Och, wat zal ik daar eens over zeggen......quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
@ Kahaarin, beetje lastig om de polls weer een keer te veranderen. Er zijn immers al stemmen uitgebracht.
ze zijn gedrilld vanmorgen en vervolgens zijn ze een uur of vijf geleden gaan puzzelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef moha het volgende:
allemaal kan iemand mij vertellen of er nog iets gebeurt is vandaag
ik heb geen tijd om alles terug te lezen ik moet straks weer voor een paar uur weg dus plz vertel wat ik heb gemist vandaag
Je hebt 5 uur puzzelen gemist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef moha het volgende:allemaal kan iemand mij vertellen of er nog iets gebeurt is vandaag
ik heb geen tijd om alles terug te lezen ik moet straks weer voor een paar uur weg dus plz vertel wat ik heb gemist vandaag
that's itquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
[..]
ze zijn gedrilld vanmorgen en vervolgens zijn ze een uur of vijf geleden gaan puzzelen
Ze maken al uren grotendeels stilzwijgend een legpuzzel en hebben hun schoenen gepoetst. En daar genieten de streamers vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef moha het volgende:allemaal kan iemand mij vertellen of er nog iets gebeurt is vandaag
saai zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze maken al uren grotendeels stilzwijgend een legpuzzel en hebben hun schoenen gepoetst. En daar genieten de streamers van
In dit tempo zjin ze niet eens klaar voordat de finale begintquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
Het duurt de redactie wrs te lang dat puzzelen. Ze krijgen nu een voorbeeldfoto.
[ afbeelding ]
we kunnen ook Pim een geheime missie geven .... verstop 1 puzzelstukjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:33 schreef sunny16947 het volgende:
Zet de stream groot op de puzzel. Kunnen we meezoeken en aanwijzingen geven. Lekker interactief.
dat bedoel ik dus,,,foutquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:00 schreef logicc123 het volgende:
[..]
pff het is alweer lang geleden ik weet ff niet wat je nu precies bedoelt.
Maar dat kwam op hetzelfde neer als Sylvia's vertrek?.
Toen sylvia opeens zij, mijn gevoel zegt dat ik hier meer moet zijn blablabla. Terwijl iedereen wel wist dat ze gewoon weg moest omdat ze te weinig "tv maakte".
Als dat is wat je bedoelt , dan denk ik dat elke streamer dat wel weet hoor.
Ho ho, ze hebben een healthcheck gehad, fruit gegeten en p.p. 5 minuten gefietst. Oh wacht, Jeroen heeft geslapen en nu slaapt Elientje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze maken al uren grotendeels stilzwijgend een legpuzzel en hebben hun schoenen gepoetst. En daar genieten de streamers van
nog eventjes en dan gaat zij weer puzzelen .... dan schiet het ook weer wat op ....quote:
nou nou dan heb ik heel wat gemistquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho, ze hebben een healthcheck gehad, fruit gegeten en p.p. 5 minuten gefietst. Oh wacht, Jeroen heeft geslapen en nu slaapt Elientje.
Dat was het wel volgens mij.
you never knowquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef Noelle06 het volgende:
Stel ik kies persoonlijke uitdaging voor Eline , komt er dan weer een poll welke uitdaging ? en dan weer een poll voor hoelang
Ze spoelt met fysiologisch zout water, dat is een perfecte manier om chronisch ontstoken amandelen mee te behandelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef Xsanthe het volgende:
eline moet een ijsje eten,...dr amandelen zijn opgezet
bremzout zo'n ijsje
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment kakt iedereen in, in DGK op het laatst ook, boekje lezen, puzzelen, achter de comp. en liedjes luisteren.
Maar daar was er meer *te zien* omdat er meer bewoners waren op verschillende plekken, kon je niet luisteren naar de ene schakelde je over naar de andere stream.
En DGK was voor TV en Internet bedoelt, en JdM had geld zat dus er werd van alles tegen aan gekwakt, feestjes, optredens etc.etc. (het leukste vond ik die belgische Hypnotiseur en wanneer Natasia weer eens der treiter open deed) ach, en een prog. als DGK komt er nooit meer, omdat het toch vergeleken wordt met deel 1 en die kan je niet over treffen, net als BB1, die was toch het leukste omdat het nieuw was.
En de Bunker2 (als hij er komt) zal heus wel met wat meer aktie etc.etc. komen.
Het consept is leuk en goed en ja, we moeten ook beseffen, de makers zijn amateurs en hebben geen mooi groot pand in Hilversum en ook geen geld.
Dus we blijven met zijn alle kankeren maar we blijven met zijn alle ook wel alles volgen, en we kijken straks allemaal naar Bunker2.
.......en daar hadden ze .....Palma![]()
Dus dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |