Nee vrouwen met kettingenquote:
Als ie maar uit mijn diepvrieskist blijftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:25 schreef Biogarde het volgende:
Laat hij het maar steken in een plek waar de zon niet schijnt.
Mijn excusesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:30 schreef Omniej het volgende:
Deze mail krijg ik de laatste weken ook ineens weer (toch zeker al 6 keer), en eigenlijk altijd van mensen die ik niet eens ken.
Ik in 1379quote:
In mijn portemonnee?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:25 schreef Biogarde het volgende:
Laat hij het maar steken in een plek waar de zon niet schijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel mailen jongens, want dan verdien ik veel geld!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
En dan zetten ze er ook allemaal bij "Ja ik geloof er helemaal niks van hoor, maar wie niet waagt die niet wint hè hihiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Laatst ook gehad die mail, mensen ook serieus doorsturen
Aangezien je 250 euro per persoon waarnaar je deze mail hebt gestuurd zou krijgen heb jij maar 8 vrienden, whehehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:21 schreef aussieaussie het volgende:
Onterechte klacht: ik heb zojuist 2000 euro overgemaakt gekregen van Bill Gates
Zulke emails zijn een goede indicatie van of iemand een vlot, pittig pimpelpaarsgeverfd kapsel heeft, of het liefste geitenwollensokken met bruine sandalen draagt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
En dan zetten ze er ook allemaal bij "Ja ik geloof er helemaal niks van hoor, maar wie niet waagt die niet wint hè hihi"
Optyfen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
Wat een ongelovige sukkels hier.![]()
![]()
Ik heb gewoon netjes die mail doorgestuurd, en kijk eens wat ik heb mogen ontvangen!
[ afbeelding ]
Kan ik zeer goed gebruiken i.v.m. op kamers gaan volgend schooljaar.
Bedankt Bill!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Ik heb gewoon netjes die mail doorgestuurd, en kijk eens wat ik heb mogen ontvangen!
[ afbeelding ]
Bedankt Bill!
Dit is net zo echt als Damsco met 100.000 euro op z'n bakrekening.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt Bill!
Prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is net zo echt als Damsco met 100.000 euro op z'n bakrekening.
Uiteraard. Waarop ik een e-mail terug kreeg met de tekst ''jij bent een anus''quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef gebrokenglas het volgende:
TS heeft zusje eventjes haarfijn verteld hoe dat zit met spam en kettingbrieven?
Punt is dat het wel schaadt.quote:
Ik moet ook op kamers. Maken even één maand huur over wil je? ¤350,-quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt Bill!
Ik ook, maar geef mij maar 2 maanden huur.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik moet ook op kamers. Maken even één maand huur over wil je? ¤350,-
quote:
Omdat hij het via babelfish naar het Nederlands vertaaldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:39 schreef Roops het volgende:
ik vind het wel humor dat die advocaat zo veel spelfouten maakt
Nice! Ook eens proberen dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt Bill!
quote:
Leuke poging, maar in de USA gebruiken ze de aanhef Dhr. nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt Bill!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:08 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Leuke poging, maar in de USA gebruiken ze de aanhef Dhr. niet
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef gnimmel het volgende:
De titel "advocaat" is beschermd. Blijkbaar kennen ze de wet dus toch niet zo goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |