en ze kan in galop!quote:
maar is het ook normaal dat ze zo doet als we gewoon saampjes thuis zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
http://www.babyinfo.nl/perioden/baby1jaar/art_eenkennigheid.asp
Ow is dat zo? Je hebt toch ook speciale voor jonge baby's? Ik heb het wel gebruikt met Twan destijds.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef texelonia het volgende:
Luuf was toch niet goed voor baby's? Iets met kamfer? wat erin zit wat niet goed is voor de longen ofzow...
Ja in Noah's tijd was dat wel zo, ook die voor baby's. Maar ik weet niet meer precies hoe het zat. Misschien kun je met google er iets over vinden (ik ben onderweg nu dus kan niet zo makkelijk zoeken)?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Je hebt toch ook speciale voor jonge baby's? Ik heb het wel gebruikt met Twan destijds.
Ow Estrys, Seb was dus ook al zo lekker vroeg.
er staat niets slechts over luuf speciaal voor baby'squote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja in Noah's tijd was dat wel zo, ook die voor baby's. Maar ik weet niet meer precies hoe het zat. Misschien kun je met google er iets over vinden (ik ben onderweg nu dus kan niet zo makkelijk zoeken)?
Okay, dan scheelt mij weer zoeken... en kan ik weer verder gaan werken. Thnx!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
er staat niets slechts over luuf speciaal voor baby's
Ach, welke naam je er ook aan geeft: baby's (peuters/kleuters) kinderen hebben soms periodes dat ze, om wat voor reden dan ook, lekker bij mama (of papa) willen zijn. Gewoon aan toegeven en van genieten, voor je het weet duwen ze je weer wegquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Misschien heeft het meer met verlatingsangst te maken dan met eenkennigheid?
och, ik geef er gewoon aan toe hoor. ik vroeg me enkel af of het 'normaal' isquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ach, welke naam je er ook aan geeft: baby's (peuters/kleuters) kinderen hebben soms periodes dat ze, om wat voor reden dan ook, lekker bij mama (of papa) willen zijn. Gewoon aan toegeven en van genieten, voor je het weet duwen ze je weer weg.
Yayquote:
Hij gromt naar de wasmachinequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Koen had vanmorgen een "serieus" gesprek met de wasmachine
Let niet op mijn stem, en de troep op de grond
Ik hoop dat het hier nog wel even weg blijft, wil tóch zeker minimaal een jaar wachten tot een volgende poging, dus ik vind het helemaal niet nodig...quote:
Ik denk dat hij groen met purpere bolletjes gaat zien dan...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef DJMO het volgende:
domme vraag misschien, maar is het heel erg als ik het ritme een keer 'omgooi' ? Mijn dochter vraagt al bijna drie maanden wanneer jan mag 'eten' en of zij hem dan een keer een potje mocht geven. nu wil ik het dus zo draaien dat hij zijn fles eerder krijgt, en dan vanmiddag rond een uur of half drie zijn fruit. ipv nu fruit en om half twee fles. (red ik overigens ook niet met reistijd naar mijn dochter, van twee tot half vier bezoek)
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij groen met purpere bolletjes gaat zien dan...
tis hier humor na de poepbroeken hoor: dan zet ik haar ff terug in haar bedje en loop dan luid zingen "HANDJES WASSEN HANDJES WASSEN MAMA GAAT HANDJES WASSEN NAAR DE WASBAK OM MIJN HANDEN FF TE WASSEN"quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gaat wel overflink knuffelen als ze aangeeft dat nodig te hebben, maar ook proberen haar te leren dat je altijd terugkomt, dus idd als je de kamer uitloopt tegen dr blijven praten enzo.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij groen met purpere bolletjes gaat zien dan...
hihi ik zie t helemaal voor mequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef simmu het volgende:
[..]
tis hier humor na de poepbroeken hoor: dan zet ik haar ff terug in haar bedje en loop dan luid zingen "HANDJES WASSEN HANDJES WASSEN MAMA GAAT HANDJES WASSEN NAAR DE WASBAK OM MIJN HANDEN FF TE WASSEN"
Ooh. Ik ook.quote:
jij geeft fv?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ooh. Ik ook.
Ben meteen maar met de pil begonnen. Voorlopig even nog geen broertje of zusje voor Julian.
Dat is geen dramaquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef simmu het volgende:
haha, daar ga je dan freecell!
je weet toch zeker wel dat leander dat nu 24/7 wil he! wel koel filmpje zo
als we ze nu bij elkaar zetten trekt de een alles uit de kast en rijdt de ander eroverheenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is geen dramaBeter dan alle boeken uit de kast trekken en opeten
het ziet er ook echt belachelijk uit iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:18 schreef Estrys het volgende:Elin,
Sorry Koot het is echt een lieve schat die Elin maar hoe ze doet met haar mondjehet doet me een beetje denken aan mijn oma die eet zonder kunstgebit, niet lullig bedoeld hoor
![]()
selene moet nog steeds niks anders dan pap, melk en heur avondeten uit een potje met yoghurt toe. sinds kort is ze bereid tot knagen op een stukje komkommer en een hapje appelmoes. verder moet ze niks. geen snoepjes, geen koekjes, niks van dat alles. ik zit eraan te denken om het maar gewoon zo te laten, ik zie lange termijn voordelenquote:
Hahahahahahahahaquote:
Mila ligt ook weleens zo in gedachten verzonken dat ze schrikt als je opeens boven haar hangt of haar aanraakt ofzo.. Slecht geweten misschienquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef MamsX het volgende:
Elin de vis
Raisssa hier is mevrouw nooit bang geweest eigenlijk, en ze schrikt niet van harde knallen maar wel als er ineens iemand de kamer binnen loopt
oh..dat rammeldingquote:
Dat doet Mila dan weer helemaal niks, lijkt soms wel of ze m gewoon niet hoortquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
elin schrikt zelfs niet eens van de stofzuiger.. ze vindt m alleen niet leuk
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
oh..dat rammeldingnee hoor vindt ze prachtig.. soms slaat haar stem zelfs over van enthousiasme bij t zien van een speeltje..een beetje zoals ik in de Jamin
Leander vindt hem tof! De boor ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat doet Mila dan weer helemaal niks, lijkt soms wel of ze m gewoon niet hoort
nou, ik vind het er juist heul lief uitzien hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef Dakota het volgende:
[..]
het ziet er ook echt belachelijk uit idd
en t is ook nog in spiegelbeeld dus ziet ze er nog raarder uit
ja hoor. selene was soms heel schrikkerig. dan deed/doe ik ook ff zachtjes met haar, en eis dat ook van andere mensen. bij haar is het vrij ver over. af en toe nog een buitje dat ze ineens weer erg schrikkerig is. nou, dan doen we toch ook lekker rustig aan. vaak genoeg echter is ze echt zelf heel wild. van vreemden kan ze het nu niet hebben, dus die mogen dat ook niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
Wat je op het laatst deed met die knabbeldingen, dat hoef ik bij Mila niet te doen, die schrikt zich dan een ongeluk... Dat schrikkerige gaat vanzelf over toch?
jawohlquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef freecell het volgende:
[..]
mensch
Waarom moest ze wat en wie dan tegenhouden DJMO?
Zo'm lipje trekkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef Jore het volgende:
Lieuwe is eigenlijk helemaal niet schrikkerig, behalve als hij aan het drinken is. Het komt wel eens voor dat hij lekker is weggedoezeld en dat ik dan (hard) moet niezen of hoesten. Dan laat 'ie los, trekt zo'n mondjeen begint dan echt héél zielig te huilen, met van die lange uithalen
.
Oh man, dan breekt mijn weke moederhart echt. Maar verder kun je alles met hem doen hoor, 't kan hem niet snel gek genoeg zijn. Zijn oom met ADHD is zijn favoriete speelkameraadje, dat tempo kan hij prima bijbenen. Lekker samen dansen vindt hij ook te gek, of hard hupsend door de kamer galopperen (en nee, hij krijgt geen haver maar normále voeding). Raar kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |