Aaaniel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef tessie het volgende:
Aniel? Spreek je dat ook echt uit als Aniel?
herkenbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Bluh... Ik wil de naam steeds zo graag overal hardop uitschreeuwen.Maar ik moet nog 13 weken wachten.
![]()
De naam van jullie kindje-op-komst is al algemeen bekend begrijp ik? Da's bijzonder, heb nog nooit meegemaakt dat iemand dat al zo openbaar maakte! Waarom hebben jullie dat gedaan als ik vragen mag? (en wat is de naam..???)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef tessie het volgende:
Ja ik dacht eerst ook dat het Aniël was, maar dat is ook net Daniël maar dan alsof ze de D gewoon vergeten zijn, dus ook wel raar....
Oh ik kan me voorstellen dat jullie de naam zo graat willen uitschreeuwen! Ik ben ook zo slecht met dat soort dingen geheim houden. Vandaar dat we dat maar niet gedaan hebben ook haha! Alleen mijn moeder vind dat nog steeds zo erg dat iedereen de naam al weet.
ghehe ik kan me ook maar heel erg moeilijk inhouden hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef tessie het volgende:
Ja ik dacht eerst ook dat het Aniël was, maar dat is ook net Daniël maar dan alsof ze de D gewoon vergeten zijn, dus ook wel raar....
Oh ik kan me voorstellen dat jullie de naam zo graat willen uitschreeuwen! Ik ben ook zo slecht met dat soort dingen geheim houden. Vandaar dat we dat maar niet gedaan hebben ook haha! Alleen mijn moeder vind dat nog steeds zo erg dat iedereen de naam al weet.
Effe gespiekt op je site ,dat stukje op je blog van je manquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef tessie het volgende:
Ik wil het wel even voor je doen hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Bluh... Ik wil de naam steeds zo graag overal hardop uitschreeuwen.Maar ik moet nog 13 weken wachten.
![]()
Ja, doe esquote:
Je had toen in ieder geval wel een tweede naam, maar dat zegt niet zo heel veel natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Jij kent de 2e naam volgens mij niet.
Dus doe maar niet. Je zou het nog eens fout kunnen hebben.![]()
Oh haha, ik dacht dat je hier op FOK bedoelde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Je had toen in ieder geval wel een tweede naam, maar dat zegt niet zo heel veel natuurlijkMaar sowieso schiet ik er niets mee op om namen hier rond te gaan roepen, niemand hier in de buurt die ene BE kent, ze zullen alleen denken dat ik gestoord ben
* Troel plaatst die naam weer hier op het lijstjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht dat je hier op FOK bedoelde.
Niet dat er nou heel veel mensen zijn die het niet weten, maar toch.
En die 2e naam is inmiddels dus veranderd, dat wel.![]()
Innepin! Echt? Wat irritant lijkt me dat!
En je broer is gewoon stom!
Mijn moeder heeft ook mijn jongensnaam geraden, zonder dat ik ooit van m'n leven gezegd heb dat ik dat een leuke vond. Ze zei het ook echt zo tussen neus en lippen door. Heb het maar weggelachenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef innepin het volgende:
Ahh wat een vervelende familieleden weer. Lekker ruimdenkend allemaal![]()
Mijn moeder heeft m'n meisjesnaam geradenEcht, hoe krijgt ze het voor elkaar! ja okee ik had 'm wel genoemd tussen twintig andere opties, toen ie nog niet definitief was, maar toch
Kennelijk heb ik toen ik 16 was ofzo geroepen dat ik het zo'n mooie naam vond
En dat weet zij dus nog
Lekker lomp weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef innepin het volgende:
Ahh wat een vervelende familieleden weer. Lekker ruimdenkend allemaal![]()
Mijn moeder heeft m'n meisjesnaam geradenEcht, hoe krijgt ze het voor elkaar! ja okee ik had 'm wel genoemd tussen twintig andere opties, toen ie nog niet definitief was, maar toch
Kennelijk heb ik toen ik 16 was ofzo geroepen dat ik het zo'n mooie naam vond
En dat weet zij dus nog
Oh en mijn broer gaat er naar eigen zeggen van uit dat wij met een - voor hem - compleet belachelijke naam op de proppen komen. Leuk joh, familie![]()
Een zus van mijn oma is getrouwd met iemand met die naam en die kregen een dochter in de oorlog.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik las net een Erik Hans van Stigt Thans ....
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een zus van mijn oma is getrouwd met iemand met die naam en die kregen een dochter in de oorlog.
Toen mochten ze niet dat 'van stigt' voor de naam zetten van de duitsers en dus verzon haar vader een rits voornamen voor haar.
Ze heet M.X.X.V.A.N.S.T.I.G.T. Thans officieel (ik weet de XX-en even niet, maar ze heeft ook nog 2 normale doopnamen dus.
Is ze zelf ook echt heeeeeeeeeel blij mee.Staat ook zo leuk in je paspoort of op bankafschriften.
[..]
Een zus van mijn oma is getrouwd met iemand met die naam en die kregen een dochter in de oorlog.
Toen mochten ze niet dat 'van stigt' voor de naam zetten van de duitsers en dus verzon haar vader een rits voornamen voor haar.
Ze heet M.X.X.V.A.N.S.T.I.G.T. Thans officieel (ik weet de XX-en even niet, maar ze heeft ook nog 2 normale doopnamen dus.
Is ze zelf ook echt heeeeeeeeeel blij mee.Staat ook zo leuk in je paspoort of op bankafschriften.
Hockey? Oh das wel een goeie, moet ik nog doen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef innepin het volgende:
[..]Oh my...!
Linda, ik heb heel eerlijk gereageerd, was een beetje overdonderdMaar ik vind het niet zo heel erg hoor. De jongensnaam weet ze niet, en ze weet ook niet dat als het een meisje wordt, we haar in de tweede naam gaan vernoemen
![]()
Huup, ja vréselijk wat een kaknaamHeb je d'r al aangemeld bij de hockey?
Precies. En jij maar zeuren over je Hema-rompertje, terwijl haar hele kledingkast natuurlijk gevuld zal zijn met Ralph Lauren en Burberry enzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hockey? Oh das wel een goeie, moet ik nog doen...
k heb dr wel al aangemeld voor Polo en paardrijden. En een kinderdagverblijf in Amsterdam-Zuid. T is een eindje om maarja he, je moet wat voor je kind overhebben
Precies, ik heb er ook echt geen problemen mee. Als ze nou constant had zitten raden terwijl ik het per se geheim had willen houden ofzo, dan is het een ander verhaal. Zo is ze gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ach Innepin, als het nou idd zelf geraden is, mede omdat ze iets van jou van vroeger onthouden heeft is het eig. wel heel erg heel lief ergens.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |