Héé Fann hoe gaat het met de duiffies?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
zo is dat !
uiroeien die hap !
[ afbeelding ]
ga ik straks effe controlerenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Héé Fann hoe gaat het met de duiffies?
Hebben ze al tandjes?
Ja !!!! Pic'squote:
Wat zijn ze al groot ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
Sooooo die werden goed pissedvonden ze niet leuk, ze maken een klik geluid
![]()
ze kenne nog niet praten denk ik.....
ze hebben de hele stoel volgescheten![]()
[ afbeelding ]
En lupine is 2-jarig. Dus volgend jaar pas bloemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie nog geen lupine trouwens![]()
Echt traag zaad
Oke, dat geeft niet, dan staat er iig wat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En lupine is 2-jarig. Dus volgend jaar pas bloemen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Men neemt 2 duivenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar de fuck haal je truffel jusquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Men neemt 2 duiven![]()
Ingrediënten
2 duiven
2 grote aardappelen
2 el. bieslook
2 klontjes boter
4 klontjes boter, koude
200 gr. cantharel
4 eieren
2 dl. gevogeltefond
Peper
5 dl. room
Zout
2 dl. truffeljus
Hoi Coos!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Men neemt 2 duiven![]()
Ingrediënten
-recept wat ik niet bij je kom eten-
Nee, die haal je zo van Fann d'r balkonquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar de fuck haal je truffel jusDie duiven zijn het probleem niet
En doe eens een gokje wie me drie keer per dag komt storen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Coos!![]()
Ik las dat je weer lekker thuis bent, en je je huis alweer aardig stofvrij hebt? Goedzo! Mooi op tijd voor het blote-billen-in-de-tuin-weer.
Ik krijg binnenkort een kachel, gratis, van vrienden, ben helemaal blij!
Wanneer kom je weer eens kijken?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die haal je zo van Fann d'r balkon
Een truffel is toch een soort paddestoel die onder de gond groeit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die duiven ja !! Maar voor truffels heb ik een varken nodig ..
Oh wacht die zijn er zat
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een truffel is toch een soort paddestoel die onder de gond groeit?
Maar als jij een varken wilt kan ik je er zo een paar aanwijzen
Martin!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
En doe eens een gokje wie me drie keer per dag komt storen?![]()
Bij hem beginnen ze maandag.![]()
Vanmiddag lekker naar het strand geweest met tante Ronald![]()
Lies als ik weer een beetje op schema lig kom ik wel even kijken.
Laat de zon hier he ???quote:
Ole!quote:
'n avond! ( waarligt die grens eik? )quote:
Euh, ik zit nog buiten, heb nog niet gegeten, kindjes spelen nog in de speeltuin. Jups, middag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
'n avond! ( waarligt die grens eik? )
Ik kook vandaag, dus ik ga zo ff naar de snackbar... avond dus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, ik zit nog buiten, heb nog niet gegeten, kindjes spelen nog in de speeltuin. Jups, middag.
die afhaalchinezen worden met de dag luier en trager!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, wij gaan nu ook eten, dus het is spontaan avond geworden.
Oh doet me denken aan moederdag. We waren bij mijn ouders en hebben meer dan een uur moeten wachten bij de afhaalchinees.Ja, moeder hoefde niet te koken in heel Nederland.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach FANN kwam rellen in TBO omwille van oud zeer en de mods hadden dat snel in de gaten.
De RLS SC is nog maar een schim van wat het was, er zijn veel users vertrokken en de reeks loopt voor geen meter.
Sterker nog ik lees de RLS SC eigenlijk nooit meer, ik kreeg alleen te horen dat men hier weer een poging tot rellen ondernam dus kwam ik even kijken.
Voor rellen heb ik gelukkig geen tijd meer, achteraf gezien is dat maar goed ook.
En voor de mensen die het wel interesseert, ik heb het hier in TB lekker in naar mijn zin.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, het ligt o.a aan het teruglopende aantal users dat hier post.
[..]
Je voelt je wel enorm aangesproken.
Oh en verder heb ik geen tijd voor relletjes.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
wat een feestquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik zou best normaal door willen posten tijdens en na TBO II, ik was voor TBO net als Bart ook gewoon een normale Fokker.
Wat is dat toch met fok de laatste tijd?quote:
Oe, veel kijkplezier dan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk Weeds, ze zijn vanaf nul begonnen op comedycentral
Krijgen we dat arrogante geblaat straks hier weer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef FANN het volgende:
maar de Bunkert is bijna afgelopen dus de ''oude garde komt gewoon gezellig weer meeposten dus dan is de GC gered![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
wat een feest
wat hebben we dat gemist he Coosquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijgen we dat arrogante geblaat straks hier weer.
Zijn niet mijn woorden hé, maar blijkbaar ''tijdens'' de Bunker wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Is Dementor een abnormale Fok!ker geworden?![]()
![]()
Niet van mij hoor lieverd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef FANN het volgende:
Ik ga straks zó verschrikkelijk op mijn sodemieter krijgen
Oh 8 Juni? We hadden het er vorige week al over, wanneer ze weer zouden beginnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef Talitha het volgende:
8 juni begint season 5 Buufje. Je hebt nog heel wat voor de boeg.
Waaromquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef FANN het volgende:
Ik ga straks zó verschrikkelijk op mijn sodemieter krijgen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef Talitha het volgende:
Yup, al ben ik het tegen die tijd vast weer vergeten. Kan ik over een paar maanden de hele serie in 1 keer downloaden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh 8 Juni? We hadden het er vorige week al over, wanneer ze weer zouden beginnen.
Tof
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef Talitha het volgende:
Stond het in Duitsland ook op de voorpagina?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:52 schreef CarOnline het volgende:
Hee APK![]()
Ik hoorde dat je nieuwe batterijen had
Haha ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Stond het in Duitsland ook op de voorpagina?
O, dus ik kan morgenavond wel wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja!
En Karen verklapte het. Kunnen we lekker lang zingen!
De hele Bohemian Rhapsody
Ja, je huis schilderen ofzo!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dus ik kan morgenavond wel wat anders gaan doen.
Als je zo nu en dan in de SC komt lees je er wel over!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, al ben ik het tegen die tijd vast weer vergeten. Kan ik over een paar maanden de hele serie in 1 keer downloaden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je zo nu en dan in de SC komt lees je er wel over!
Zitten wel wat fans hier
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weeds is me ooit door een fan hier in de SC aangeraden. Ik geloof dat het APK was.
Je kan het ook op een dvdtje branden toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb nu twee afleveringen gezien. Zal husb een kastje voor zijn verjaardag geven dat je op je tv comp bestanden kan kijken.Dat biedt zeker perspectief ook voor andere series waar ik nog achter loop.
Zijn in NL 2 seizoenen uit en in de USA beginnen ze met S5.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:45 schreef FANN het volgende:
ik heb net toepjes zitten te bekijken van Weeds
geinig![]()
zijn er meer dan 2 seizoenen?
want anders koop ik gewoon die dvd box voor want van downloaden heb ik geen kaas gegeten.
http://www.bol.com/nl/p/d(...)005989763/index.html
iemand?
Aww wat is er menneke?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben je ook ff 1 avond en 1 dag niet online.
hoi
maar die kan je zeker nog niet in Nederland kopen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zijn in NL 2 seizoenen uit en in de USA beginnen ze met S5.
Kan vaak al met een kabel als je tv-out op de puter hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb nu twee afleveringen gezien. Zal husb een kastje voor zijn verjaardag geven dat je op je tv comp bestanden kan kijken.Dat biedt zeker perspectief ook voor andere series waar ik nog achter loop.
Nee, dat is meer moeilijk want dat vreet de dvd ding weer lastigquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je kan het ook op een dvdtje branden toch?
Oh ik héb nog geloof ik nog weeds op een dvd met subs.
Interesse? Stuur ik zo even naar je op, als ik ze kan vinden.
Zijn 3 seizoenen. Alleen het laatste missen de laatste 2 geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
maar die kan je zeker nog niet in Nederland kopen dan?
Oh ja? En hoe lang is zo'n kabel?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Kan vaak al met een kabel als je tv-out op de puter hebt.
Ja das wal joed, ik zal ff zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar we kunnen het wel proberen! stuur ik het weer terug
Als je dat wilt doen graag, ga ik aflevering 1+2 bestellenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee.
Nog niet maar dat zal ongetwijfeld wel een keertje komen.
Gok ik. Helemaal zeker weet ik dat niet. Kan wel kijken op mn werk of ik er iets over kan vinden.
Ja, daar hebben we het al eens over gehad weet je nog. Dat wil dus niet, krijg je beeldschermbeeld op de tv, zit je een kamer verder op de gok te muizen, echt extreem handig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Kan vaak al met een kabel als je tv-out op de puter hebt.
De mijne is 10 meter.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja? En hoe lang is zo'n kabel?
Moet van PC kamer naar slaapkamer. Zou dat kunnen?
Je zou ook de laptop op de tv aan kunnen sluiten, of hadden we dat ook al besproken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, daar hebben we het al eens over gehad weet je nog. Dat wil dus niet, krijg je beeldschermbeeld op de tv, zit je een kamer verder op de gok te muizen, echt extreem handig.Plus dat ik nu gewoon wil laptoppen als hubje een film kijkt.
Ah, nou... dat moet haast wel lukken toch? Oh dat lijkt me heerlijk!quote:
Als de puter niet in dezelfde ruimte staat moet je inderdaad -zoals buuf zei- op de tast gaan muizeren omdat je de mediaplayer naar het tv scherm moet slepen enzo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:58 schreef CarOnline het volgende:
Geloof alleen dat de mijnese wat beren op de weg zag, maar nou weet ik alleen niet waarom.
Zo'n kastje heet toch gewoon 'laptop 2'?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou wij hebben dus ook tig meter kabel, maar beeld ho maar.En die laptop wil ik dan gewoon gebruiken om jullie lastig te vallen he skatje, zodat ik al die films niet hoef te zien.
![]()
Dussss, en zo een kastje lijkt me heel handig!Gooi er weet ik hoeveel series op en er is nooit meer niets op tv.
En dit alles uiteraard op geheel legale wijze,
Ja vast wel maar geen idee wáár dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Als de puter niet in dezelfde ruimte staat moet je inderdaad -zoals buuf zei- op de tast gaan muizeren omdat je de mediaplayer naar het tv scherm moet slepen enzo.
Hebben jullie niet een oude babyfoon liggen?
Goed idee!quote:
Wat voor kastje dan?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou wij hebben dus ook tig meter kabel, maar beeld ho maar.En die laptop wil ik dan gewoon gebruiken om jullie lastig te vallen he skatje, zodat ik al die films niet hoef te zien.
![]()
Dussss, en zo een kastje lijkt me heel handig!Gooi er weet ik hoeveel series op en er is nooit meer niets op tv.
Trusten dan maar!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goed idee!Zeker omdat ik dan een appeltje kan doen, en een bijpassende iphone.
![]()
Maar goed, slapen dacht ik maar, afgelopen nacht slecht geslapen, dus moet ff inhalen, Lekker ook, na 12en al.
Nah heeeeeel apart, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat kan je aansluiten op de pc, bestanden erop, en dan weer aansluiten op de tv. Soort externe harde schijf stel ik me voor?
zo'n kastje heet een playstation 3quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Moet je de series niet ook op een DVD branden om het met zo'n Nintendo op tv te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
Heb er 1 staan en alle films worden van de pc's afgehaald en op de tv / beamer gemikt door de ps3
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je de series niet ook op een DVD branden om het met zo'n Nintendo op tv te kunnen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |