Nou zoals hij gisteren in het veld stond, F8 denk ik... hij was bijna niet vooruit te branden en hij was niet de enige. 2e helft ging wel iets beter. A.s. maandag hebben ze nog een keer training met deze hele groep en de 1e week van juni krijgen we een brief in huis waarin staat in welk team hij volgend jaar komt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
F1 of F2, that's the question. Wat denk jij tong, als voetbalkenner?
Arme jongenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zoals hij gisteren in het veld stond, F8 denk ik... hij was bijna niet vooruit te branden en hij was niet de enige. 2e helft ging wel iets beter. A.s. maandag hebben ze nog een keer training met deze hele groep en de 1e week van juni krijgen we een brief in huis waarin staat in welk team hij volgend jaar komt.
Tja dat krijg je als je 3 dagen achter elkaar te laat naar bed gaat. humeur is dan ook niet echt geweldigquote:
Waarom geloof ik je niet gewoon..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het is Hans Cornelissen, zei wyccie.
Je moet mij niet laten liegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het is Hans Cornelissen, zei wyccie.
oh ja..helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Het is niet Hein de Kort.
Beetje slechte timing van hen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie zei dat hij een striptekenaar is.
Btw: In de schaduw van Yolanthe: La Paay scheidt!
Iemand van zijn eigen leeftijd nuquote:
Dat van Jan en Yo zeker. Zelfs in het NOS-journaal. Boulevard en Shownieuws hadden een verslaggever voor het huis van Jan in Volendam. Totale gektequote:
Op Fok! was er op 10 april al iemand die van Yo en Wesley wist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Haha.Wanneer was het uitgegaan? Ik zag net een filmpje dat Yolanthe al met Wesley Snijder bezig is geweest.
ik heb mijn twijfels..nederlander ook ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, het kan me ook niks schelen. Ze doen maar.
Wordt mijn plaatje nog geraden?
Eerste hit zal wel prijs zijn, ken hem verder niet hoewel ik nog in het stripmuseum in Groningen ben geweest, recentelijk. Maar daar is niets van blijven hangen..bijna nietsquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga maar eens Googlen op 'Nijmegen' en 'striptekenaar'.
Wat leuk, wist niet dat er een was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:29 schreef qonmann het volgende:
ken hem verder niet hoewel ik nog in het stripmuseum in Groningen ben geweest, recentelijk.
Marike de Jager komt ook uit Nijmegen, maar zij is geen tekenaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef qonmann het volgende:
de Jager is er ook één toch ?
I know.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
qonmann bedoelt Gerrit de Jager, denk ik. Van Familie DoorzonIk haal al die types door elkaar.
Zeer oude stad toch, dus ook veel beroemde mensen voortgebracht denk ik dan maarquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
I know.
Ik haal gewoon elke gelegenheid aan om Nijmegen wereldberoemd te maken.
Veel oude zaken..veel Bommel ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk, wist niet dat er een was.
Als dat nog nodig is, wordt het natuurlijk nooit meer watquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik haal gewoon elke gelegenheid aan om Nijmegen wereldberoemd te maken.
Misschien kan wyccie de tekst van het Almere-lied voor Nijmegen veranderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als dat nog nodig is, wordt het natuurlijk nooit meer wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |