Ik heb geen geluid hier op locatie, maar het is dus een wijf of een gast? Het ziet er iig niet uitquote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
G-Dog:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens check ik nu een Nederlands nummer van haar en vergeleken met dat wijf van MC Dark (weet d'r naam effe niet) is ze behoorlijk goedDus wat je zegt klopt niet.
Rappen op basketbalkamp:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In miniatuur dacht ik eerst ook dat het een gozer isquote:Op maandag 25 mei 2009 12:27 schreef wise het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier op locatie, maar het is dus een wijf of een gast? Het ziet er iig niet uit
quote:
NEEquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Florian_ het volgende:
Deze dan. In de woonkamer met z'n familie. Wat een pauperhuis.
In het filmpje leek ie een stuk groterquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Florian_ het volgende:
Dat filmpje is ook al uit 2007 ofzo, die billy is veel recenter, en hij is voorlopig nog niet van plan op te houdenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Florian_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
Check die opa, die moet ook zoiets hebben van "Heb ik daarvoor in het verzet gezeten?!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Check die opa, die moet ook zoiets hebben van "Heb ik daarvoor in het verzet gezeten?!".
Iets als dit:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar die Bustaflax, 'kaaaanker'
Eigenlijk moet iemand een Rappcats pt 3 maken, maar dan van al deze figuren.
Ik herinner Doc John, Don E, Bustaflax, G-Dog MC Dark en NPM
Crapcats
Mwhehe.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Check die opa, die moet ook zoiets hebben van "Heb ik daarvoor in het verzet gezeten?!".
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |