abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 14:18:19 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_69188797
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Jij kent de 2e naam volgens mij niet.
Dus doe maar niet. Je zou het nog eens fout kunnen hebben.
Je had toen in ieder geval wel een tweede naam, maar dat zegt niet zo heel veel natuurlijk Maar sowieso schiet ik er niets mee op om namen hier rond te gaan roepen, niemand hier in de buurt die ene BE kent, ze zullen alleen denken dat ik gestoord ben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69189810
Ahh wat een vervelende familieleden weer. Lekker ruimdenkend allemaal
Mijn moeder heeft m'n meisjesnaam geraden Echt, hoe krijgt ze het voor elkaar! ja okee ik had 'm wel genoemd tussen twintig andere opties, toen ie nog niet definitief was, maar toch Kennelijk heb ik toen ik 16 was ofzo geroepen dat ik het zo'n mooie naam vond En dat weet zij dus nog

Oh en mijn broer gaat er naar eigen zeggen van uit dat wij met een - voor hem - compleet belachelijke naam op de proppen komen. Leuk joh, familie
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 19 mei 2009 @ 14:58:59 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69189995
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Je had toen in ieder geval wel een tweede naam, maar dat zegt niet zo heel veel natuurlijk Maar sowieso schiet ik er niets mee op om namen hier rond te gaan roepen, niemand hier in de buurt die ene BE kent, ze zullen alleen denken dat ik gestoord ben
Oh haha, ik dacht dat je hier op FOK bedoelde.
Niet dat er nou heel veel mensen zijn die het niet weten, maar toch.
En die 2e naam is inmiddels dus veranderd, dat wel.

Innepin! Echt? Wat irritant lijkt me dat!
En je broer is gewoon stom!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:00:11 #29
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69190044
Ik weet het gewoon NIET. Stoome incrowd. Ik ga er gewoon zelf nog 1 bakken ooit. En dan zeg ik de naam tegen niemand.

Had ik nou mijn klep maar gehouden gisteren op het bankje.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69190150
Wat vinden jullie ervan als je een vrij bekende naam geeft, maar dan anders schrijft? Zoals bijvoorbeeld in het vorige topic werd genoemd: beniamin ipv benjamin.

Het lijkt mij vrij lastig dat je naam dat steeds verkeerd geschreven wordt en dat je dat altijd moet corrigeren.

In mijn familie is namelijk een Mylan geboren, spreek uit: Milan (ik dacht eerst nog Mai-lan )
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:39:28 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69191277
Ik vind het een beetje onnodig heel eerlijk gezegd.
Maar daar heeft iemand hierboven ergens al een heel duidelijke uitleg overgegeven over waarom het onnodig is.
pi_69191538
BE, eigenlijk zouden jullie hem Fokke moeten noemen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:55:39 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69191821
Eigenlijk wel he... maar ja... toch maar niet.

Ik kwam net ook een heerlijke naam tegen: Eppo van Nispen tot Sevenaer
Zo van 'je hebt zo'n hoogdravende achternaam, we zullen zorgen dat je voornaam dat even goed teniet doet'.
Ofzoiets!
pi_69191849
@Pyttpytt, ons kindje heet Graeme (dat spreek je net zo uit als Graham, en het is de Ierse schrijfwijze), en we hebben die naam niet geheim gehouden omdat we dat helemaal niet nodig vinden. we zien echt geen rede om het geheim te houden, zo simpel is het.

@Huup, heel vervelend doet ze niet hoor. Mijn mams is super lief gelukkig, maar soms wil ze gewoon dat wij het liefst dingen precies zo zouden willen zoals zij Ik moet er eigenlijk alleen maar om lachen.

@Mone, ja lief he! Mijn man is ook héél lief
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:59:30 #35
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69191985
Ik las net een Erik Hans van Stigt Thans ....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:12:08 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_69192448
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh haha, ik dacht dat je hier op FOK bedoelde.
Niet dat er nou heel veel mensen zijn die het niet weten, maar toch.
En die 2e naam is inmiddels dus veranderd, dat wel.

Innepin! Echt? Wat irritant lijkt me dat!
En je broer is gewoon stom!
* Troel plaatst die naam weer hier op het lijstje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:33:11 #37
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69195546
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
pi_69195860
Wij hebben voor een 2e kindje al een jongensnaam . Hoewel ik niet van plan ben me binnen een jaar te laten bezwangeren. Maar ik dacht, ik vertel het even.
pi_69195913
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef innepin het volgende:
Mijn moeder heeft m'n meisjesnaam geraden Echt, hoe krijgt ze het voor elkaar! ja okee ik had 'm wel genoemd tussen twintig andere opties, toen ie nog niet definitief was, maar toch Kennelijk heb ik toen ik 16 was ofzo geroepen dat ik het zo'n mooie naam vond En dat weet zij dus nog
Mijn moeder heeft ook mijn jongensnaam geraden, zonder dat ik ooit van m'n leven gezegd heb dat ik dat een leuke vond. Ze zei het ook echt zo tussen neus en lippen door. Heb het maar weggelachen Hoe heb jij gereageerd?
Lotte!
Noah!
pi_69196535
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef innepin het volgende:

Oh en mijn broer gaat er naar eigen zeggen van uit dat wij met een - voor hem - compleet belachelijke naam op de proppen komen. Leuk joh, familie
Lekker lomp weer

zo kregen wij te horen dat we vast een naam gingen kiezen waar we bij de universiteit mee aan konden komen
nou heeft onze naam wel een hoog kak-gehalte maar hij is gekozen omdat we hem mooi vonden, niet omdat we er "mee aan konden komen." Beetje jammer wel.

Maar tot nu toe is ie nog niet geraden gelukkig, door familie.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:21:42 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69197058
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik las net een Erik Hans van Stigt Thans ....
Een zus van mijn oma is getrouwd met iemand met die naam en die kregen een dochter in de oorlog.
Toen mochten ze niet dat 'van stigt' voor de naam zetten van de duitsers en dus verzon haar vader een rits voornamen voor haar.
Ze heet M.X.X.V.A.N.S.T.I.G.T. Thans officieel (ik weet de XX-en even niet, maar ze heeft ook nog 2 normale doopnamen dus.
Is ze zelf ook echt heeeeeeeeeel blij mee. Staat ook zo leuk in je paspoort of op bankafschriften.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:25:37 #42
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69197184
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Een zus van mijn oma is getrouwd met iemand met die naam en die kregen een dochter in de oorlog.
Toen mochten ze niet dat 'van stigt' voor de naam zetten van de duitsers en dus verzon haar vader een rits voornamen voor haar.
Ze heet M.X.X.V.A.N.S.T.I.G.T. Thans officieel (ik weet de XX-en even niet, maar ze heeft ook nog 2 normale doopnamen dus.
Is ze zelf ook echt heeeeeeeeeel blij mee. Staat ook zo leuk in je paspoort of op bankafschriften.

En wij hier maar twijfelen of we wel een 2e naam moeten doen Vanavond is er weer namenoverleg. Hoop dat we er nu is uitkomen
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
pi_69197792
quote:

[..]

Oh my...!

Linda, ik heb heel eerlijk gereageerd, was een beetje overdonderd Maar ik vind het niet zo heel erg hoor. De jongensnaam weet ze niet, en ze weet ook niet dat als het een meisje wordt, we haar in de tweede naam gaan vernoemen

Huup, ja vréselijk wat een kaknaam Heb je d'r al aangemeld bij de hockey?
pi_69197996
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh my...!

Linda, ik heb heel eerlijk gereageerd, was een beetje overdonderd Maar ik vind het niet zo heel erg hoor. De jongensnaam weet ze niet, en ze weet ook niet dat als het een meisje wordt, we haar in de tweede naam gaan vernoemen

Huup, ja vréselijk wat een kaknaam Heb je d'r al aangemeld bij de hockey?

Hockey? Oh das wel een goeie, moet ik nog doen...
k heb dr wel al aangemeld voor Polo en paardrijden. En een kinderdagverblijf in Amsterdam-Zuid. T is een eindje om maarja he, je moet wat voor je kind overhebben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:00:48 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69198498
Ach Innepin, als het nou idd zelf geraden is, mede omdat ze iets van jou van vroeger onthouden heeft is het eig. wel heel erg heel lief ergens.
pi_69198545
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hockey? Oh das wel een goeie, moet ik nog doen...
k heb dr wel al aangemeld voor Polo en paardrijden. En een kinderdagverblijf in Amsterdam-Zuid. T is een eindje om maarja he, je moet wat voor je kind overhebben
Precies. En jij maar zeuren over je Hema-rompertje, terwijl haar hele kledingkast natuurlijk gevuld zal zijn met Ralph Lauren en Burberry enzo.

Anywaayyyy....
ik ga echt te veel off topic de laatste tijd
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ach Innepin, als het nou idd zelf geraden is, mede omdat ze iets van jou van vroeger onthouden heeft is het eig. wel heel erg heel lief ergens.
Precies, ik heb er ook echt geen problemen mee. Als ze nou constant had zitten raden terwijl ik het per se geheim had willen houden ofzo, dan is het een ander verhaal. Zo is ze gelukkig niet
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:19:34 #47
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69201386
quote:

[..]

Das best erg!
Erik Hans van Stigt Thans klinkt als een gek rijmpje in mijn oren.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:30:20 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69201834
Huuphuup, ik had ineens een wild hunch over jullie naam!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_69202112
ohjee
nu ben ik benieuwd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:48:50 #50
5428 crew  miss_sly
pi_69202613
BE, je mag de naam best even schreeuwen in mijn PM-box

mefke, wij hebben ook de naam al bekend gemaakt aan iedereen. Heel fijn is dus ook dat ons meisje al met haar eigen naam wordt opgenomen in ons leven, ook door anderen. Het gaat niet over 'ons toekomstige kind', maar over Senna. Is toch wel een heel fijn gevoel, moet ik zeggen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')