helemaal meeeens geef ze allemaal een ijsje.quote:
Dat is een goede uitdagingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef snetje het volgende:
de sigaretten voor Marilien zijn binnen .... 24 uur moet ze het volhouden ... red ze het mag ze de sigaretten houden...
dus als dat gezeik van sommigen dat ze helemaal niks meer te roken krijgt kan nu ook de prullebak inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat is een goede uitdagingIk denk dat ze dat zeker gaat lukken met weliswaar wat triggermomenten.
Go Marielin
Hey, maar je weet nog niet welk merk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik lig onder de tafel nu
Ik stem Eline in een bak met vogelspinnen voor 24 uur
maar ze hebben de poll al aangepast. ging alleen over marielin blijkbaar. die moet dus 24 uur niet roken en mocht ervoor en erna ook al niet roken. Er verandert dus niets behalve een pakje peuken op tafel
De tante van de broer van mijn neef ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze zijn nog niet echt opgeschoten met die puzzel.![]()
Mijn moeder had zo eentje allang af gehad.
Ik ben benieuwd of ze het redquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef snetje het volgende:
de sigaretten voor Marilien zijn binnen .... 24 uur moet ze het volhouden ... red ze het mag ze de sigaretten houden...
Maar jouw moeder zit thuisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze zijn nog niet echt opgeschoten met die puzzel.![]()
Mijn moeder had zo eentje allang af gehad.
Ja lachen joh eline 24 uur lang hondenbrokken eten. Daar mogen we toch voor kiezen bv.quote:
het enigste waar ze wat van zegt is het vieze zoute water ...voor de rest hoor ik haar er weinig over klagen ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef bamby het volgende:
Hoogst iritant die eline met haar amandelen oke ze moeten er uit maar ze moest zo nodig de bunker in dan ook niet zeiken.Ik blijf er bij ze kan haar stem te pas en te onpas aanpassen aan wat ze wil berijken.Aan stellen.Valt echt niet zo op
Als het geen pijn doet gewoon niets tegen doen, gaat vanzelf weer weg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:04 schreef irma45 het volgende:
heeft pim ook wat gekregen tegen ontstoken tandvlees
Geen commentaar op de streams is ook geen negatief commentaar op de streams, zo zal de redenatie zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef mazaru het volgende:
Goede opdracht om de COS dood te laten bloeden, dat puzzelen. Daar is over nagedacht.
Ze piept fluistert( het komt en het gaat hè?) er vrolijk op los en eet inmiddels studentenhaver. Niks aan de hand dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef snetje het volgende:
het enigste waar ze wat van zegt is het vieze zoute water ...voor de rest hoor ik haar er weinig over klagen ...
Jij bent arts? Ze is vanochtend bekeken en blijkbaar denkt men er anders over.quote:
't Kan geen kwaad, overlevers kunnen zo ook even wat bijkomen en het kan geen 24 uur per dag "rennen" zijn. Een goed moment om de was of boodschappen te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef mazaru het volgende:
Goede opdracht om de COS dood te laten bloeden, dat puzzelen. Daar is over nagedacht.
Om aanstelleritis te diagnostiseren hoef je geen arts te zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:24 schreef Pek het volgende:
Jij bent arts? Ze is vanochtend bekeken en blijkbaar denkt men er anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |