Iets zegt mij dat het geen garantie is dat die koffie er dan ook daadwerkelijk komt...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
Gelukkig heb je al gevraagd of Noukie koffie voor ons gaat halen.
ow ja lekker een bakkie alleen met suiker alstublieftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Gelukkig heb je al gevraagd of Noukie koffie voor ons gaat halen.
post dat lijstje eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoede al dat ik met 37 het aantal dat je zo kon opdreunen, zou passeren.
Er is geen overheid daar. Dus automatisch geen wettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga niet eens de moeite nemen om dit te checken.
mission accomplished dus
Verwar je mij nou met Ripley?quote:
Je hebt echt niet goed geslapen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat het geen garantie is dat die koffie er dan ook daadwerkelijk komt...
Normaal zou ik nu zeggen, lekker rustig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik maar weg blijf, de mannen zitten zo gezellig met elkaar te kletsen
Not workingquote:
Koffie halen? Mijn secretaresse periode ligt achter mequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:22 schreef AirwiN het volgende:
Je mag ook even koffie voor ons halen. Kunnen we je meteen beoordelen op je huishoudelijke kwaliteiten.
Ga dan maar bier halenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Not working![]()
[..]
Koffie halen? Mijn secretaresse periode ligt achter me
Bij Nouk ben ik nog in de verkenningsfase. Die is daar nog niet vatbaar voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
Je hebt echt niet goed geslapen inderdaad.
Normaal gesproken had jij wel een of andere scherpe flirterig vleiende opmerking richting de dames gemaakt dat die koffie er zeker wel komt, ookal was het maar om nog wat meer van die opmerkingen aan te horen.
Mooi zo, zou ook te makkelijk zijnquote:
Als mallotenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef JonKeL het volgende:
Maar er zijn landen waar ze ook toeteren als je gaat inhalen en dergelijken.
Ik had gedacht dat je dat vandaag juíst wel zou zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:28 schreef rival het volgende:
Normaal zou ik nu zeggen, lekker rustig!![]()
maar vandaag doe ik dat niet, kom er gezellig bij
Je huisvrouwperiode daarentegen ligt nog voor je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
Koffie halen? Mijn secretaresse periode ligt achter me
Okay, dan heb ik niks gezegd. Behalve over die spelfout.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Nouk ben ik nog in de verkenningsfase. Die is daar nog niet vatbaar voor.
Ik moest gelijk denken aan de aflevering van Friends dat Joey het probeert bij zijn nieuwe (mooie) huisgenote en dat ze er niet intrapt. Joey in tranen. Als je het niet gezien hebt, laat maarquote:
Nou! Wat een feestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:30 schreef AirwiN het volgende:
Je huisvrouwperiode daarentegen ligt nog voor je!
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan de aflevering van Friends dat Joey het probeert bij zijn nieuwe (mooie) huisgenote en dat ze er niet intrapt. Joey in tranen. Als je het niet gezien hebt, laat maar![]()
En dan moeten uitleggen dat ik het echt als grapje bedoeldequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had gedacht dat je dat vandaag juíst wel zou zeggen
Het is pas feest als er gebak is bij de koffie, dus ja lekker, doe maar!quote:
Dat vermoeden had ik alquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:33 schreef AirwiN het volgende:
Het is pas feest als er gebak is bij de koffie, dus ja lekker, doe maar!
Ze is zojuist gesignaleerd in mijn fotoboek. Ben dus al een stapje verder!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:31 schreef dawg het volgende:
Okay, dan heb ik niks gezegd. Behalve over die spelfout.
Zojuist?!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
Ze is zojuist gesignaleerd in mijn fotoboek. Ben dus al een stapje verder!
Neuh, beetje bewolkt, best lekker warm. Maar het zou om kunnen slaan ja..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is het bij jullie ook zulk slecht weer
Dat dus, maar HW zit hier dan ook niet zo heel ver vandaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, beetje bewolkt, best lekker warm. Maar het zou om kunnen slaan ja..
Wat dacht je? Bij gebrek aan sterke koffie kijk ik maar in zijn fotoboek om es goed wakker te worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
Zojuist?!Ik moet je uit de droom helpen, dat was vanmorgen heul vroeg, zo rond half 7
Lekker dan hier regent het al ff en moet straks nog naar Amsterdam zal wel weer filerijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, beetje bewolkt, best lekker warm. Maar het zou om kunnen slaan ja..
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je? Bij gebrek aan sterke koffie kijk ik maar in zijn fotoboek om es goed wakker te worden?
Als je dan maar wel het fatsoen kan opbrengen om netjes goedemorgen te zeggen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
InderdaadGing goed, moet ik zeggen. Verwacht morgenochtend weer een bezoekje
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus, maar HW zit hier dan ook niet zo heel ver vandaan
Ik mag van MM niet meer zeggen waar ik zitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lekker dan hier regent het al ff en moet straks nog naar Amsterdam zal wel weer filerijden
Is ook niet nodig.. gelukkig klaart het weer een beetje opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ik mag van MM niet meer zeggen waar ik zit.
Ik ga mijn best doen om dat op te brengenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:43 schreef AirwiN het volgende:
Als je dan maar wel het fatsoen kan opbrengen om netjes goedemorgen te zeggen!
Soms is je best net niet goed genoegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om dat op te brengen
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Pfff.. ik ben een week nauwelijks aanwezig geweest en zie hier.. Ik ken de helft van de posters niet eens meer!
Zijn er zoveel nieuwe, of heb ik al vroeg last van Alzheimer?
Das dan wel een hele vroege ernstige vormquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Pfff.. ik ben een week nauwelijks aanwezig geweest en zie hier.. Ik ken de helft van de posters niet eens meer!
Ik zit binnen, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar er hangen hele mooie wolken buitenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is het bij jullie ook zulk slecht weer
Heb je over het weer of een ijsjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zit binnen, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar er hangen hele mooie wolken buiten
Stukjes blauwe lucht, met daartussen prachtige stapelwolkjes.. mooi wit van boven, zwart van onder..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Me DR34M3R, You HWquote:
je bent wel van een uitstekend bouwjaar trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zit binnen, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar er hangen hele mooie wolken buiten
Stukjes blauwe lucht, met daartussen prachtige stapelwolkjes.. mooi wit van boven, zwart van onder..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das dan wel een hele vroege ernstige vorm
Gezien voorgaande posts zou het zelfs over mijn geestelijke gesteldheid kunnen gaanquote:
*check*quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent wel van een uitstekend bouwjaar trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |