Volgens mij kon je met XNA games bouwen voor de oude Zune's. Ik weet niet of dat in deze ook beschikbaar is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Tijn het volgende:
Draait de Zune HD ook losse apps of kan 'ie alleen wat MS erin bakt?
Geen multi touchquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoeveel stukjes issie nu?![]()
Want dan heb je er een casemod project bijgekregen.![]()
Zune HD Hands On: Photos and Video Tour
Dat menu is wel teringsnel zeg!
Hij heeft Multi-Touch.quote:
Leuk ... kleine lettertjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hij heeft Multi-Touch.
Wat ik wel grappig vindt is als Steve Ballmer hem aan Engadget laat zien hij dan een filmpje van Pixar afspeelt.![]()
[ afbeelding ]
Moet je dat kopen of downloaden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij niet makkelijk, maar je kunt je dvd's wel afspelen met bijvoorbeeld VLC, die geeft niets om regiocodes.
Dank je wel. Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
VLC Media player - Open Source Multimedia Framework and Player
Free as in beer
Ik had eigenlijk wel 1920*1080 verwacht. HD, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leuk ... kleine lettertjes* *Zune HD & AV Dock, and an HDTV (all sold separately) are required to view video at HD resolution. Supported 720p HD video files play on the player, downscaled to fit the screen at 480 x 272 – not HD resolution. HD Radio™ and the HD Radio logo are proprietary trademarks of iBiquity Digital Corp.
En ook daar aflopende tekst
Ik had niet verwacht dat de dock apart gekocht moet wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel 1920*1080 verwacht. HD, zeg maar.
quote:Additional dock and HDTV are required.*
Een dock kan ik nog begrijpen, het zou niet mooi zijn als er een grote HDMI plug op de zijkant zou zitten. Maar dat er slechts een schrale 1280*700 op zit, dan had ik er geen HD achter gezet. Daar krijgen ze nog een hoop gezeik mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat de dock apart gekocht moet wordenHD tv leek me wel vanzelfsprekend.
En schijnbaar zijn beide wel nodig om HD te kunnen kijken.
[..]
Gelijk weer negatief doen. Die Zune is gewoon mooi klein, of kan je daar niet mee overwegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel hele grote handen. Of dat ding is gewoon klein.
Leuk ook, al die 'D' om zijn nek. Zal vast van dat Developer Developer Developer syndroom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |