abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69195729
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, het geeft juist de beloofde transparantie.
nu alléén de slogan nog veranderen in ''DE STREAMER BETAALD'' i.p.v. ''DE STREAMER BEPAALD''

dan is het hélemaal duidelijk voor iedereen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:39:06 #152
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69195765
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Flauwekul, waarom moet Danny iets ondernemen, het is niet zijn kind. Hij heeft toegezegd om mee te werken en te helpen het kind op te voeden. Dat het voor galg en rad opgroeit is ondertussen wel duidelijk
Kut metafoor. Danny moet wel ondernemen, als hij ergens (wat maakt niet uit) niet tevreden over is en hij ziet dat betrokkenen blijkbaar ook geen actie nemen, dan moet Danny erachteraan gaan.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:40:16 #153
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69195806
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Nee als bedrijf zijnde moet je een werkend concept aan zien te bieden. Als de ideeën zo gepresenteerd worden dan schep je bepaalde verwachtingen waar je aan moet voldoen. Vanaf het begin was er veel onduidelijkheid hoe het hele concept in elkaar stak. Reden daarvoor is dat veel zaken (nog steeds) ad hoc geregeld worden.
Nou en als dat bedrijf het idd verneukt is het danny's taak om erachteraan te gaan, zijn buurvrouw zal dat echtniet doen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:41:45 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_69195862
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef Bullschnitzel. het volgende:

Kut metafoor. Danny moet wel ondernemen, als hij ergens (wat maakt niet uit) niet tevreden over is en hij ziet dat betrokkenen blijkbaar ook geen actie nemen, dan moet Danny erachteraan gaan.
Doet hij toch?
Op het forum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:41:54 #155
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69195864
Ik kom Danny even géén gelijk geven.. de charme van dit hele circus was juist het "onschuldige" en gekunstelde met handen en voeten wat leuks neer zetten.. en dat is gelukt! Het rellûhh wat er gedaan wordt door ons Posters is óns spel, ik verwacht dat niet van iemand met een voorbeeldfuntie zoals Danny...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:43:26 #156
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69195910
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef APK het volgende:

[..]

Doet hij toch?
Op het forum.
Ajb zeg.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:46:33 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_69195985
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef 5thencounter het volgende:

Ik kom Danny even géén gelijk geven.. de charme van dit hele circus was juist het "onschuldige" en gekunstelde met handen en voeten wat leuks neer zetten.. en dat is gelukt! Het rellûhh wat er gedaan wordt door ons Posters is óns spel, ik verwacht dat niet van iemand met een voorbeeldfuntie zoals Danny...
Dus Danny mag op zijn eigen forum niet eens meer user zijn en zijn mening geven?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:46:35 #158
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69195987
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
!
Ik kan maar niet begrijpen dat mensen een slechte organisatie en onuitgewerkt concept juist als charme zien. Er worden al 10 jaar RLS uitgezonden en dan mag je toch verwachten dat je na al die jaren wel weet hoe je een concept neer moet zetten en wat kijkers willen. Dat je als kijker meer controle hebt dat is iets waar ze zichzelf mee hadden kunnen onderscheiden, maar dan had het beter georganiseerd moeten worden.

Nu is het een veredeld hobby-project, terwijl het in potentie best iets had kunnen worden. Daar hadden ze iets meer vooronderzoek voor moeten doen en iets meer tijd moeten nemen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69196118
D anny heeft een forum en is in de eerste plaats daar verantwoordelijk voor.
B&B zijn verantwoordelijk voor hun progam

Samen zijn een verbintenis aangegaan, alleen halverwege zag Danny, dat hij het niet kon verantwoorden tegenover de streamers en heeft ingegrepen...KEIHARD..maar ik denk dat hij dacht...dit moet., anders ben ik niet meer geloofwaardig. en dus koos voor zijn forum Fok.

B&B zagen een en ander verkeerd gaan, ontevreden streamers en begonnen het tij te keren, maar te laat, want er lagen geen duidelijke plannen, dus reageerden primair, en in plaats dat het beter ging lopen, werden regels geschonden, doordat ze afweken van hun concept., de kijker bepaald.

Twee partijen gingen tegen over elkaar staan, streamers keken, reageerden., chaos compleet.

Daarbij kwam, dat nu de onervarenheid meespeelde bij B&B,

Ik zou zeggen, maak deze bunker even af, en kijk dan of je door wilt gaan, een verbintenis wilt met Fok , het allemaal op een andere boeg gooit, of helemaal stopt.

Wij streamer wachten rustig af, en horen het wel.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:54:31 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69196220
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef APK het volgende:

[..]

Dus Danny mag op zijn eigen forum niet eens meer user zijn en zijn mening geven?
Ja hoor.. maar ik benadruk nog even de voorbeeldfunctie van de forum-eigenaar.. commentaar is OK, doe ik óók, maar Danny is ronduit concept slopend bezig en dat is voor dit eerste concept wel héél erg vijandig!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:57:54 #161
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69196278
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Danny is niet verantwoordelijk voor dit project en of het wel of niet slaagt.

En de metafoor was prachtig zelfs ik begreep wat ik zei
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:59:27 #162
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69196327
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ja hoor.. maar ik benadruk nog even de voorbeeldfunctie van de forum-eigenaar.. commentaar is OK, doe ik óók, maar Danny is ronduit concept slopend bezig en dat is voor dit eerste concept wel héél erg vijandig!
Danny heeft het concept nog erg veel kans gegeven in mijn ogen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:01:04 #163
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69196377
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Vijandig is nou net iets wat ik niet zie, wel compassie en oprecht verontwaardigd en een stukje ongecontroleerde emotie, schitterend dat een forum eigenaar gevoel in zijn donder heeft
Screw the future...
We're cold now!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:02:46 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69196446
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Danny heeft het concept nog erg veel kans gegeven in mijn ogen.
Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt.. Danny stelt zich eerder op als een verongelijkte eindredacteur dan een ondersteundende kijkers stimulator met zijn forum...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:08:15 #165
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69196618
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt..
Denk er even over na en kom dan volgende week maar terug

Ouwehoer.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:10:39 #166
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69196692
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Rica het volgende:

[..]

Denk er even over na en kom dan volgende week maar terug

Ouwehoer.
Tsja.. dit is echt op z'n Fok's hé?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:24:27 #167
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69197143
quote:

[..]

Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt.. Danny stelt zich eerder op als een verongelijkte eindredacteur dan een ondersteundende kijkers stimulator met zijn forum...
Nu wel ja, maar als je even terug gaat in de tijd zie je dat hij wel de stimulator was, alleen is het een hele kunst om mensen te stimuleren in iets waar je zelf niet meer in gelooft. En laten we wel wezen, de droom werd iedere dag weer een stukje verder om zeep geholpen door de heren achter de knopjes. Danny staat echt niet alleen in zijn kritiek!

Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over. Ik zou ook pissed off zijn als alles wat ik aandraag wordt afgewimpeld, en ik antwoorden kriijg die kant nog wal raken (Huub's comments) Persoonlijk vond ik Danny hier nog mild op reageren.
Screw the future...
We're cold now!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:36:21 #168
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69197564
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Nu wel ja, maar als je even terug gaat in de tijd zie je dat hij wel de stimulator was, alleen is het een hele kunst om mensen te stimuleren in iets waar je zelf niet meer in gelooft. En laten we wel wezen, de droom werd iedere dag weer een stukje verder om zeep geholpen door de heren achter de knopjes. Danny staat echt niet alleen in zijn kritiek!

Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over. Ik zou ook pissed off zijn als alles wat ik aandraag wordt afgewimpeld, en ik antwoorden kriijg die kant nog wal raken (Huub's comments) Persoonlijk vond ik Danny hier nog mild op reageren.
Zo heb ik dat niet gezien.. Fok werd als "platform" uitgekozen voor de Bunker vanwege de populariteit en bezoekersaantallen. In ruil mochten de Posters hier ideeën aandragen die dan eventueel overgenomen zouden worden door B&B, aldus invoed op het spel suggererend. Alle kijkers , ook die van NL,GP en VOL bepalen het spel door het kopen van credits! Nergens kreeg ik mee dat Fok als eindredacteur en Spelleider zou gaan optreden..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:40:42 #169
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_69197720
Wanneer houdt deze 1 april grap een keer op?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 18:48:47 #170
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69198030
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Kan dit hele kansloze bunker-project niet gewoon samengevat worden met "[ afbeelding ]" en afgesloten worden?
het IS niet kansloos. Het is een geweldig idee, en een verslavend concept. Alleen zou het weer the bunker moeten worden. Dus; niet manipuleren (ook niet proberen, of door onduidelijke polls), openheid en duidelijkheid. Normale opdrachten bedenken etc.
Het is NIET kansloos. Maar het gaat momenteel wel hard die kant op imo. Aan de kandidaten zal het niet liggen, aan de streamer ook niet want er wordt VOLOP over geluld en negatief gedoe betekent dat het mensen wat kan schelen wat er gebeurt. Als iedereen z'n schouders ophaalt en de streams uitflikkert heb je een probleem. Wees als programmamaker blij met de directe input en doe er je voordeel mee. Ga niet uit alle macht excuses bedenken. Ja, jullie hebben het druk. Ja, jullie zijn onderbemand. Ja, er is een enorme werk en tijdsdruk. Ja, het budget en de middelen zijn beperkt. Maar dat hoeft helemaal geen probleem te zijn. Als je zorgt dat je je aan de gemaakte afspraken en beloftes houdt, je zorgt dat ze niet 10 uur lang zitten te puzzelen, je geen pogingen onderneemt de boel zelf te sturen of smeuïger te maken, alles EERLIJK laat verlopen en elke schijn van partijdigheid teniet doet is dat geen enkel probleem. Maar vergeet niet dat iedereen hier consument is. Ook ik betaal voor de streams. Dubbel zelfs. En als consument verwacht ik dat ik krijg waar ik voor betaald heb. Nu is dat NIET het geval.
quote:

[..]

Ik heb de users hier op basis van toezeggingen en uitleg van bram en bart toezeggingen gedaan.

>10.000 euro gegarandeerd voor de winnaar bv
Dat klopt inmiddels al niet meer (en was een van de belangrijkste redenen voor mij persoonlijk om 5000 euro te sponsoren (gooi maar bij het prijzengeld op, dan kan ik later niet voor leugenaar worden uitgemaakt).

>Volledige openheid, duidelijkheid en eerlijkheid
Eerlijkheid kan ik alleen over speculeren, maar volledige openheid? Met onduidelijke polls die op werkelijk ELKE manier geïnterpreteerd kunnen worden, boodschappenlijstjes waarvan volslagen onduidelijk is wat ermee gedaan wordt en waarvan we op de site niets terugvinden, te gekke dagprijzen die gewonnen kunnen worden volgens de site maar waar we nog nooit iets hebben gehoord verder, dagduels waar je kunt stemmen wie moeten duelleren, maar waar geen tussenstand van te zien is zoals bij de polls, redactieleden die elkaar tegenspreken of dingen beweren waarvan duidelijk is dat ze absoluut niet kloppen, of die de kijker ronduit voor dom, leugenaar of calimero uitmaakt. Niet alleen hun eigen publiek pakken ze daarmee, maar ook ONZE users. Daar zit een overlap en uiteindelijk kom ik op voor ONZE klanten. Opkomen voor hun klanten is niet mijn pakkie-an en als ze vanuit de bunker hun klanten en diens klachten niet serieus nemen moeten ze dat zelf weten. Zodra ze dat bij ons doen kom ik echter voor ONZE klanten op. En ik kom sowieso op voor de FOK!kers aan wie ik beloofd heb dat dit concept het waard was te kijken en geld in te stoppen omdat alles volledig eerlijk en open en duidelijk zou verlopen volgens concept.

Dat heeft niets te maken met persoonlijke vetes. Ik heb helemaal NIETS tegen Bram, Bart, Huub of wie dan ook daar. Ik beoordeel het product. Is het saai dan is het saai. Gebeuren er gekke dingen die volgens onze gemaakte afspraken niet zouden moeten kunnen dan gebeuren er gekke dingen. Als Bart eruit ziet als een malloot in een legerpakkie en daarbij bloedserieus een wanhopige poging doet streng over te komen dan ziet Bart eruit als een malloot in een legerpakkie die bloedserieus een wanhopige poging doet streng over te komen. Dat is op dat moment mijn mening. Zodra het verbetert ben ik al snel weer positief en tevreden. Zodra ik merk dat men schijt heeft aan de kijker laat ik dat ook weten. Geheel conform de oorspronkelijke afspraak en latere gesprekken met oa Bart over FOK! (waarin Bart me volledig gelijk gaf en baalde dat de rest daar niet begreep hoe het werkte - dat gesprek heb je wellicht nog tijdens de kick-off kunnen horen).

Ik vind het trouwens prima dat Bart dit topic heeft geopend. Gooi het eruit. We zijn een open community, op FOK! wordt altijd zo goed als alles publiekelijk uitgevochten. The Bunker belooft openheid. Dit is de kans. Kom met argumenten Bart. Geef antwoord op de vragen die her en der gesteld worden. Kijk kritisch naar het oorspronkelijke concept en tot wat het verworden is. Luister naar de klachten en kom met tegenargumenten als we onzin verkondigen, maar verwacht niet dat we je op je mooie bruine ogen en het kuiltje in je kin geloven. We zijn FOK! en zoals je weet zijn we genadeloos kritisch, maar in essentie goudeerlijk. En stiekem weet jij dat ook wel. Dat je dan gaat dreigen siert je niet, en je weet ook dat dreigementen e.d. me juist feller maken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 18:53:17 #171
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69198209
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zo heb ik dat niet gezien.. Fok werd als "platform" uitgekozen voor de Bunker vanwege de populariteit en bezoekersaantallen. In ruil mochten de Posters hier ideeën aandragen die dan eventueel overgenomen zouden worden door B&B, aldus invoed op het spel suggererend. Alle kijkers , ook die van NL,GP en VOL bepalen het spel door het kopen van credits! Nergens kreeg ik mee dat Fok als eindredacteur en Spelleider zou gaan optreden..
Als officieel platform zou de redactie meepraten op FOK!. dat gebeurt bij tijd en wijlen. Niemand verplicht ze dingen over te nemen uit onze fora. Dat doen ze zelf. Of niet. Uiteindelijk maken ze die keuze zelf. Dat staat verder ook helemaal los van de inhoud van het forum en het concept ervan, namelijk dat kritiek gewoon kan en mag. En welk naampje ervoor staat doet totaal niet terzake.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 18:55:59 #172
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69198304
overigens staan er nog twee polls op de site die al zijn geëindigd maar waar je nog wel credits aan kunt verspillen. Dat soort dingen horen gewoonweg niet te gebeuren. Het gaat om geld van klanten.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:58:27 #173
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69198395
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

-knip-

*diepe zucht

Deed het zo zeer dat Fok werd gekozen?
Screw the future...
We're cold now!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:00:18 #174
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69198478
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:57 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Danny is niet verantwoordelijk voor dit project en of het wel of niet slaagt.

Jawel, tenzij hij ergens aan de zijlijn toekijkt en huilt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:00:48 #175
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69198500
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef FANN het volgende:

[..]

nu alléén de slogan nog veranderen in ''DE STREAMER BETAALD'' i.p.v. ''DE STREAMER BEPAALD''

dan is het hélemaal duidelijk voor iedereen.

Gemakkelijker kunnen we het niet maken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')