En nu ben je blind van liefde voor zo iemand gevallen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey, je lijkt mij wel
Ik was ook ooit eens zo
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent mij nog niet tegen gekomen
Je bedoelt dat je nog steeds zo bent?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
Hey, je lijkt mij wel
Ik was ook ooit eens zo
Oké, kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Ofresca het volgende:
In zekere zin wel dat we het liever anders zouden zien.
Als je jezelf dan niet kan geven, dan kan een ander dat ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
Precies, waarom zou je vrijgezel willen zijn als er iemand rond loopt die jou alles kan geven wat je wil ?
Het feit dat ik hier zit komt grotendeels doordat ik in het dagelijks leven steeds dezelfde mensen tegenkom die niet geschikt zijn om mijn partner te zijn. Er zijn er genoeg die mij adoreren, maar daar wordt ik dan weer niet wild van..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?![]()
Maar vertel, waarom zou ik jou tegen moeten komen dan?
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.quote:
Tja, soms wil men het liever niet weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.
Niet exclusief hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[singles] plezieren vrijgezellen.
Lijkt me beter.
Sinds wanneer ben jij "de waarheid"?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.
Maar lange relaties doe je daar wel aan ? of heb je meer instelling er is altijd beter ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En nu ben je blind van liefde voor zo iemand gevallen?
[..]
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?![]()
Maar vertel, waarom zou ik jou tegen moeten komen dan?
Ok, dat zou kunnen. Misshcien moet je eens achter je computer vandaan kruipen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier zit komt grotendeels doordat ik in het dagelijks leven steeds dezelfde mensen tegenkom die niet geschikt zijn om mijn partner te zijn. Er zijn er genoeg die mij adoreren, maar daar wordt ik dan weer niet wild van..
En mij tegen komen.. Ik ben leuk, lief, aardig en knetter gek!![]()
Joh, ik ben vaak genoeg achter mijn laptoppie wegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat zou kunnen. Misshcien moet je eens achter je computer vandaan kruipen?![]()
Goeie eigenschappen verder, maar ben je ook lekker?
Je hebt het toch niet aangelegd met een getrouwde vrouw?quote:
Je bent kaal!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Joh, ik ben vaak genoeg achter mijn laptoppie weg
En of ik lekker ben... whehe, is de zon heet? zijn er veel zandkorrels?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je bent kaal!![]()
Jee, hoe oud ben je??
Sean connery is ook kaal en nog steeds een mooie man.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je bent kaal!![]()
Jee, hoe oud ben je??
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet aangelegd met een getrouwde vrouw?![]()
Ow, wachtTja
Sean Connery zou ik alleen voor het geld doen. Bruce Willis heeft zijn beste tijd wel gehad en 27 is okquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sean connery is ook kaal en nog steeds een mooie man.
Bruce willis is ook kaal en heeft iets.
Ik ben gewoon jong en heet27
Damn, zo weer werken
Sorry schat. Je kon het gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, Ofresca en ik is een epic fail
whehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Sean Connery zou ik alleen voor het geld doen. Bruce Willis heeft zijn beste tijd wel gehad en 27 is ok
Als je voor de rest ook kaal bent is het goed...
jamaar.... jij bent zoooooooooooooooooooo woest lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sorry schat. Je kon het gewoon niet aan.
Ow, hij is af te raden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sorry schat. Je kon het gewoon niet aan.
Give it a try zou ik zeggenquote:
dit antwoord moet ik natuurlijk even afwachten.. hoewel, het blijft toch bij een Ja!quote:
Ik wacht ook even afquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dit antwoord moet ik natuurlijk even afwachten.. hoewel, het blijft toch bij een Ja!
Of, ik ben woest leuk, en ze wil me niet delen
of ik ben gewoon echt af te raden
Dat zeg je ook maar omdat je kaal wordtquote:
Klopt welquote:Maar is het gewoon niet zo dat als je gewoon mr/miss right tegen komt dat veel bezwaren toch wel weg vallen ?
Jullie dwingen me allemaal om antwoord te geven.quote:
Hmm, ik kijk het nog even aan dan... Ik heb liever iemand die aan te raden isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jullie dwingen me allemaal om antwoord te geven.
Snuit is een schat. En ik zou hem je niet afraden.
Aanraden is weer een heel ander verhaal.![]()
Snuit is leukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef Miss-Madness het volgende:
Vind je het goed dat ik een vrouwelijk oordeel hoger en betrouwbaarder inschat ja?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Ofresca het volgende:
Rip! IJ niet joe!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk het nog even aan dan... Ik heb liever iemand die aan te raden is
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
en ook voor jouquote:
Wil je ook gekeurd worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Het lijkt hier wel de menselijke keurslager
FOK! Take me out is er niet meer, dus natuurlijk verplaatst het hierheen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
je riep?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik heb liever iemand die aan te raden is
Ben je vuilnisman?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
en ook voor jou
Jullie hebben een goede smaak! nu ben ik er echt vandoor, anders heb ik ruzie en wordt er in heel belgie geen vuilnis meer opgehaald
jawel, ik mag mezelf niet aanprijzenquote:
WTF is stear?quote:Understear is Dangerous but Overstear Rules!
Fuck them new model cars we ridin' old school!
Nee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik een vrouwelijk oordeel hoger en betrouwbaarder inschat ja?
Jaaa, pfff, die hou ik voor mezelf natuurlijk. Tenzij je mee wil doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk het nog even aan dan... Ik heb liever iemand die aan te raden is
Wil ik dat wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jaaa, pfff, die hou ik voor mezelf natuurlijk. Tenzij je mee wil doen?
Nee, hoor hoeft niet.quote:
Eeehmmm, nee, das gewoon steer hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Stuur. Zijn engelse termen voor bochtenwerk bij races.
Ook geen slecht ideequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jaaa, pfff, die hou ik voor mezelf natuurlijk. Tenzij je mee wil doen?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
www.interglot.comquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:20 schreef rival het volgende:
google helpt me ook niet echt met een bedoelde u soms!
ik weet het niet
het is inderdaad makkelijk commentaar geven met een leeg foboquote:
Ze heeft in iedergeval een geile avatarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is inderdaad makkelijk commentaar geven met een leeg fobo. .
Het plaatje in dr fotoboek is ook wel grappig, maar ja.... zo nietszeggendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval een geile avatar
Je moet iets hebben om over te fantaserenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het plaatje in dr fotoboek is ook wel grappig, maar ja.... zo nietszeggend.
En dat gaat toch goed zo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet iets hebben om over te fantaseren
Dat is een correcte opmerking.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ligt er zand op het strand? Is de zon heet?![]()
Die vraag kan ik jou ook stellen
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.quote:
En daarom zijn we superieur? Mannen zijn fysiek wel een stuk sterker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.
Das mooi kan je misschien ff helpen met me huiswerkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En dan nog de vraag of de mannelijke tegenspeler het type is waar ik me mee kan vermaken
en zo hebben we allemaal min en pluspuntenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En daarom zijn we superieur? Mannen zijn fysiek wel een stuk sterker.
Och, hangt een beetje af van het tijdperk waarin die dingen werden geschreven. Feministes houden wel wat controverse.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het had over jou, je vriendje en ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.
Hee, ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval een geile avatar
Ik neem dan ook direct aan dat ze daar niet op doelen in dat artikelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik heb het niet bedacht
Kennelijk hebben mannen het niet in de gaten als je flirt. Ze kunnen vriendschappelijke tekenen en sexuele tekenen niet uit elkaar houden.
Ons geflirt is dus zinloos
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik heb het niet bedacht
Kennelijk hebben mannen het niet in de gaten als je flirt. Ze kunnen vriendschappelijke tekenen en sexuele tekenen niet uit elkaar houden.
Ons geflirt is dus zinloos
O, dat is wel leuk, ben benieuwd naar de mijnequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.
maar ik kan hem zo snel niet vinden
Mijn vriendje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het had over jou, je vriendje en ik
je hebt ook stranden met kiezeltjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ligt er zand op het strand? Is de zon heet?![]()
Die vraag kan ik jou ook stellen
Ik zal het onthouden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.
Hehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joh.![]()
Bekende verhaal van de vrouw die aan de man vraagt "Waarom hij met die slet praat?!"
dat laatste is echt een domme opmerkingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
je hebt ook stranden met kiezeltjes![]()
En uhm, 's nachts in de zon koud !
Zolang het maar niet mijn fantasieen verbreekt vind ik het bestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.
maar ik kan hem zo snel niet vinden
Kon niks anders verzinnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste is echt een domme opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |