Zouzou zomaar kunnen.quote:
YW.quote:
Jawel, Pim gaat zo en Eline heeft nog geen zin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Is Marielin nu nog niet klaar met haar dagboek?
ik heb op nee eigenlijk niet gestemtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Die dagboeken, lees jij ze?Ja, iedere dag! Soms. Nee, eigenlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Merciquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef zouzou het volgende:
@Maanvis, vous parlez tres bien Francais ! Mes compliments!
Ik wist niet eens dat wij ze konden lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Die dagboeken, lees jij ze?Ja, iedere dag! Soms. Nee, eigenlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.quote:
Ze moeten alle info en streams ook beschikbaar stellen aan diverse fora, zo krijg je een groot publiek. Invloed uitoefenen (Stemmen etc) dat moet geld kosten... dan heb je het grootste bereik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.
gewoon een leuke frontpage maken met ditjes en datjes zodat wat je interessant vindt zelf wel doorgeklikt wordtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.
ik vind dat wel een leuk idee, scheelt weer rondklikken op de sitequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |