Min of meer. Als ik 's ochtends raar droom realiseer ik me dat en besluit ik dat ik daar geen zin in heb en word ik wakker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje, ben je er wakker van geworden?
Wat een goed mechanisme van je geest...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Min of meer. Als ik 's ochtends raar droom realiseer ik me dat en besluit ik dat ik daar geen zin in heb en word ik wakker.
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt dan wel heel raar wakker worden he?
Ik ga zo de deur uit, het zonnetje schijnt en zag net dat a.s. zondag Toots&The Maytals in De Melkweg spelen. Daar ga ik waarschijnlijk wel even naar toe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedzo. Ga je nog wat leuks doen vandaag/de komende dagen?
Wat moest jij in mijn tuin?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:54 schreef Gellius het volgende:
Ik kom net uit het Oosterpark. Heerlijk hoor.
Klinkt goed... het is hier ook best lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga zo de deur uit, het zonnetje schijnt en zag net dat a.s. zondag Toots&The Maytals in De Melkweg spelen. Daar ga ik waarschijnlijk wel even naar toe.
.... en ik ben natuurlijk druk met m'n hyves, inmiddels 37 vriendjes
Ik vind het vooral heel leuk dat diegenen die in de loop van de jaren voor mij gewerkt hebben zo enthousiast reageren dat ik ze toegevoegd heb. Daar ben ik wel blij mee.quote:
Ja dat is ook leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel leuk dat diegenen die in de loop van de jaren voor mij gewerkt hebben zo enthousiast reageren dat ik ze toegevoegd heb. Daar ben ik wel blij mee.
Dat vind ik idd heel fijn. Daar spreekt wel waardering uit.quote:
Strak plan!! Maar ik vrees dat ze die niet gaan bellen voor een referentie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik idd heel fijn. Daar spreekt wel waardering uit.
Volgens mij moet ik bij komende sollicitaties juist die mensen als referentie op geven ipv gerenommeerde vakgenoten en opdrachtgevers.
Ja toch? Misschien ongebruikelijk maar daar heb ik maling aan.quote:
Toch kunnen zij veel meer vertellen over hoe ik functioneer ivm mijn vakgenoten, zij werken ook voor de grote namen in mijn vakgebied. Daarbij zegt het veel over hoe ik mijn werk zie. Zonder een goede samenwerking, zonder dat zij hun stinkende best moeten doen voor mij, ben ik niets waard.quote:Maar ik vrees dat ze die niet gaan bellen voor een referentie.
Het klinkt heel logisch hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja toch? Misschien ongebruikelijk maar daar heb ik maling aan.![]()
[..]
Toch kunnen zij veel meer vertellen over hoe ik functioneer ivm mijn vakgenoten, zij werken ook voor de grote namen in mijn vakgebied. Daarbij zegt het veel over hoe ik mijn werk zie. Zonder een goede samenwerking, zonder dat zij hun stinkende best moeten doen voor mij, ben ik niets waard.
Ja hier ook, was een kersthit indertijd met een clip in de kerk ..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.
Stond het niet tien maanden op nummer 1?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef qonmann het volgende:
Ja hier ook, was een kersthit indertijd met een clip in de kerk ..
Zal ff googlen maar dacht niet..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stond het niet tien maanden op nummer 1?
Ik dacht dat er weken stond, omdat zoveel maanden niet zou kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Het was een grapje van die tien maanden. Ik weet nog wel dat het niet uit de Top 40 te branden was
Je bent snel , dat verdient een extra jubeltjequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ha! Rob Scholte.
Slaap welquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moest lachen dat we allebei twee afgeleiden hebben genomen van mensen die in het 'nieuws' zijn. Die Mickey Hoogendijk is trouwens toch helemaal de weg kwijt, dat ze iets ziet in Curry![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dirk-Jan van der Ploeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |