Maar ook de Boldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tjongejonge!
CJ Parker natuurlijk! Pamela Andersson in Baywatch.
Te weinig mannen posten hier......
Maar Douwe Egberts is toch ook gewoon douwe, de zoon van Egbert? (Egbertszoon) En de zoon van Douwe heet dan weer Egbert Douwes.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:13 schreef PM-girl het volgende:
Vanmorgen in de krant: Douwe. Niets mis mee, tot ik de doopnamen las!
Douwe Hendrik Jan Egbert!
ik noemde de desiree bij ons in de klas altijd DIAREETquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:21 schreef Stiemie het volgende:
Ja Desiree is ook niet mijn ding, maar het rijmt wel lekker makkelijk (snee, diarree, wc, plee etc) vandaar het voorbeeld.
Nou ja misschien moeten we maar gewoon voor onze naam gaan
Arm kindquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik noemde de desiree bij ons in de klas altijd DIAREET2 in 1 klap
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar nu je het zegt!quote:
Bij Eva was haar werknaam "Chardella"quote:
Ik heb ooit een kind in de klas gehad en die heette Sarha. Dus ik vroeg al of ze verkeerd op de lijst stond. Maar nee, Pa had haar naam verkeerd gespeld toen hij aangifte ging doen. De bedoeling wás Sarah maar Pa wist het niet meer zo...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
er ligt hier aan de kade een boot met de naam deborha. iedere keer als ik er langs fiets vind ik het zo raar staan.
Uit 1 gezin?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik ken een Eelke, Eelko en Elke.. 2 jongens en een meisje. en broers en zusje van elkaar
ja uit een gezinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef peterfan het volgende:
[..]
Uit 1 gezin?![]()
Douwe vind ik nog wel leuk. Danthé ken ik als Dante, maar Date? Hoe spreek je dat uit?
hehe zou zo maar iemand kunnen zijn die ik "ken". Meisje dat bij mij op de basisschool heeft gezeten heeft twee dochters: jacelyn en janaya.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Sjeen het volgende:
Gezien in Scheveningen... Jazzlin, ik vermoed een meisje.
Volgende wordt een Hanna inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja volgens mij wel ja Bix. Dan is het anders.
Ik vind dit ook heel dicht bij elkaar idd.
Maar ze zijn zeer streng gereformeerd en ik vermoed dat bijv. bij de eerste dat daar zijn moeder vernoemd is en dan nu bij een 2e dochter haar moeder ofzo.
En Twitty Pop voor een meisjequote:Op maandag 8 juni 2009 10:55 schreef Pyttpytt het volgende:
Ken iemans wiens zoon als tweede naam Jazzy heeft, Roek Jazzy. Tweede kind heet straks Tjilp Rocky denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |