Oh, dan zal ik binnenkort even naar Joolz gaan gillen, thanks.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Het poten plaatje komt negatief in mijn fotoshop. Just a reminder.
Lekker geruststellendquote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Greys wil dat liever niet zo op het forum hebben, dus dat ga ik ook niet doen. Maar ze gaat nog niet dood of zo hoor als ik jullie hier aan t bang maken ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het is sowieso klote, maar alles bij elkaar nog meer dus de kaart is zeer terecht imho. En dat vindt de rest vast ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Nou truttebol, nu maak je me aan het snotteren.
En het valt allemaal reuze mee hoor. De timing is gewoon klote, dat is alles eigenlijk.
Ik hoop niet dat mensen het nu erger opvatten dan het is want dat hoeft echt niet.
Ik hoopte juist op mcArmy!quote:
Dat gaat ze wel...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ze gaat nog niet dood of zo
Ja echt he?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
Alles komt goed met Greys en Grijze moeder
Ik denk dat ik een poesje voor je ga vervenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Gekkie, je hebt zat bordjes gemaakt. Die zijn voor Emma!
Kijk jij nou maar Bound, dan kunnen we er daarna over roddelen en dan heb ik wat afleiding
Voorpret FTW!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Bluezz het volgende:
De verrassing is eigenlijk wel een beetje weg zo
Dat iddquote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Bluezz het volgende:
De verrassing is eigenlijk wel een beetje weg zo
Ja, maar we konden geen andere manier bedenkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Jammer dat er geen mogelijkheid is om een topic ontoegankelijk te maken voor een bepaalde user.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
Meiske toch![]()
![]()
Maar maak je er niet druk over, dit hebben ze 25 jaar geleden ook bij m'n moeder gedaan en ik wacht nog steeds op de erfenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit nog eens zou zeggen... maar in dit specifieke geval hoop ik dat er geen McArmy's rondlopen want dan wil ik er graag iets meer florissant bij liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:31 schreef Kantar het volgende:
Greys!Heel erg veel sterkte en hopelijk kom je nog wat McArmy's tegen!
![]()
Wat zij zegt, dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef DarkElf het volgende:
komt vast helemaal goed Greys
en sterkte met je moeder
Daar sluit ik me ook bij aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef DarkElf het volgende:
komt vast helemaal goed Greys
en sterkte met je moeder
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Voel me nog steeds een tikkie ongemakkelijk bij dit topic, maar jullie zijn heel erg lief!
Zullen we hem dicht doen? Ik voel me er een beetje aandachttrekkerig bij![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]jij hebt het niet geopend, dus jij trekt5 de aandacht er niet mee voor jezelf. je krijgt die aandacht gewoon omdat we je allemaal lief vinden.
Krijg je plaatselijke verdoving en mag je daarna gelijk weer weg?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef Greys het volgende:Ik heb het mijn moeder verteld
Dat voelt echt als een enorme opluchting. Nog steeds nerveus voor morgen, maar dit helpt enorm!
Zij had zelf ook haar operatiedatum, overmorgen vooronderzoek en gesprekken en donderdag de operatie.
Lekker weekje in de Familie Greys
Dat is nog eens solidairquote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef Greys het volgende:Ik heb het mijn moeder verteld
Dat voelt echt als een enorme opluchting. Nog steeds nerveus voor morgen, maar dit helpt enorm!
Zij had zelf ook haar operatiedatum, overmorgen vooronderzoek en gesprekken en donderdag de operatie.
Nee, moet er om 07.45 uur zijn, dan wachten, dan infuus en algehele narcose en als alles goed gaat bellen ze aan het einde van de middag Heer G dat ie me weer mag komen halenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg je plaatselijke verdoving en mag je daarna gelijk weer weg?
Heel veel succes! Komt helemaal goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, moet er om 07.45 uur zijn, dan wachten, dan infuus en algehele narcose en als alles goed gaat bellen ze aan het einde van de middag Heer G dat ie me weer mag komen halen
Von sendenstein!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Er kunnen nog wel wat pootjes bij trouwens
Wat goed van je!! En fijn ook dat je je zo opgelucht voelt!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef Greys het volgende:Ik heb het mijn moeder verteld
Aww!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
Thuis!
Een gram paracetamol gehad, dus voorlopig voel ik weinig
Voel me alleen heel slaapdronken nog en wat brak.
En het infuus deed pijn, mijn hand is blauw
Hihi. Nee, geen McArmy's! Alleen maar vrouwen daar!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef Kantar het volgende:
[..]
Aww!Nu weer lekker uitrusten en even tot jezelf komen..
Ik ben ook wel benieuwd wanneer je je pootjes gaat krijgen.
En oh, ik kan het niet laten, toch nog enige McArmy's tegengekomen?
Wat lig je er charming bij op dat veel te smalle pre-operatieve bedje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi. Nee, geen McArmy's! Alleen maar vrouwen daar!
Nou zag ik er ook niet al te florissant uit natuurlijk (hoewel dat blauwe jasje.... dat stond me heus wel, behalve de achterkant dan die open was). Kijk, hier vond ik het nog soort-van leuk, hier was ik nog niet aan de beurt:
[ afbeelding ]
Vandaag en morgen gaat mijn moeder het ziekenhuis in, dus het wordt weer spannend.
Straight out of Seattle Grace lijkt het wel!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi. Nee, geen McArmy's! Alleen maar vrouwen daar!
Nou zag ik er ook niet al te florissant uit natuurlijk (hoewel dat blauwe jasje.... dat stond me heus wel, behalve de achterkant dan die open was). Kijk, hier vond ik het nog soort-van leuk, hier was ik nog niet aan de beurt:
[ afbeelding ]
Vandaag en morgen gaat mijn moeder het ziekenhuis in, dus het wordt weer spannend.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef Kantar het volgende:
Straight out of Seattle Grace lijkt het wel!![]()
O hara, ik had zo een toffe gemaakt op het werk, maar toen moest ik 'm opslaan en er ging iets mis en vandaar dat je de mijne niet hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Voordat Greys haar slotje krijgt, het is nog niet helemaal af dus iedereen die nog wil kan nog wel even een pootje insturen. En hell, ik kan ook niet painten, daarom is Joolz verder ook zo aardig geweest om alles in elkaar te flansenIt's the thought that counts hè
Zondagavond denk ik dat we m dan maar final gaan maken, als Greys dat ok vindt
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
O hara, ik had zo een toffe gemaakt op het werk, maar toen moest ik 'm opslaan en er ging iets mis en vandaar dat je de mijne niet hebt.Zal proberen er voor zondag 1 te maken nog, maar ik heb t haske druk, dus dan wordt het er eentje in de categorie: het is de gedachte die telt vrees ik
Nou ja Greys weet toch wel dat ik 'r luf.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |