quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef iFries het volgende:
Tof
Ik ben net langs opticien geweest .. en dát gaat nog heul spannend worden![]()
Met lenzen in: 0,8 & 0,9
Zonder lenzen: 0,2 en 0,2
Beide dus net onder de grens![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef sander89 het volgende:
Zijn je lenzen wel nog goed?
Tja anders is het erg klote.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
je mag niet onder de grens zitten![]()
dus ik zou 't nog even met nieuwe lenzen proberen
quote:
Aha, ja bij KLPD zijn wel genoeg maar volgens mij bij regio niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
KLPD neemt pas per 2010 weer mensen aan voor Water en Spoor.
Verkeer zijn pas in 2011 weer opleidingsplaatsen
Ook is er al lang geen tekort meer aan agenten i mij verteld
Welk korps?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:48 schreef nattermann het volgende:
TVP
* nattermann is student kwartiel 3 aan de academie in Eindhoven
Aah zo, welk kwartiel?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af, zit daar ook op school.
Kwartiel 10 atm, zal je dus niet vaak zien. Maar inderdaad leuk om zo eens iemand tegen te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah zo, welk kwartiel?
Leuk om hier met iemand te praten die op dezelfde locatie zit als ik, terwijl ik je helemaal niet ken
dat is voor mij eventueel ook nog een optie!quote:
Klopt, een jongen in mijn klas woont ook in Nijmegen en zit ook in Limburg-Noord. Ik moet zeggen, heb voorheen in zuid-limburg gewoond en toch gesollicitteerd bij limburg-noord omdat zuid een vacaturestop had. Nu is mijn tewerkstelling in Venlo, wat van bij mij thuis dus zo'n 60 km was.. Toch elke dag weer even op en neer, en het is goed te doen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is voor mij eventueel ook nog een optie!
Woon in Nijmegen, dus Gelderland-Zuid, Gelderland Midden en eventueel Limburg-Noord zijn de korpsen die ik reisbaar vind
Inderdaad. Heb bij het KLPD ook al aangegeven dat reizen opzich helemaal geen probleem is, mits vergoeding. Met de motor rijd ik door elke file heen en tot 70km enkele reis ofzo, vind ik 't wel een optie. Maar verwacht dat ik wel dichterbij een aanstelling kan krijgen. Dus nog geen reden tot 'paniek'quote:Op zondag 24 mei 2009 16:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt, een jongen in mijn klas woont ook in Nijmegen en zit ook in Limburg-Noord. Ik moet zeggen, heb voorheen in zuid-limburg gewoond en toch gesollicitteerd bij limburg-noord omdat zuid een vacaturestop had. Nu is mijn tewerkstelling in Venlo, wat van bij mij thuis dus zo'n 60 km was.. Toch elke dag weer even op en neer, en het is goed te doen.
Tegenwoordig woon ik in Roermond, wat dus stukke beter te doen is. Door zulke afstanden moet je je vooral niet laten hinderen, als het echt is wat je wilt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |