quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Check die opa, die moet ook zoiets hebben van "Heb ik daarvoor in het verzet gezeten?!".
Die is wel briljant jaquote:
Hij is echt brilliant. Hij doet het voor de grap maar ik vind het echt chill klinkenquote:
Het rappen vind ik eigenlijk niet eens zo slecht.Alleen de refrain is absoluut kansloos mothafuckas...Of moet ik me nu schamen.quote:
Ken ze allemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hij is echt brilliant. Hij doet het voor de grap maar ik vind het echt chill klinken
Je snapt dat het een parodie is hé?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het rappen vind ik eigenlijk niet eens zo slecht.Alleen de refrain is absoluut kansloos mothafuckas...Of moet ik me nu schamen.
quote:
Als je het als parodie benadert is het echt briljantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:18 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had het niet in dit topic verwacht.
En hij kan zelfs Frans spreken nu!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
Hij is erop vooruit gegaan.
Een neger geworden, net als Thijs Bosma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Florian_ het volgende:
Deze dan. In de woonkamer met z'n familie. Wat een pauperhuis.
Quote dat bericht eens anders weten we niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef stephanie1234 het volgende:
zou de gene die mijn en linns nummer heeft geplaatst, het alsjeblieft even willen verwijderen?
mc dark is gewoon een kanketr kneus en wij hebben ruzie met hem
dankjewel
O mijn goed wat een idiotenquote:
Serieus maat is dit echt ?quote:
ER-AH-PEquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
DIT IS RAP FUTERING TJ, 3 FLESSEN WODKA DIE RUS DOET OOK MEE
quote:
ze kan opzich wel rappen, alleen denkt ze echt dat ze een neger is volgensmij, echt grappigquote:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef griekjeee het volgende:
Ik dacht dat dit al langgggggggggggggggggggggg dicht was![]()
Kan opzich wel rappen? NO WAY !!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze kan opzich wel rappen, alleen denkt ze echt dat ze een neger is volgensmij, echt grappig![]()
legendarischquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:23 schreef Kriegel het volgende:
OH MIJN GOD ZE GROEPEN ZELFS SAMEN!!!12
---quote:
Dan ben je dus blank, onzeker, kankerlelijk, hebt geen ritmegevoel, een nerdstem, kan geen teksten schrijven, WAAROM PROBEER JE DAN TOCH TE RAPPEN?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:13 schreef Kriegel het volgende:![]()
Weer een Hollandse spruitenkneus zonder ritmegevoel. Wat is dat toch steeds, zo moeilijk is maat houden toch niet? En dan die tekst ook weer, godverdomme... Dit soort gasten wil je toch gewoon klappen geven omdat ze zulke zwakstroommongolen zijn?![]()
Die gozer loopt zichzelf complimentjes te gevenquote:
quote:rappermcmartin (1 maand geleden) Toon Verbergen
ey mc-martin cool lied man ga zo door
Jeweets hij represent die ghetto van Kloosterzande. G 4 life swa.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:23 schreef Kriegel het volgende:
OH MIJN GOD ZE GROEPEN ZELFS SAMEN!!!12
Bron: http://boomr.nl/npmenmcdark2quote:aankomende plannen..
15 Augustus 2009 - 00:50
In de afgelopen maanden, is er veel nagedacht.
Over wat wij verder willen gaan doen.
We hebben vele mensen laten geloven dat NPM & McDark gestopt waren!.
Maar gestopt zijn we niet.
Natuurlijk komen we terug achter de mic.
Er zijn plannen voor een eventuele Mixtape! & videoclip.
Voor meer info:
Onze site!.
LtrZ,
NPM & Dark.
tuntunchik tuntunchikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef WillyWallet het volgende:
[..]
Bron: http://boomr.nl/npmenmcdark2
![]()
![]()
Ja, ik heb mn deur ook maar even dicht gedaan voor de zekerheid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:35 schreef Fortitudo het volgende:
ik zet gewoon volume van mijn boxen lager zodat niemand hoort wat voor wanstaltige muziek ik aan het luisteren ben![]()
thank god, we zouden het toch maar moeten missenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef WillyWallet het volgende:
[..]
Bron: http://boomr.nl/npmenmcdark2
![]()
![]()
dse schele werelsd haast jou! dusz hier een disssquote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
NPM heeft zelfs een disstrack gemaakt haha
Ja helaas, nu kan me Free NPM shirt weer de kast inquote:
Je bent niet de enige!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:35 schreef Fortitudo het volgende:
ik zet gewoon volume van mijn boxen lager zodat niemand hoort wat voor wanstaltige muziek ik aan het luisteren ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |