From The New World om volledig te zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:05 schreef De_Hertog het volgende:
New world?
Of It Ain't Half Hot Mumquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh Moeder wat is 't heet?
nee, maar wel goed gevonden, de hint heeft betrekking op de achternaam van de coureurquote:
Turfwinning?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
nee, maar wel goed gevonden, de hint heeft betrekking op de achternaam van de coureur
oh, nou snap ik het. De coureur heet alleen Hans Spaan bijbehandjequote:
Dat wist ik niet. Ik wist nog net dat Kreidler een merk motoren was, dus ik dacht, dan zal Van Veen wel de gast zijn die er op rijdt. Je moet van een hint ook niet stiekem een nieuwe vraag (Wie is dit?) maken he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:04 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, nou snap ik het. De coureur heet alleen Hans Spaan bijbehandje
reken ik maar goed PR +1 het zijn 'verspanende' technieken. Technieken waarbij door middel van een beitel materiaal wordt verwijderd totdat de gewenste vorm of dikte is ontstaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:
het zijn allemaal techineken waarbij schaafsel of andersoortig puin vrijkomt. schaaftechnieken?
dat vergeet je nooit meer. Heb je nog 'getoweled' gister?quote:
Da's pas volgende week maandagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dat vergeet je nooit meer. Heb je nog 'getoweled' gister?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
reken ik maar goed PR +1 het zijn 'verspanende' technieken. Technieken waarbij door middel van een beitel materiaal wordt verwijderd totdat de gewenste vorm of dikte is ontstaan.
Stand deel 1556:
Siniti 1
UTWOL 1
Ofyles2 1
Burnett 1
Yankee 1
RoofingBurner 2
PhysicsRules 2
De_Hertog 1
dat heb ik bij zowat elke aflevering van 12 voor 12. Zit ik al een tijd met het antwoord in mijn hoofd en denk ik dat het zo makkelijk niet zal zijn, klopt het vaak tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dit antwoord had ik al een half uur in mijn hoofd, maar leek me niet zinnig genoeg.
Inderdaad, achteraf wist ik dat inderdaad ook wel, al had ik de naam al helemaal niet onthouden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Mercurius is een planeet en Pluto is nr 2.
Die ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef Dagobert het volgende:
Eris?
Leuk, wist de reden erachter nog niet. Toch wel leuk bij deze quiz, dit soort dingen blijft je wel bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef PhysicsRules het volgende:
De ontdekking van dit object was de directe aanleiding om Pluto af te serveren als planeet. De dwergplaneet is (daarom?) genoemd naar de griekse godin van de twist. (Ook wel bekend van de twistappel)
Die reden verzin ik ter plekkequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Leuk, wist de reden erachter nog niet. Toch wel leuk bij deze quiz, dit soort dingen blijft je wel bij
Ik dacht Aphrodite, Hera en Pallas Athenequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:13 schreef Dagobert het volgende:
Als we het dan toch over Griekse mythologie hebben:
Welke drie godinnen waren betrokken bij het Parisoordeel?
daar heb ik dus net uitgebreid over zitten lezen. Ik zwijg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:13 schreef Dagobert het volgende:
Als we het dan toch over Griekse mythologie hebben:
Welke drie godinnen waren betrokken bij het Parisoordeel?
Je korte termijn geheugen is ook niet meer wat het geweest is hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
daar heb ik dus net uitgebreid over zitten lezen. Ik zwijg.
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht Aphrodite, Hera en Pallas Athene
waar heb je het overquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je korte termijn geheugen is ook niet meer wat het geweest is he
Kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's volgens mij de man die de helft van de bonus opstreek voor een nooit gehaalde target. Bij Shell dus.
dat klopt beterquote:
Jeejquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Yuri +1
hij ook niet. maar wel zijn baasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
montgommery dan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Churchill natuurlijk
in één keer tt +1quote:
yep, RB +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |