Persoonlijk gezien vond ik dit niet zo'n interessante aanbieding, aangezien de gratis alternatieven voor de programma's ook al erg goed zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:07 schreef Kremers het volgende:
Bij macupdate hebben ze een aanbieding: http://www.mupromo.com/
Ik heb net deze bundel aangeschaft, echt en koopjeOmgerekend ben je ¤35 kwijt.
Volgens mij kon je met XNA games bouwen voor de oude Zune's. Ik weet niet of dat in deze ook beschikbaar is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Tijn het volgende:
Draait de Zune HD ook losse apps of kan 'ie alleen wat MS erin bakt?
Geen multi touchquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoeveel stukjes issie nu?![]()
Want dan heb je er een casemod project bijgekregen.![]()
Zune HD Hands On: Photos and Video Tour
Dat menu is wel teringsnel zeg!
Hij heeft Multi-Touch.quote:
Leuk ... kleine lettertjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hij heeft Multi-Touch.
Wat ik wel grappig vindt is als Steve Ballmer hem aan Engadget laat zien hij dan een filmpje van Pixar afspeelt.![]()
[ afbeelding ]
Moet je dat kopen of downloaden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij niet makkelijk, maar je kunt je dvd's wel afspelen met bijvoorbeeld VLC, die geeft niets om regiocodes.
Dank je wel. Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
VLC Media player - Open Source Multimedia Framework and Player
Free as in beer
Ik had eigenlijk wel 1920*1080 verwacht. HD, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leuk ... kleine lettertjes* *Zune HD & AV Dock, and an HDTV (all sold separately) are required to view video at HD resolution. Supported 720p HD video files play on the player, downscaled to fit the screen at 480 x 272 – not HD resolution. HD Radio™ and the HD Radio logo are proprietary trademarks of iBiquity Digital Corp.
En ook daar aflopende tekst
Ik had niet verwacht dat de dock apart gekocht moet wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel 1920*1080 verwacht. HD, zeg maar.
quote:Additional dock and HDTV are required.*
Een dock kan ik nog begrijpen, het zou niet mooi zijn als er een grote HDMI plug op de zijkant zou zitten. Maar dat er slechts een schrale 1280*700 op zit, dan had ik er geen HD achter gezet. Daar krijgen ze nog een hoop gezeik mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat de dock apart gekocht moet wordenHD tv leek me wel vanzelfsprekend.
En schijnbaar zijn beide wel nodig om HD te kunnen kijken.
[..]
Gelijk weer negatief doen. Die Zune is gewoon mooi klein, of kan je daar niet mee overwegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel hele grote handen. Of dat ding is gewoon klein.
Leuk ook, al die 'D' om zijn nek. Zal vast van dat Developer Developer Developer syndroom zijn.
Ik zie grote schroeven op de achterkant, ik zie een menu waarvan een woord niet geheel op het scherm past en ik zie een klein ding in zijn handen. Ik zie niet in hoe ik dat positief kan draaien: I call it as I see it.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelijk weer negatief doen. Die Zune is gewoon mooi klein, of kan je daar niet mee overweg
Nee nee, iets van Microsoft of welke andere producent dan Apple dan ook is niet mooi.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelijk weer negatief doen. Die Zune is gewoon mooi klein, of kan je daar niet mee overweg
Dan was 't een hoaxquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee nee, iets van Microsoft of welke andere producent dan Apple dan ook is niet mooi.
Pff, kinderachtige reacties weer. Als er een Apple had opgestaan, waren de grootste zeikers nu allang 15 keer klaargekomen.
Het is slecht dat hij klein is? Wat is dat nu weer voor rare opmerking... Als hij wat groter was geweest dan was hij gelijk weer te groot dat weet ik nu al weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie grote schroeven op de achterkant, ik zie een menu waarvan een woord niet geheel op het scherm past en ik zie een klein ding in zijn handen. Ik zie niet in hoe ik dat positief kan draaien: I call it as I see it.
Wat dat betreft valt er sowieso niet veel fout te doen bij een volledig touchscreenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is slecht dat hij klein is? Wat is dat nu weer voor rare opmerking... Als hij wat groter was geweest dan was hij gelijk weer te groot dat weet ik nu al weerVerder wat tomasso zegt... Als er een apple opstond was je al 15 keer klaargekomen van genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |