abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69201945
Normaal gevoede kindjes????
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:37:43 #102
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69202152
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef peterfan het volgende:
Normaal gevoede kindjes????
? de mijne krijgt frituurvet en haver
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69203178
Ik was spuit 11 zag ik, scherm stond al een tijdje open...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:04:21 #104
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69203269
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Dakota het volgende:

[..]

Oliebollen en appelflappen. Smikkel, smikkel.
pi_69203624
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Dakota het volgende:

[..]

Vandaar die manen.
pi_69204297
het maakt selene ook eigenlijk weinig uit dat ze niet zo vaak in het karretje zit hoor:

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:06:18 #107
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69205939
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Jore het volgende:

[..]

Vandaar die manen.
en ze kan in galop!

we zijn hier.. 'nee! je blijft in bed..ondanks je pruillipje' aan t oefenen.. dus niet meenemen naar de woonkamer maar bedtraining..en t werkt ook nog eens (ze slaapt nu al een tijdje)

normaal ligt ze naast me op de bank op t aankleedkussen te maffen
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 mei 2009 @ 22:08:18 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69206024
de mijn heeft nu door dat je in bed ook kan spelen en kletsen .. heel gezellig de babyfoon zo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:10:33 #109
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69206130
ik kan r vanuit de woonkamer gewoon horen dus heb geen babyfoon..
als ik zelf naar bed ga heeft ze wel eens een tijdje dat ze tegen t nachtlampje kletst
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:14:15 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69206319
Lennon ligt al vanaf half 8 vanavonf rustig te slapen. Dat kleine mannetje is aan het einde van de dag zo toe aan zn avond/nachtrust. Heerlijk voor ons.

Wat lief die foto van Selene
Make love, not war ☮
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:15:50 #111
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69206390
Hier is het vaak een uur of negen dat Annicka slaapt. Maar ze gaat dan ook pas laat haar bed weer uit, uurtje of half 11 ofzo.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:17:21 #112
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69206454
elin slaapt meestal rond half 9..al is het de afgelopen dagen iets later.. ze is wel een 'uitslaper' meestal rond een uur of 9:00 wakker
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 mei 2009 @ 22:24:08 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69206768
hier is het tussen 9 uur en half tien dat hij gaat slapen, of het moet echt een keer heel vroeg zijn dan is het tussen acht en half negen, maar hij is meestal al rond zeven wakker, en krijgt tussen half acht en acht zijn eerste fles ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69206839
Hier gaat ze slapen rond 7a 8 uur en slaapt dan tot de volgende ochtend zelfde tijd.
Maar de eerste 8 maanden ging ik er nog elke 2 uur uit. Dat was bikkelen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 mei 2009 @ 22:28:32 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69206978
in principe zou ik zelf ook lang kunnen slapen.. maar als ik om elf uur lig, ben ik om 1 uur wakker, om drie uur, en om vijf/half zes (dan gaat manlief eruit) en dan zo rond zeven uur .. is kleintje wakker, dan knuffelen we meestal een half uurtje voor ik er uit ga om de fles te maken. soms wat langer, als we allebei weer in slaap vallen :V

dinsdag 19 mei 2009 @ 22:43:21 #116
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69207728
hé de dag begon zo mooi hier, de wijkverpleegkundige kwam langs om Ties te wegen, en jawel hoor onze nachtelijke escapades hebben vruchten afgeworpen Ties weegt inmiddels 3200 gram, dus ruim 700 gram aangekomen in 2 weken we hoeven dus 's nachts geen wekker meer te zetten en mogen wachten tot hij zelf aangeeft honger te hebben..... maar dan..

Met 4 weken moet je voor het eerst naar het CB toe, nou is dat sinds kort 10km verderop komen te zitten, autorijden mag ik nog niet, wandelen dat red ik niet zo ver en alle familie woont of ver weg of werkt ver weg.
Ik heb dus aangegeven dat dat een lastige word om daar te verschijnen met 2 kinderen en dat op de tijd die hun hadden ingevuld (11.20 uur) ik kan toch moeilijk verwachten dat mensen daarvoor vrij gaan nemen om met mij 10 minuten op en neer te gaan rijden voor een simpele controle die de huisarts (op 2 minuten lopen) ook kan doen?
De wijkverpleegkundige begreep me helemaal en stelde voor om de huisarts te vragen of hij die check up dan wilde doen.
Dus ik bellen naar de huisarts, krijg ik die (#$%%&^) assistente aan de lijn en die zou de huisarts wel vragen of die me ff terug belt en daar deed ze 6 minuten over!
Blijkt dat de (#$#^#$%) assistente een soort verhaaltje had opgehangen dat ik geen zin had om naar het CB te gaan..... Dus ik werd boos toen de vakantie-inval-huisarts een verhaaltje af ging steken van naja het is het beste voor je kindje en bladiebladiebla, jahaaaaaalo dat weet ik ook wel anders deed ik nu al die moeite niet om toch iemand ff naar Ties zijn hartje te laten luisteren hé
Naja ik bel dus over een weekje ofzo wel ff op naar mijn eigen huisarts of ik daar wel wat mee kan regelen want hier werd ik ff niet goed van.... ergste is nog wel dat zijn collega vorige week me belde en me zei: als ik nog wat voor jullie kan betekenen dan bel je hé!
Daar leg ik dus een mooie klacht over de assistente neer, wat een kenau zeg het leek wel een barricade waar je doorheen moest breken. En als ik nu voor iedere scheet die overdwars zat een beroep deed op de huisarts.... dan begreep ik er nog wat van ook.
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 mei 2009 @ 22:52:57 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69208183
wat een kutwijf is die assistente dan zeg marlieske, ik geef je groot gelijk dat je daar een klacht over indient! maar kan die wijkverpleegkundige dan met vier weken niet naar jou toekomen? of moet die controle perse door een arts gedaan worden?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 mei 2009 @ 22:53:25 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69208214
wel fijn dat ties zo goed gegroeid is!!

pi_69214152
Marlieske
INderdaad gewoon je vaste huisarts bellen en zeggen dat je hèm aan de telefoon wilt Als je hem aan de telefoon hebt is het vroeg genoeg om vriendelijk te worden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 mei 2009 @ 08:28:48 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69214769
ik moet dus voortaan gaan zoeken waar mijn baby is, want als ik hem op de grond leg, issie binnen notime ergens anders

hij lag dus rechts van het doekje op het kleed .. binnen twee minuten was hij onder de tafel verdwenen

woensdag 20 mei 2009 @ 09:09:04 #121
114177 Diaan73
pi_69215614
Marlieske, wat belachelijk zeg... assistentes zijn vaak niet leuk of denken dat ze heel wat zijn.

Zo Jan, dat doe je snel zeg!!

Lennon was vanmorgen al om 6 uur wakker zijn we helemaal niet gewend. We twijfelen waar het van komt: zn rochel/verstopte neus of het feit dat we naar 4 flessen zijn gegaan hij drinkt wel evenveel over een hele dag genomen . Ach, misschien was het eenmalig... Ik ga in de pauze wel even neusspray en Luuf kopen. Normaal is hij tussen half 7 en 7 wakker.
Make love, not war ☮
pi_69215624
Goedzo JJ
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:29:20 #123
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69216142
ooh

ik ben ongesteld
wanna rub mah puppeh?!
pi_69216190
JJ waar ga je heen?

Hier was het 2 uur en 6 uur en nou is het Maar morgen vrij.
Mijn ouders hebben gisteravond opgepast maar toen ze om elf uur naar huis gingen hadden ze Seb niet gezien Ik heb hem om half acht naar bed gebracht en hij sliep nog toen ik thuis kwam. Hij heeft niet gemerkt dat we weg zijn geweest
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:32:56 #125
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69216229
Luuf was toch niet goed voor baby's? Iets met kamfer? wat erin zit wat niet goed is voor de longen ofzow...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69216470
pffff, ff vraagje voor de mama's met oudere baby's: de mijne doet 'eenkennig' zelfs nog als er geen mens in de buurt is. echt elke 5 minuten heeft ze wel een momentje dat ze opgepakt wil worden en klampt ze zich wanhopig aan me vast alsof ik elk moment zomaar kan verdwijnen. dan is ze lief aan het spelen op de grond en dan komt ze ineens als een gek naar me toe, gooit zich tegen me aan en wil een knuf. na even knuffelen is het dan weer best. ze klampt zich zo stevig vast dat ik haar heul niet vast zou hoeven houden! (niet dat ik dat doe hoor, lijkt me doodeng)

vooralsnog geef ik er maar aan toe, ze zal het nodig hebben. ik kom er wel goed mee weg om iets anders te gaan doen als ze in box of bedje zit (wel luid zingend zodat ze in de gaten heeft dat ik er nog ben, als ik dat vergeet is het *niet* ok!). is dat nu vrij normaal gedrag of een tikkie overdreven, en kan ik er nog iets aan doen? ik snap dat andere mensen eng zijn, maar ook als we alleen thuis zijn?
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:47:51 #127
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69216799
quote:
maar is het ook normaal dat ze zo doet als we gewoon saampjes thuis zijn?
overigens vindt ze het in de draagdoek best als mensen erbij zijn, die mogen er dan zelfs best aankomen en een aai over der bolletje of wangetje doen dan hoor. en laatst op dat feestje vond ze het ook allemaal best (zolang we niet probeerden haar ff op bed te leggen of bij iemand anders op schoot)
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:55:42 #129
114177 Diaan73
pi_69216882
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef texelonia het volgende:
Luuf was toch niet goed voor baby's? Iets met kamfer? wat erin zit wat niet goed is voor de longen ofzow...
Ow is dat zo? Je hebt toch ook speciale voor jonge baby's? Ik heb het wel gebruikt met Twan destijds.

Ow Estrys, Seb was dus ook al zo lekker vroeg.
Make love, not war ☮
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:57:53 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69216940
Misschien heeft het meer met verlatingsangst te maken dan met eenkennigheid?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:01:10 #131
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69217031
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow is dat zo? Je hebt toch ook speciale voor jonge baby's? Ik heb het wel gebruikt met Twan destijds.

Ow Estrys, Seb was dus ook al zo lekker vroeg.
Ja in Noah's tijd was dat wel zo, ook die voor baby's. Maar ik weet niet meer precies hoe het zat. Misschien kun je met google er iets over vinden (ik ben onderweg nu dus kan niet zo makkelijk zoeken)?
©Dumbo
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:03:29 #132
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69217099
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja in Noah's tijd was dat wel zo, ook die voor baby's. Maar ik weet niet meer precies hoe het zat. Misschien kun je met google er iets over vinden (ik ben onderweg nu dus kan niet zo makkelijk zoeken)?
er staat niets slechts over luuf speciaal voor baby's
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:12:04 #133
114177 Diaan73
pi_69217335
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Dakota het volgende:

[..]

er staat niets slechts over luuf speciaal voor baby's
Okay, dan scheelt mij weer zoeken... en kan ik weer verder gaan werken. Thnx!
Make love, not war ☮
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:26:30 #134
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69217749
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Misschien heeft het meer met verlatingsangst te maken dan met eenkennigheid?
Ach, welke naam je er ook aan geeft: baby's (peuters/kleuters) kinderen hebben soms periodes dat ze, om wat voor reden dan ook, lekker bij mama (of papa) willen zijn. Gewoon aan toegeven en van genieten, voor je het weet duwen ze je weer weg .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_69218026
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ach, welke naam je er ook aan geeft: baby's (peuters/kleuters) kinderen hebben soms periodes dat ze, om wat voor reden dan ook, lekker bij mama (of papa) willen zijn. Gewoon aan toegeven en van genieten, voor je het weet duwen ze je weer weg .
och, ik geef er gewoon aan toe hoor. ik vroeg me enkel af of het 'normaal' is het valt me op dat ze het ook doet wanneer we alleen zijn. tis idd wel aandoenlijk, zij het soms ietsje onhandig. ik ben zelf van de anti-knuffel, was ik als baby al (ik duwde mijn moeder altijd weg, dat heeft ze heel lang heel erg gevonden) en sangdrax vindt het allemaal erg grappig. het verbaast hem dan weer dat ik er zo weinig moeite mee heb en van selene wel accepteer.
pi_69218592
Koen had vanmorgen een "serieus" gesprek met de wasmachine

Let niet op mijn stem, en de troep op de grond
pi_69219717
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:29 schreef Dakota het volgende:
ooh

ik ben ongesteld
Yay

En Leander is hier een paar weken geleden ook een poosje heel verlaterig geweest
Ik kon de kamer niet even uitplopen of het was schreeuwen. Nu over
pi_69219776
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Koen had vanmorgen een "serieus" gesprek met de wasmachine

Let niet op mijn stem, en de troep op de grond
Hij gromt naar de wasmachine
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:29:25 #139
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69220156
quote:
ooh

ik ben ongesteld
Ik hoop dat het hier nog wel even weg blijft, wil tóch zeker minimaal een jaar wachten tot een volgende poging, dus ik vind het helemaal niet nodig...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 mei 2009 @ 11:37:50 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69220518
domme vraag misschien, maar is het heel erg als ik het ritme een keer 'omgooi' ? Mijn dochter vraagt al bijna drie maanden wanneer jan mag 'eten' en of zij hem dan een keer een potje mocht geven. nu wil ik het dus zo draaien dat hij zijn fles eerder krijgt, en dan vanmiddag rond een uur of half drie zijn fruit. ipv nu fruit en om half twee fles. (red ik overigens ook niet met reistijd naar mijn dochter, van twee tot half vier bezoek)

pi_69220717
DJMO volgens mij kan dat geen kwaad.

Hehe Dakota t is maar waar je blij mee bent

Simmu hier hebben we ook de eenkennigheid/ verlatingsangstfase "gehad"
Het gaat nu al wat beter. Maar ze begon ineens te huilen als ik dr op het kdv afzette terwijl ze dat normaal niet deed. En idd steeds opgepakt willen worden en zich stevig aan je vastklampen. Met het slaapprobleem leek het uiteindelijk ook daarom te draaien want als je dr dan uit bed paktje kroop ze ook helemaal tegen je aan.

Gaat wel over flink knuffelen als ze aangeeft dat nodig te hebben, maar ook proberen haar te leren dat je altijd terugkomt, dus idd als je de kamer uitloopt tegen dr blijven praten enzo.
pi_69220821
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef DJMO het volgende:
domme vraag misschien, maar is het heel erg als ik het ritme een keer 'omgooi' ? Mijn dochter vraagt al bijna drie maanden wanneer jan mag 'eten' en of zij hem dan een keer een potje mocht geven. nu wil ik het dus zo draaien dat hij zijn fles eerder krijgt, en dan vanmiddag rond een uur of half drie zijn fruit. ipv nu fruit en om half twee fles. (red ik overigens ook niet met reistijd naar mijn dochter, van twee tot half vier bezoek)
Ik denk dat hij groen met purpere bolletjes gaat zien dan...
pi_69221665
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Sorry hoor, moest even lachen.

Ik denk niet dat het kwaad kan om het schema voor een keer om te gooien.
Ritme Dat hebben wij zelf nooit gehad dus ik vind het knap moeilijk om het bij/voor Seb erin te krijgen.
pi_69221923
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gaat wel over flink knuffelen als ze aangeeft dat nodig te hebben, maar ook proberen haar te leren dat je altijd terugkomt, dus idd als je de kamer uitloopt tegen dr blijven praten enzo.
tis hier humor na de poepbroeken hoor: dan zet ik haar ff terug in haar bedje en loop dan luid zingen "HANDJES WASSEN HANDJES WASSEN MAMA GAAT HANDJES WASSEN NAAR DE WASBAK OM MIJN HANDEN FF TE WASSEN"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 mei 2009 @ 12:32:09 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69222426
nog even rap voor ik wegga:

de tafel en het krukje zijn echt interessant, zodra hij op de grond ligt, werkt hij zich ernaar toe

woensdag 20 mei 2009 @ 12:38:09 #146
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69222603
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Nee joh zal toch niet zoveel kwaad kunnen om het 1 dagje anders te doen

Ik zing iedere dag trouwens een liedje voor Isa bij het tandenpoetsen maar dat begint te vervelen want ze is niet meer zo happig om dat mondje open te doen. Iemand nog een leuk liedje dat ik mag jatten?
Ik zing nu op altijd is kortjakje ziek: tandjes poetsen tandjes poetsen lalalala enz....
Er moet toch wat beters zijn

Dakoot ongesteld daar is niets aan.... ik vloei overigens nog af en toe smurrie vooral ben het maandverband nu toch wel een beetje beu

Simmu hoort er gewoon bij zoals bla_bla_bla al zegt tegen aan blijven praten als je ff weg loopt en zorgen dat ze weet dat je altijd terug komt. Bij Isa was het snel over weet ik nog.
Wat je ook kan doen is haar vaak (of vaker) met haar vader dingen laten ondernemen, zoals het badje enz
dan weet ze dat ook hij er altijd zal zijn als jij er ff niet bent.

Koen kom je hier ook eens lekker babbelen tegen onze Miele wat een lekker menneke
Mama van Isa en Ties
pi_69222825
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef simmu het volgende:

[..]

tis hier humor na de poepbroeken hoor: dan zet ik haar ff terug in haar bedje en loop dan luid zingen "HANDJES WASSEN HANDJES WASSEN MAMA GAAT HANDJES WASSEN NAAR DE WASBAK OM MIJN HANDEN FF TE WASSEN"
hihi ik zie t helemaal voor me
pi_69223190
marlieske, die proberen we ook al ook dat sangdrax en ik heel nadrukkelijk samen dingen doen. ah well; tis iig vrij normaal blijkbaar

ik verwacht trouwens een tand binnenkort! selene heeft *nooit* luieruitslag. ze heeft tot nu toe een keer 1 klein vlekje gehad wat binnen een uur weg was, en nu....... een poepluier waarbij het er aan alle kanten uitgespoten was en knal- en knalrode binnetjes! zomaar opeens! dus ik heb haar voor het eerst met bepathen bewerkt, de dentinox en paracetamol staan ook klaar nu eerst eens wat boodschapjes doen zo
pi_69223646
pi_69225675
Waaaah

Ik dacht: ik pak dat karretje voor hem, misschien is dat wel leuk.....
En ja, het was leuk! Klein filmpje van de eerste poging en nu gaat het zelfs al soepeler

Leanderwandel!

Help en ook trots
pi_69227025
haha, daar ga je dan freecell!
je weet toch zeker wel dat leander dat nu 24/7 wil he! wel koel filmpje zo
pi_69227253
Wat knap van Leander!
pi_69227455
quote:
ooh

ik ben ongesteld
Ooh. Ik ook.
Ben meteen maar met de pil begonnen. Voorlopig even nog geen broertje of zusje voor Julian.
pi_69227943
Hihi koen, leuk he zo'n wasmachine

Leander
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:22:46 #155
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69228021
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ooh. Ik ook.
Ben meteen maar met de pil begonnen. Voorlopig even nog geen broertje of zusje voor Julian.
jij geeft fv?

dit is mijn eerste keer sinds de bevalling

meuh
wanna rub mah puppeh?!
pi_69228028
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef simmu het volgende:
haha, daar ga je dan freecell!
je weet toch zeker wel dat leander dat nu 24/7 wil he! wel koel filmpje zo
Dat is geen drama Beter dan alle boeken uit de kast trekken en opeten
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:26:56 #157
114177 Diaan73
pi_69228192
Hmm wilde de filmpjes hier kijken, maar dat is geen succes ... blokkeert i-net helemaal.
Make love, not war ☮
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:36:17 #158
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69228485
Elin ligt momenteel op de keukenvloer.. ik laat r nu maar rollen ipv dat ik r steeds terugleg op t kleed.. als ik een kwartje zou krijgen voor elke keer dat ik dat inmiddels heb gedaan
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:48:06 #159
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69228922
Ik zal zo even een filmpje laten zien van elins nieuwe hobby

t is echt te stom voor woorden ;')
wanna rub mah puppeh?!
pi_69228955
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is geen drama Beter dan alle boeken uit de kast trekken en opeten
als we ze nu bij elkaar zetten trekt de een alles uit de kast en rijdt de ander eroverheen
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:01:40 #161
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69229424

net een vis
ze zingt mee
wanna rub mah puppeh?!
pi_69229637
klein zangeresje
pi_69229852
Lief! kim zegt net, dat is niet Tyler, want deze heeft veel haartjes.

En ze vind het een mooi kleed.
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:16:40 #164
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69229978
kim
wanna rub mah puppeh?!
pi_69230034
Elin,

Sorry Koot het is echt een lieve schat die Elin maar hoe ze doet met haar mondje het doet me een beetje denken aan mijn oma die eet zonder kunstgebit, niet lullig bedoeld hoor
pi_69230043
Hihi, die Elin. Lieuwe maakt sinds gister vooral een hoop lawaai
Dan liever een visje. Het is hier echt *schreeuw* *roep* *krijs* wat de klok slaat. Maar nu ligt 'ie lekker te slapen met z'n muis en z'n nieuwe labeldoekje . Brave baby.
pi_69230047
Elin zingen Te grappig
pi_69230083
Ow en hier is Leander met rozijntjes aan het gooien
Hij heeft nog niet helemaal door wat wel de bedoeling is
pi_69230097
Ow, nu wel
Vréten die dingen
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:23:57 #170
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69230248
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:18 schreef Estrys het volgende:
Elin,

Sorry Koot het is echt een lieve schat die Elin maar hoe ze doet met haar mondje het doet me een beetje denken aan mijn oma die eet zonder kunstgebit, niet lullig bedoeld hoor
het ziet er ook echt belachelijk uit idd
en t is ook nog in spiegelbeeld dus ziet ze er nog raarder uit
wanna rub mah puppeh?!
pi_69231016
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef freecell het volgende:
Ow, nu wel
Vréten die dingen
selene moet nog steeds niks anders dan pap, melk en heur avondeten uit een potje met yoghurt toe. sinds kort is ze bereid tot knagen op een stukje komkommer en een hapje appelmoes. verder moet ze niks. geen snoepjes, geen koekjes, niks van dat alles. ik zit eraan te denken om het maar gewoon zo te laten, ik zie lange termijn voordelen
pi_69232388
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef Dakota het volgende:

net een vis
ze zingt mee
Hahahahahahahaha

Wat je op het laatst deed met die knabbeldingen, dat hoef ik bij Mila niet te doen, die schrikt zich dan een ongeluk... Dat schrikkerige gaat vanzelf over toch?
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:44:23 #173
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69232723
knabbelwattes?
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 mei 2009 @ 17:45:47 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69232767
ik had een zeer geslaagde dag, jan vond de verse perzik niet zo geslaagd, gelukkig had ik ook een flesje diksap bij me, dat hij wél wilde drinken bij zijn zus. verder kreeg ik heel veel verlate moederdag cadeautjes, waarvan het meeste (een teletubbie-dvd, een anti-knoeibeker, een deurhanger én een knuffeldoek van nijntje) dus voor die kleine waren het mooiste kreeg ik: een zelfgemaakt fotolijstje met haar foto erin

omdat ik weet hoe het gaat als ze mee mag de bart smit in, heb ik zelf iets gehaald terwijl ze buiten moest wachten met haar broertje en haar vader en ze vond het zo nog leuker dan zelf iets uitzoeken. gelukkig is ze gek op pinkeltje Het was wel zielig, op de terugweg naar het kantoor van jeugdzorg, wilde zij beneden de mensen tegenhouden zodat ik met de kinderwagen naar beneden kon. niemand wilde haar geloven tot de gezinsvoogd bij haar ging staan. en zelfs toen werden ze nog bijna gevloerd door een knul van een jaar of vijftien.. mijn dochter moest er bijna om huilen dat ze niet geloofd werd

Jan is er wel behoorlijk moe van, die stop ik zo in bed en rond half zeven zeven uur eten. nu eerst zelf maar even douchen want ik ben gesloopt.

nog even en fotootje van vandaag (meer volgt in het fototopic)

pi_69232834
Elin de vis

Raisssa hier is mevrouw nooit bang geweest eigenlijk, en ze schrikt niet van harde knallen maar wel als er ineens iemand de kamer binnen loopt
pi_69232892
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:44 schreef Dakota het volgende:
knabbelwattes?
Die bijtringdingen
pi_69232966
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef MamsX het volgende:
Elin de vis

Raisssa hier is mevrouw nooit bang geweest eigenlijk, en ze schrikt niet van harde knallen maar wel als er ineens iemand de kamer binnen loopt
Mila ligt ook weleens zo in gedachten verzonken dat ze schrikt als je opeens boven haar hangt of haar aanraakt ofzo.. Slecht geweten misschien
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:51:23 #178
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69232976
elin schrikt zelfs niet eens van de stofzuiger.. ze vindt m alleen niet leuk
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:52:21 #179
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69233018
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef Raissa het volgende:

[..]

Die bijtringdingen
oh..dat rammelding nee hoor vindt ze prachtig.. soms slaat haar stem zelfs over van enthousiasme bij t zien van een speeltje..een beetje zoals ik in de Jamin
wanna rub mah puppeh?!
pi_69233796
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
elin schrikt zelfs niet eens van de stofzuiger.. ze vindt m alleen niet leuk
Dat doet Mila dan weer helemaal niks, lijkt soms wel of ze m gewoon niet hoort
pi_69234486
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:52 schreef Dakota het volgende:

[..]

oh..dat rammelding nee hoor vindt ze prachtig.. soms slaat haar stem zelfs over van enthousiasme bij t zien van een speeltje..een beetje zoals ik in de Jamin
mensch

Waarom moest ze wat en wie dan tegenhouden DJMO?
pi_69234509
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef Raissa het volgende:

[..]

Dat doet Mila dan weer helemaal niks, lijkt soms wel of ze m gewoon niet hoort
Leander vindt hem tof! De boor ook!
Maar de blender is dikke paniek
pi_69234947
Hier is de stofzuiger een ramp.
Tot een maandje of 9 deed het haar helemaal niets en nu begint ze heel hard te brullen

En inderdaad ik snap het tegenhoud verhaal ook niet? leg uit DJMO?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 mei 2009 @ 18:57:54 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69235083
oh, dat vergat ik dus te typen op zuidplein heb je bij de prenatal uitgang een roltrap die zowel naar boven als beneden gaat. maar als dat ding omhoog gaat, en er blijven mensen op gaan staan, krijg ik dus geen kans om naar bededen te gaan. dus mijn dochter ging met de trap naar beneden, om de mensen proberen tegen te houden omdat ik met de kinderwagen de roltrap af moest. (anders hadden we een hele andere uitgang moeten nemen, die in totaal een tien minuten tot een kwartier scheelt (we moesten om half vier terug zijn, en het was al vijf over half vier ofzo )

pi_69235110
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef Dakota het volgende:

[..]

het ziet er ook echt belachelijk uit idd
en t is ook nog in spiegelbeeld dus ziet ze er nog raarder uit
nou, ik vind het er juist heul lief uitzien hoor
pi_69235259
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha

Wat je op het laatst deed met die knabbeldingen, dat hoef ik bij Mila niet te doen, die schrikt zich dan een ongeluk... Dat schrikkerige gaat vanzelf over toch?
ja hoor. selene was soms heel schrikkerig. dan deed/doe ik ook ff zachtjes met haar, en eis dat ook van andere mensen. bij haar is het vrij ver over. af en toe nog een buitje dat ze ineens weer erg schrikkerig is. nou, dan doen we toch ook lekker rustig aan. vaak genoeg echter is ze echt zelf heel wild. van vreemden kan ze het nu niet hebben, dus die mogen dat ook niet.
pi_69236515
Lieuwe is eigenlijk helemaal niet schrikkerig, behalve als hij aan het drinken is. Het komt wel eens voor dat hij lekker is weggedoezeld en dat ik dan (hard) moet niezen of hoesten. Dan laat 'ie los, trekt zo'n mondje
en begint dan echt héél zielig te huilen, met van die lange uithalen .
Oh man, dan breekt mijn weke moederhart echt. Maar verder kun je alles met hem doen hoor, 't kan hem niet snel gek genoeg zijn. Zijn oom met ADHD is zijn favoriete speelkameraadje, dat tempo kan hij prima bijbenen. Lekker samen dansen vindt hij ook te gek, of hard hupsend door de kamer galopperen (en nee, hij krijgt geen haver maar normále voeding ). Raar kind.
pi_69237016
Lieve foto DJMO!

Tyler wordt rustig van de stofzuiger, gaat hij me achtervolgen met zijn ogen.
Hij gaat zo leuk brabbelen nu. uhuhuhohohohohblooo etc. En natuurlijk dan lief lachen.
pi_69237503
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef freecell het volgende:

[..]

mensch

Waarom moest ze wat en wie dan tegenhouden DJMO?
jawohl
pi_69237592
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef Jore het volgende:
Lieuwe is eigenlijk helemaal niet schrikkerig, behalve als hij aan het drinken is. Het komt wel eens voor dat hij lekker is weggedoezeld en dat ik dan (hard) moet niezen of hoesten. Dan laat 'ie los, trekt zo'n mondje
en begint dan echt héél zielig te huilen, met van die lange uithalen .
Oh man, dan breekt mijn weke moederhart echt. Maar verder kun je alles met hem doen hoor, 't kan hem niet snel gek genoeg zijn. Zijn oom met ADHD is zijn favoriete speelkameraadje, dat tempo kan hij prima bijbenen. Lekker samen dansen vindt hij ook te gek, of hard hupsend door de kamer galopperen (en nee, hij krijgt geen haver maar normále voeding ). Raar kind.
Zo'm lipje trekken en dan jaaaaanken..dat doet de mijne ook ja..zo wordt ze ook wakker
pi_69241059
een lipje trekken? dat kennen we hier niet

pi_69241179
Ja zoooo! En nu wil ik Seb knuffelen
pi_69241202
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef Jore het volgende:
Ja zoooo! En nu wil ik Seb knuffelen
en het is me toch een knuffelkont
pi_69241804
Seb!
pi_69242271
Visje Elin, het ziet er heel schattig uit hoor

DJMO fijn dat je toch een geslaagde dag hebt gehad, en leuke foto's.

Seb met pruillip

Koen kan echt toneelspelen hoor, af en toe doet hij alsof hij zielig is en dan kijkt ie je echt met grote ogen aan, koppie beetje scheef. Als je dan heel hard BOE roept ligt ie helemaal dubbel

Zaterdag gaan de kids hier uit logeren bij oma, dat is al de 2 keer. Toch heb ik er met Koen meer last van dan met Sander toen hij zo klein was. Ach ze zijn in goede handen en het is voor een goed doel want straks kan hij zorgeloos in de tuin kruipen
pi_69243328
Ik las even snel een lopende Leander
Even snel gelezen via mobiel dus kan niet op iedereen reageren

Lotte heeft vandaag los gestaan en kan in d'r handjes klappen en had een tand door d'r lip
Dat laatste was echt heel zielig, de eerste 2 vind ze erg leuk
pi_69244385
Wow Leander!

Amber ging gister spontaan zwaaien In bad, ik stond te zwaaien via de spiegel; ja hoor; hand in de lucht en voorzichtig zwaaitjes
En vorige week deed ze spontaan "MAUW" (Ik vroeg, wat doet Leo? Das de kat; en die mauwde zelf mee).

En Amber heeft er hele parmantige stapschoentjes bij! Ze wilde spontaan proberen te staan los vanaf de grond, en heeft dus een manier van kruipen gevonden; half kruipen/half billenschuiven.
Maargoed, de schoentjes zijn dus babypaws, ze zitten fantastisch, gaan niet uit, en zijn zo schattig!

En verder voel ik me steeds wat weemoediger worden, morgen ga ik op pad met m'n werk, zaterdag kom ik weer terug. Een heel leuk feestje in een superdelux hotel in noordwijk, fantastisch, en vriendlief gaat mee, maar jeetje, zonder Amber!!!
Best moeilijk, zeker gezien ze nog aan de borst zit en dat haar grootste en voornaamste bron van drinken is (fles is nog steeds wegmeppen, tuitbeker is spelen met afentoe slokje, beker gaat wel goed, maar muizenslokjes).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:08:47 #198
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_69244896
Dat zijn leuke schoentjes!
Ik heb bruine sandaaltjes voor mijn zoontje van hetzelfde merk, ik vond alleen de afwerking aan de binnenkant een beetje tegenvallen. het lijkt me niet lekker zitten met die stiksels aan de binnenkant dus ik heb inlegzooltjes gehaald en op maat geknipt en dat zit een stuk beter volgens mij. misschien een idee voor de schoentjes van Amber?
pi_69245585
Amber Die 2e foto..

Trouwens.. als jij Ambers kleertjes de deur uit doet llewella.. ---> me <---
en trouwens.. bij het hollands handelshuis oid.. heb ik een quiltachtig iets gekocht met hel kleine roze bloemetjes enzo, iig helemaal jouw stijl. heb je die gezien? tientje iig en dochterlief slaapt er heerlijk onder
pi_69245678
veel trouwens, trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')