Ja hier ook, was een kersthit indertijd met een clip in de kerk ..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.
Stond het niet tien maanden op nummer 1?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef qonmann het volgende:
Ja hier ook, was een kersthit indertijd met een clip in de kerk ..
Zal ff googlen maar dacht niet..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stond het niet tien maanden op nummer 1?
Ik dacht dat er weken stond, omdat zoveel maanden niet zou kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Het was een grapje van die tien maanden. Ik weet nog wel dat het niet uit de Top 40 te branden was
Je bent snel , dat verdient een extra jubeltjequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ha! Rob Scholte.
Slaap welquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moest lachen dat we allebei twee afgeleiden hebben genomen van mensen die in het 'nieuws' zijn. Die Mickey Hoogendijk is trouwens toch helemaal de weg kwijt, dat ze iets ziet in Curry![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dirk-Jan van der Ploeg?
Jij geeft zelden cryptische aanwijzingen, da's waar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:38 schreef wyccie het volgende:
Koud.
Hoi Wycciequote:
Hoi Scrutquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé AndyHow's the cleaning-bussines?
quote:
quote:
Geweldige sportman idd. Ook erg sympthiek in tegenstelling tot Badr Hari.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verschrikkelijke sport maar wat een sportmanRespect.
Een reggaezanger?quote:
quote:
Ook wel een beetjequote:of een een clown zonder schmink en rode neus.....
Jimmy Cliff?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hoewel voornamelijk ska. Generatiegenoot van Bob Marley.
[..]
Ook wel een beetje
Nope. Onbekender bij het Europese publiek. Zondag ga ik hem zien in De Melkweg.quote:
Neuh, z'n naam is al gevallen in dit topic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben niet zo erg thuis in reggaemuziek....... Wayne Wade?
Dirk Jan Valsepiano!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, z'n naam is al gevallen in dit topic.
Klinkt niet onaardig. Hij heeft een erg vrolijke manier van opkomen.quote:
Valt die op kalende liefhebbers van cubaanse sigaren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me een plaatje voor wyccie,
Ze houdt wel van kale mannen heb ik gehoordquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt die op kalende liefhebbers van cubaanse sigaren?
Wyccie heeft heel veel haar en gebruikt geen enkel genotsmiddel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Of is ze een kalende liefhebber van Cubaanse sigaren?
quote:
Dat klinkt als een golden retriever.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie heeft heel veel haar en gebruikt geen enkel genotsmiddel.
Een zwarte dwergpoedel meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt als een golden retriever.
quote:
senl doorposten dan wordt het niet meer gelezenquote:
quote:
Oh je hebt ook nog steeds met de juf.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sssssssst, dat is geheim. Dat mag Diaan niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |