Beter dan wimo? Als minder kunnen beter is dan wel. Je kan ook gewoon een fatsoenlijk wimo telefoon kopen zoals de DIamon series van htc, heb je ook alles.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef Crash_Nebula het volgende:
nee iphone veranderd het niet, maar is wel beter dan winmo en heeft wifi..
maar browsen via gprs gaat wel, alleen msn niet heel goed want berichten komen soms niet bij mij aan of worden niet verzonden;(
Nja ik heb een mda vario (1) en touch dual gehad en die zijn me zo vaak kapot gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:51 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Beter dan wimo? Als minder kunnen beter is dan wel. Je kan ook gewoon een fatsoenlijk wimo telefoon kopen zoals de DIamon series van htc, heb je ook alles.
Dan heb jij geluk, ik heb hier nergens 3g, alleen op school/in de stadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef Catch22- het volgende:
ik woon in emmen (middle of nowhere) en hier is het bereik perfect met Vodafone
Wat maf, in de ArenA en de VU heb ik gewoon 3G.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef thettes het volgende:
Ik woon in Amsterdam Zuidoost, daar zit geeneens 3G. Zwaar belabberd. Gelukkig verder in Amsterdam wel overal.
Mijn modem is kapot en wordt volgende week pas vervangenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef Gewoonik het volgende:Maar ach daar heb je wifi voor.
Probeer het eens rond station Ganzenhoef, 8 van de 10 keer geen 3G op de iPhone en soms zomaar wel heel even.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:59 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Wat maf, in de ArenA en de VU heb ik gewoon 3G.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef zovty het volgende:
Dus jij wil dat je hele dorp kanker in z'n hoofd krijgt omdat jij zo nodig mobiel moet fokken?
Tof.
Het liefst wel.. ik heb trouwens niks van fokken gezegd hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef zovty het volgende:
Dus jij wil dat je hele dorp kanker in z'n hoofd krijgt omdat jij zo nodig mobiel moet fokken?
Tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |