hé de dag begon zo mooi hier, de wijkverpleegkundige kwam langs om Ties te wegen, en jawel hoor onze nachtelijke escapades hebben vruchten afgeworpen Ties weegt inmiddels 3200 gram, dus ruim 700 gram aangekomen in 2 weken

we hoeven dus 's nachts geen wekker meer te zetten en mogen wachten tot hij zelf aangeeft honger te hebben..... maar dan..
Met 4 weken moet je voor het eerst naar het CB toe, nou is dat sinds kort 10km verderop komen te zitten, autorijden mag ik nog niet, wandelen dat red ik niet zo ver en alle familie woont of ver weg of werkt ver weg.
Ik heb dus aangegeven dat dat een lastige word om daar te verschijnen met 2 kinderen en dat op de tijd die hun hadden ingevuld (11.20 uur) ik kan toch moeilijk verwachten dat mensen daarvoor vrij gaan nemen om met mij 10 minuten op en neer te gaan rijden voor een simpele controle die de huisarts (op 2 minuten lopen) ook kan doen?
De wijkverpleegkundige begreep me helemaal en stelde voor om de huisarts te vragen of hij die check up dan wilde doen.
Dus ik bellen naar de huisarts, krijg ik die (#$%%&^) assistente aan de lijn en die zou de huisarts wel vragen of die me ff terug belt en daar deed ze 6 minuten over!
Blijkt dat de (#$#^#$%) assistente een soort verhaaltje had opgehangen dat ik geen zin had om naar het CB te gaan.....

Dus ik werd boos toen de vakantie-inval-huisarts een verhaaltje af ging steken van naja het is het beste voor je kindje en bladiebladiebla, jahaaaaaalo dat weet ik ook wel anders deed ik nu al die moeite niet om toch iemand ff naar Ties zijn hartje te laten luisteren hé
Naja ik bel dus over een weekje ofzo wel ff op naar mijn eigen huisarts of ik daar wel wat mee kan regelen want hier werd ik ff niet goed van.... ergste is nog wel dat zijn collega vorige week me belde en me zei: als ik nog wat voor jullie kan betekenen dan bel je hé!
Daar leg ik dus een mooie klacht over de assistente neer, wat een kenau zeg het leek wel een barricade waar je doorheen moest breken. En als ik nu voor iedere scheet die overdwars zat een beroep deed op de huisarts.... dan begreep ik er nog wat van ook.