Het verhaal dat Lieke er zelf uitstapte.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik heb dgk tot het einde gevold, ook op fok meegelezen. Geef eens een hint misschien weet ik wel wat jij dan bedoelt.
Hebben ze ondertussen al dat extrraatje (behalve Marilien) van de poll gehad?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat ze allemaal fruit hebben gekregen en vitaminebruistabletten. Daar zijn ze redelijk laat mee zou ik zeggen.
Hij heeft ook een aardige "aanslag" gehad. Met dat kaneel en beschuit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef Disana het volgende:
Pims tandvlees is er slecht aan toe vanwege het beschuit-duel, zegt hij.
Zonder of met mijn gebitje inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Willen alle overgebleven Cossers hun tandvlees even laten zien?
Ik denk dat hij last heeft van aften. Dat kan worden veroorzaakt door vitaminetekort. Vandaar al dat fruit nu.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef Disana het volgende:
Pims tandvlees is er slecht aan toe vanwege het beschuit-duel, zegt hij.
Ja kan goed hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij last heeft van aften. Dat kan worden veroorzaakt door vitaminetekort. Vandaar al dat fruit nu.
Yep, ze kregen gisteren een pot snoep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Woepsje het volgende:
Hebben ze ondertussen al dat extrraatje (behalve Marilien) van de poll gehad?
THanks, heb ik gemist dan. Hoe reageerde Marilien erop?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze kregen gisteren een pot snoep.
pff het is alweer lang geleden ik weet ff niet wat je nu precies bedoelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het verhaal dat Lieke er zelf uitstapte.
Goed, ze ging haar dagboek invullen, en Eline schrokte het meest, ene spekkie was nog niet door geslikt of de ander ging ze gelijk alweer proppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Woepsje het volgende:
[..]
THanks, heb ik gemist dan. Hoe reageerde Marilien erop?
Ja maar jij ben ook gewoon stoerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat nou wachtlopen en zitten in de bunker?
In de isoleer de wacht houden.
Soort van site-wacht. Daar zat je ook in een klein hokje opgesloten voor 6 uur. ALLEEN!!!
Heeft niets met stoer te maken. Zo werd je ooit behandeld in de diensttijd en ik dacht dat de bunker een beetje van dattum zou zijn.quote:
Dus Eline kwam met 58 kilo binnen, en Marielin met 63? Okay, thnx.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil is 3 kilo. De getallen achter het gewicht is wat ze afgevallen zijn.
Niet dat het heel veel uitmaakt natuurlijk. Wat wel uitmaakte was dat Elientje niet hing en Marielin daardoor haar evenwicht verloor.
Net als Jeroen met de chips?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goed, ze ging haar dagboek invullen, en Eline schrokte het meest, ene spekkie was nog niet door geslikt of de ander ging ze gelijk alweer proppen.
Bij Lieke was het meer iets van : Ik voel me keigoedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:00 schreef logicc123 het volgende:
[..]
pff het is alweer lang geleden ik weet ff niet wat je nu precies bedoelt.
Maar dat kwam op hetzelfde neer als Sylvia's vertrek?.
Toen sylvia opeens zij, mijn gevoel zegt dat ik hier meer moet zijn blablabla. Terwijl iedereen wel wist dat ze gewoon weg moest omdat ze te weinig "tv maakte".
Als dat is wat je bedoelt , dan denk ik dat elke streamer dat wel weet hoor.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat nou wachtlopen en zitten in de bunker?
In de isoleer de wacht houden.
Soort van site-wacht. Daar zat je ook in een klein hokje opgesloten voor 6 uur. ALLEEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |