Die ze tog niet aan mag doenquote:
*laysa zet eerst haar piepstemmetje op* ja maar het is toch gewoon leukig en dolletjes hierquote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch om te huilen?
En dat wordt dan afgewisseld met een doorgerookte stem die het constant heeft over sigaretten en niet haar schuld dat ze verloren heeft
Rugzakje, zo één met stenenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef -sabine- het volgende:
Als Marielin in RL geen zeur is speelt ze dit briljant.
Ik geloof er geen ene snars van....................khoop het voor Micha dat het wel zo is.
Met zo'n zeurtrut is niet samen te leven. Zij zuigt energie uit je met een sneltrienvaart.
Nu ze een maandje weg is jaquote:
daar is niet voor gestemd. die gaf de redactie aan de geheim agent en dat was op dat moment toevallig marielin.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Er is toch ook gestemd voor wie 24 uur luxe kreeg. En toen Marielin die 24 uur luxe had heb ik heb ik de Marielin aanhangers hier niet zien klagen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Shauri het volgende:
Kijk dat is nou weer super van Marielin. Ze zegt dat ze Jeroen niks meer heeft kunnen zeggen.
Eline denkt meteen een goede beurt te maken en pakt het op het gaat iets aardigs zeggen, pffffffff, arghhh
hahaha dies leukquote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef moha het volgende:
waarom moeten de camera's weg als marielin gaat zeiken, we horen de hele dag niets anders![]()
begrijp me goed ik ben blij dat ze uit beeld is hoor
Zit hier nu wel een beetje pro Elientje te posten, maar ik vind Marielin ook echt een bikkel hoor, al zeurt ze wel eens.quote:
Dat was ook de reden van mijn moodswing die ik er had.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat haast iedereen ging zeuren,je heb geen afleiding.
Het is zo,n kleine wereld geworden.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef -sabine- het volgende:
Ik geloof er geen ene snars van....................khoop het voor Micha dat het wel zo is.
Met zo'n zeurtrut is niet samen te leven. Zij zuigt energie uit je met een sneltrienvaart.
Dat dus... ik begin TBO steeds leuker te vindenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik nu ze daar zit heb je even rust
Daar gaat weer een oscar.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nu de andere overlevers nog, hoe denk je dat het voor hun is? Zouden ze er net zo gek van worden als jij? Misschien is het wel heel erg geniaal om je zo te gedragen...
druppel, druppel, druppel....
Daar ging het niet om en dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoe durft ze zomaar iets aardigs te zeggen over Jeroen.
Coltruitjequote:
maar de regie wil die regels nog weleens aanpassen als het ze uitkomt. bijvoorbeeld om marielin's peuken af te pakken, jeroen bier toe te schuiven of hem in bescherming te nemen mbt alcoholgebruik etc. Ik durf te wedden dat eline die trui straks gewoon aan mag.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef wicky. het volgende:
[..]
Die ze tog niet aan mag doenRegels zijn Regels
Dat gaat niet op na vijf dagenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat was ook de reden van mijn moodswing die ik er had.
ach, een btje zeuren op zijn tijdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit hier nu wel een beetje pro Elientje te posten, maar ik vind Marielin ook echt een bikkel hoor, al zeurt ze wel eens.
wel eenss????quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit hier nu wel een beetje pro Elientje te posten, maar ik vind Marielin ook echt een bikkel hoor, al zeurt ze wel eens.
Wel eens??quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is maar een spelletjequote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoe durft ze zomaar iets aardigs te zeggen over Jeroen.
Jep. Als opportuun gedrag je tweede natuur is....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Shauri het volgende:
Kijk dat is nou weer super van Marielin. Ze zegt dat ze Jeroen niks meer heeft kunnen zeggen.
Eline denkt meteen een goede beurt te maken en pakt het op het gaat iets aardigs zeggen, pffffffff, arghhh
Jòh.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
bijvoorbeeld om marielin's peuken af te pakken,
Ach ja.. Die waard hè..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grappig (of juist om te huilen) dat sommige mensen het gewoon niet kunnen geloven dat er ook aardige mensen bestaan, die geen tot zeer weining kwaads in zich hebben, niet haatdragend zijn, en graag de vrede verkiezen boven confrontatie.
Ze bestaan echt hoor!
daarom gaan ze nog zelden uit en hangen op de bank om een filmpje te zien.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef -sabine- het volgende:
Aha.. Dus Marilin is als iedereen, en Pim. Eline en Jeroen zijn dus de echte bikkels.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat haast iedereen ging zeuren,je heb geen afleiding.
Het is zo,n kleine wereld geworden.
Ik ben tegen elke individuele poll... kan het wel blijven herhalen....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Er is toch ook gestemd voor wie 24 uur luxe kreeg. En toen Marielin die 24 uur luxe had heb ik heb ik de Marielin aanhangers hier niet zien klagen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef kenobi het volgende:
dat ze zeurt lijkt mij vrij normaal, helemaal om sigaretten. ook al vind ik haar niet veel aan, vind haar veel sterker dan die eline, dat vnd ik nou zo`n zeikwjf
Denk ook dat jezelf niet van te voren kan inschatten hoe je gaat doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat was ook de reden van mijn moodswing die ik er had.anders had ik er nog wel gezeten (mits ik zou worden geelimineerd natuurlijk)
![]()
Dan had je nooit door de selectie heen mogen komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Sorry Mazaru, maar dat is helaas voor iedereen weer anders
Even tussendoor, ben jij van plan Marielin er koste wat kost in te houden??? Dan kan ik daar rekening meehouden mbt mijn stemmen...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
maar de regie wil die regels nog weleens aanpassen als het ze uitkomt. bijvoorbeeld om marielin's peuken af te pakken, jeroen bier toe te schuiven of hem in bescherming te nemen mbt alcoholgebruik etc. Ik durf te wedden dat eline die trui straks gewoon aan mag.
Ik wed niet want ik ben er zeker van dat ze die gaat aantrekken. Maar ze was wel zo aardig te zeggen dat te gaan doen als ze de slaapzak in kruipt. Denkend aan de rest wil ze hun niet de ogen uitsteken. Lieve meid gewoon.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
maar de regie wil die regels nog weleens aanpassen als het ze uitkomt. bijvoorbeeld om marielin's peuken af te pakken, jeroen bier toe te schuiven of hem in bescherming te nemen mbt alcoholgebruik etc. Ik durf te wedden dat eline die trui straks gewoon aan mag.
het is geen show van "wie is het liefste en zeurt het minste" maar het gaat om overlévers en dan staat Marielin met stip bovenaanquote:
Ik denk dat je onterecht conclusies trekt. Daarnaast staat Marielin het langst van iedereen op de 1e positie ?. De zwaarste opdracht had ze van Jeroen gewonnen, dat is overduidelijk. Het gaat erom dat je mentaal sterk bent. Zelf ben ik ervan overtuigd dat een positieve omgeving uitnodigt om het maximale uit je zelf haalt en een negatieve omgeving erg afbreuk doet aan je doorzettingsvermogen. Wat me verbaast is dat die gedachte nog niet eerder geuit is hier. Wellicht dat de wijsheid komt met de tijd??quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Madelonna het volgende:
[..]
geniaal? Nou ze is echt geen Einstein, ze heeft het gedrag van een oververwende 14 jarige puber, maar daar zal je binnenkort wel achterkomen. Met tijd komt wijsheid,
Dat is wat Jeroen steeds haar probeert te laten inzien... Maar dan schiet ze gelijk in Defcon 5 en ontkent alles ...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef Shauri het volgende:
Jammer hoor dat Marielin zo onzeker is volgens mij. Is imo helemaal niet nodig, ik vind haar een toppie meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |