Jij geeft zelden cryptische aanwijzingen, da's waar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:38 schreef wyccie het volgende:
Koud.
Hoi Wycciequote:
Hoi Scrutquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé AndyHow's the cleaning-bussines?
quote:
quote:
Geweldige sportman idd. Ook erg sympthiek in tegenstelling tot Badr Hari.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verschrikkelijke sport maar wat een sportmanRespect.
Een reggaezanger?quote:
quote:
Ook wel een beetjequote:of een een clown zonder schmink en rode neus.....
Jimmy Cliff?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hoewel voornamelijk ska. Generatiegenoot van Bob Marley.
[..]
Ook wel een beetje
Nope. Onbekender bij het Europese publiek. Zondag ga ik hem zien in De Melkweg.quote:
Neuh, z'n naam is al gevallen in dit topic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben niet zo erg thuis in reggaemuziek....... Wayne Wade?
Dirk Jan Valsepiano!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, z'n naam is al gevallen in dit topic.
Klinkt niet onaardig. Hij heeft een erg vrolijke manier van opkomen.quote:
Valt die op kalende liefhebbers van cubaanse sigaren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me een plaatje voor wyccie,
Ze houdt wel van kale mannen heb ik gehoordquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt die op kalende liefhebbers van cubaanse sigaren?
Wyccie heeft heel veel haar en gebruikt geen enkel genotsmiddel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Of is ze een kalende liefhebber van Cubaanse sigaren?
quote:
Dat klinkt als een golden retriever.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie heeft heel veel haar en gebruikt geen enkel genotsmiddel.
Een zwarte dwergpoedel meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt als een golden retriever.
quote:
senl doorposten dan wordt het niet meer gelezenquote:
quote:
Oh je hebt ook nog steeds met de juf.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sssssssst, dat is geheim. Dat mag Diaan niet weten
Misschien is zij er even tussenuit geknepen met Peaceman of Tong?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk niet dat ik hem ken. Waar is wyccie gebleven?
Of naar de trimsalon.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is zij er even tussenuit geknepen met Peaceman of Tong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |