en ze kan in galop!quote:
maar is het ook normaal dat ze zo doet als we gewoon saampjes thuis zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
http://www.babyinfo.nl/perioden/baby1jaar/art_eenkennigheid.asp
Ow is dat zo? Je hebt toch ook speciale voor jonge baby's? Ik heb het wel gebruikt met Twan destijds.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef texelonia het volgende:
Luuf was toch niet goed voor baby's? Iets met kamfer? wat erin zit wat niet goed is voor de longen ofzow...
Ja in Noah's tijd was dat wel zo, ook die voor baby's. Maar ik weet niet meer precies hoe het zat. Misschien kun je met google er iets over vinden (ik ben onderweg nu dus kan niet zo makkelijk zoeken)?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Je hebt toch ook speciale voor jonge baby's? Ik heb het wel gebruikt met Twan destijds.
Ow Estrys, Seb was dus ook al zo lekker vroeg.
er staat niets slechts over luuf speciaal voor baby'squote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja in Noah's tijd was dat wel zo, ook die voor baby's. Maar ik weet niet meer precies hoe het zat. Misschien kun je met google er iets over vinden (ik ben onderweg nu dus kan niet zo makkelijk zoeken)?
Okay, dan scheelt mij weer zoeken... en kan ik weer verder gaan werken. Thnx!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
er staat niets slechts over luuf speciaal voor baby's
Ach, welke naam je er ook aan geeft: baby's (peuters/kleuters) kinderen hebben soms periodes dat ze, om wat voor reden dan ook, lekker bij mama (of papa) willen zijn. Gewoon aan toegeven en van genieten, voor je het weet duwen ze je weer wegquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Misschien heeft het meer met verlatingsangst te maken dan met eenkennigheid?
och, ik geef er gewoon aan toe hoor. ik vroeg me enkel af of het 'normaal' isquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ach, welke naam je er ook aan geeft: baby's (peuters/kleuters) kinderen hebben soms periodes dat ze, om wat voor reden dan ook, lekker bij mama (of papa) willen zijn. Gewoon aan toegeven en van genieten, voor je het weet duwen ze je weer weg.
Yayquote:
Hij gromt naar de wasmachinequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Koen had vanmorgen een "serieus" gesprek met de wasmachine
Let niet op mijn stem, en de troep op de grond
Ik hoop dat het hier nog wel even weg blijft, wil tóch zeker minimaal een jaar wachten tot een volgende poging, dus ik vind het helemaal niet nodig...quote:
Ik denk dat hij groen met purpere bolletjes gaat zien dan...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef DJMO het volgende:
domme vraag misschien, maar is het heel erg als ik het ritme een keer 'omgooi' ? Mijn dochter vraagt al bijna drie maanden wanneer jan mag 'eten' en of zij hem dan een keer een potje mocht geven. nu wil ik het dus zo draaien dat hij zijn fles eerder krijgt, en dan vanmiddag rond een uur of half drie zijn fruit. ipv nu fruit en om half twee fles. (red ik overigens ook niet met reistijd naar mijn dochter, van twee tot half vier bezoek)
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij groen met purpere bolletjes gaat zien dan...
tis hier humor na de poepbroeken hoor: dan zet ik haar ff terug in haar bedje en loop dan luid zingen "HANDJES WASSEN HANDJES WASSEN MAMA GAAT HANDJES WASSEN NAAR DE WASBAK OM MIJN HANDEN FF TE WASSEN"quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gaat wel overflink knuffelen als ze aangeeft dat nodig te hebben, maar ook proberen haar te leren dat je altijd terugkomt, dus idd als je de kamer uitloopt tegen dr blijven praten enzo.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij groen met purpere bolletjes gaat zien dan...
hihi ik zie t helemaal voor mequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef simmu het volgende:
[..]
tis hier humor na de poepbroeken hoor: dan zet ik haar ff terug in haar bedje en loop dan luid zingen "HANDJES WASSEN HANDJES WASSEN MAMA GAAT HANDJES WASSEN NAAR DE WASBAK OM MIJN HANDEN FF TE WASSEN"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |