Als je niet op Hyves zit heb je vast veel vriendenquote:Ik zit niet op Hyves, dus ik héb helemaal geen vrienden.
Ook om 7 uur 's avonds.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie dat om 12 uur 's nachts eeen broodje shoarma gaan halen en thuis eten alsof het je laatste maal is ?
Bij mij in de buurt is geen shoarmatent nog open om middernacht. Maar Zaltbommel is een wereldstad, hèquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie dat om 12 uur 's nachts eeen broodje shoarma gaan halen en thuis eten alsof het je laatste maal is ?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
Hij kijkt nog steeds stoned, of de foto moet om zes uur 's ochtends zijn gemaakt of zo.quote:
Lees eens in het Zaltbommel topic over onze kutMarokanenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is geen shoarmatent nog open om middernacht. Maar Zaltbommel is een wereldstad, hè
Neuh, geen zin in. Ik had wel een tijdje geleden meegekregen dat je moeder was beroofdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:42 schreef tong80 het volgende:
Lees eens in het Zaltbommel topic over onze kutMarokanen
hhm ik weet het niet.. en time to go ..ik wens jullie nog veel raadplezierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef wyccie het volgende:
Hmm, zo kijkt hij gewoon. Misschien was het hier inderdaad nog vroeg.
Geen sporter. Iets creatiever.
Niet!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel. Hij is de acteur die in Zeg eens Aaaa Gert-Jan van der Ploeg speelde.
Hij houdt geen pen in zijn handen, maar een potlood.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Journalist?
Dat wil ik van jullie weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is het dan?
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je je tanden al gepoetst?
De tijd is nu om.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar wel al mijn lenzen uitgedaan.
Global Warming is a bitch, Gelliusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Gellius het volgende:
Wij zijn de gletsjer waar jullie het ondiepe bergbeekje zijn, scrutinizer.
Had Wickedangel je niet eens gemaild?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow jullie zitten hier... ik zag het topic al helemaal niet meer bij MyAT.. maar de vorige was al dicht.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had Wickedangel je niet eens gemaild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |