Ik ook!quote:
Mijn schoonmoeder hielp ons zo destijds met namen verzinnen, aangezien we er bij de jongste 2 niet zo heel snel uit waren. Alleen heeft ze een erg andere smaak dan wij, vooral wat jongensnamen betreft. Mijn schoonzusjes hebben wel leuke namen, maar als het jongens waren geweest...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:41 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn schoonmoeder zat gisteren zo overduidelijk-niet-te-vissen naar de naam![]()
(..)
Maar t was echt grappig gisteren, ze wist het gesprek de hele tijd weer terug te sturen richting namen. 'Bij V twijfelde ik nog over die en die naam en als A een meisje was geweest dan had hij zus-en-zo geheten.' En dan van die verwachtingsvolle stiltes laten vallen...
Preciesquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef innepin het volgende:
Vlindur, lekker belangrijkHet is jóuw kind, dus jouw keuze!
wat zij zegtquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef innepin het volgende:
Vlindur, lekker belangrijkHet is jóuw kind, dus jouw keuze!
Haha, nee het klinkt voor geen holquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:07 schreef innepin het volgende:
Kersjes, ik ben nieuwsgiiieerrriggg! Als je 'm graag uit wil schreeuwen -- mijn PM staat open hoor
Brooklynn, een naamvergadering?Da's toch niet goed voor de inspiratie
Maar ik moet zeggen, liever een naam te veel dan dat je er écht niet uitkomt hoor!
Vervelend zeg! Ik kan me het heel goed voorstellen hoor. Bij mij viel bijvoorbeeld de naam Amber af omdat het een stofje is die gewonnen wordt uit de maag van een potvis ofzoiets. Dan kan het nog zo'n prachtige naam zijn, maar het verpest het toch een beetjequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef Kersjes het volgende:
Grrr, trage computer!!![]()
De klank, de naam zelf... da's inderdaad belangrijker dan de betekenis. Maar een beetje jammer is het wel. Zo maar even overleggen met manlief als hij thuiskomt. Ik denk dat hij het een nog groter probleem gaat vinden dan ik!
Ik hoef het niet persé geheim te houden hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef MamsX het volgende:
Echt heel leuk om jullie bezig te zien met namen bedenken, ik heb geen seconde ook maar enige twijfel gehad.
Het stond voor mij vast toen ze een meisje ging worden wat haar naam was.
En de papa had geen keus (al was hij het er voor 100% mee eens).
Maar aangezien hij jaren met die naam heeft gewoweden hij onder heleboel mensen bekend staat/stond onder die naam vond hij het natuurlijk wel leuk.
Brooklynn welke namen? Kersjes welke naam? Mijn PMbox heeft ook nog plek voor wat namen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |