quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel, begrijpelijk hoor, zo kort op de datum zou ik hem ook niet weg laten gaan.
Vertel eens van die krant?
Leuk!![]()
En terecht, jullie huis figureert nu in mijn dagdromen van 'later als ik ooit nog eens de loterij win'.![]()
je post editten, dan komt de PI wel te voorschijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Lois het volgende:
Waar Memmel in de krant komt en we niet meer zo lekker ruiken
Dem weer posticon vergeten, weer geen leuk figuurtje in de AT lijst![]()
Jaaa maar niet in de topiclijst helaasquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
je post editten, dan komt de PI wel te voorschijn(geloof ik
)
Ja tuurlijk! Waar?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
....
Memmel wat tof! Ik ben benieuwdoeh een beroemdheid in ons midden. mag k je aanraken?
Kun je die van jou niet instellen met een timer? Die van ons gaat om 6 uur sochtendsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Rewimo het volgende:
De Roomba heeft de keuken verkend. En de telefoon van de vensterbank getrokkenNu staat ie uit want als je ernaast zit maakt ie toch wel veel herrie.
Ik programmeer qltel nu om hem aan te zetten overdag als ie naar buiten of naar de studio gaat
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Waar?*gaat er effe goed voor staan...
hehehehequote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Waar?*gaat er effe goed voor staan...
Ja, dat kan. We moeten even uitvinden wat een handige tijd isquote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef Estrys het volgende:
Kun je die van jou niet instellen met een timer? Die van ons gaat om 6 uur sochtends
*ping* ik weet gelijk hoe meneer Ikea op de naam voor zn boekenkast is gekomenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef Sugar het volgende:
Billy wilde ik ook.![]()
Voor een meisje.
![]()
Uiteindelijk heb ik de seizoensbrochure van mijn werk de werktitel Billy maar gegeven.
ahw die is ook leukquote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef innepin het volgende:
Nou ben ik helemaal benieuwd naar Memmels huis![]()
Huup... vind je deze geen leuke, betaalbare variant op het bruine-bloemetjes-pakje?
Mwah, jouw vent is toch juist betrokken tot op het irritante af? Die van mij heeft nog helemaal niks gekocht hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw die is ook leuk![]()
eigenlijk vind ik dat mn lief maar es wat moet kopen ofzomeneer heeft geloof ik 3 stuks kleding gekocht in totaal. Dames die op de kledingruilbeurs waren kunnen wel een inschatting maken van wat ik ongeveer gekocht heb
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Mwah, jouw vent is toch juist betrokken tot op het irritante af? Die van mij heeft nog helemaal niks gekocht hoor
jah maar hij snapt et nietquote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Mwah, jouw vent is toch juist betrokken tot op het irritante af? Die van mij heeft nog helemaal niks gekocht hoor
Ik kan zo subtiel zijn hèquote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nicely put!
Hier heeft papa ook nog niks gekocht hoor. Maar die vind het gelukkig allemaal wel best.
Kleurenblindheid is goed!![]()
ja dat heeft mn lief ook gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
De papa hier heeft ook echt niets aangeschaft hoor. Wel wat dingen samen uitgezocht, zeker voor de oudsteMaar kleren kopen was niet zijn ding. Wel heeft ie veel werk gemaakt van het uitkiezen van een knuffel.
![]()
Echt tijd uitgetrokken en alleen wezen neuzen.
Zo'nquote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
De papa hier heeft ook echt niets aangeschaft hoor. Wel wat dingen samen uitgezocht, zeker voor de oudsteMaar kleren kopen was niet zijn ding. Wel heeft ie veel werk gemaakt van het uitkiezen van een knuffel.
![]()
Echt tijd uitgetrokken en alleen wezen neuzen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Dát roept pas op een foto!leuk Bix!
![]()
Bij mij is de trigger de stem van Sonja.Kan ze echt niets aan doen, maar asjeblieft! Eet wat ofzo, maar stop met praten!
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef snoopy het volgende:
Ik moet denken aan Villa Felderhof met Sonja en Braakhekke. Op de markt liep het water hem uit de mond bij gebraden kippetjes. En zij maar bazelen over dat je het wel mocht eten maar dan wel het vel eraf halen.
Ik geloof dat hij serieus dacht dat ze niet goed bij haar hoofd was![]()
Bix, ik verwacht morgen toch ook wel een foto van jou als indiaan
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat stukje piemel van Dennis.En dan daarna helemaal.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat stukje piemel van Dennis.En dan daarna helemaal.
Oh echt? Lief! Ik kijk daar eig. bijna nooit omdat ik altijd te laat ben.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef bixister het volgende:
Memmel, leuk!
BE, onlangs had Dakota (of iemand anders?) toch van die egel-rompertjes in 't V&A-topic? ik heb toen nog voor je gelobbied.misschien heeft ze ze nog!
morgen mag deze moeder verkleed als indiaan mee naar school, om te helpen bij Het Grote KleuterFeest. UCH!
1 ervan was nooit gedragen! je moet er ook gewoon kijken! dommie!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh echt? Lief! Ik kijk daar eig. bijna nooit omdat ik altijd te laat ben.
Maar ik wil eig. graag een nieuwe.![]()
Ik heb een 74/80 van Sasha en een 50/56 nieuw nog en je ziet toch wel kleur verschil.
Het is om voor het raam te hangen.
Haha!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef Sugar het volgende:
Zeg BE.
Waarom ben jij nog op?
Jij ging slapen!
En nu is er een stukje piemel.
En stinky nergens te bekennen.
En post jij ineens weer.
Ik vind zijn bouw erg mooi.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:31 schreef bixister het volgende:
[..]
1 ervan was nooit gedragen! je moet er ook gewoon kijken! dommie!
trusten!
Nou, hij doet het wel, maar ietsje te fanatiek. Het is 20gr, thermostaat staat inmiddels op 14, maar het kreng blijft maar draaien en pompen. Nu is alles dichtgedraaid, maar ik weet niet of het kwaad kan. Heb er dus maar eentje weer open gezet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef bixister het volgende:
aiks, CV-ketel-perikelen vind ik ook maar niks hoor. succes ermee! is er een nood-cv-ketel-dienst die je kunt bellen?
tijgerleliequote:
Dit is hetquote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef bixister het volgende:
slaap lekker sugar!
wat voor soort werk is 't dan huup?
G is naar een vergadering die altijd uuuren duurt. zal mij benieuwen of ie straks zelf nog wel into kappertje spelen is.
Anna had een mooie vaderdag-achtig versje hoorde ik net, ook al over indianen.![]()
Oh echt?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Reinhilde het volgende:
Door alu-folie kunnen de aliens je hersens niet overnemen...echt waar
ik raad het jullie allemaal aan.. en post pics
[/nixxx]
Ohhquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Memmel het volgende:
Rein! Zat je draagdoek te strak om je nek vanmiddag?Wat doe je?
P_iglet, voortaan effe bellen he...ben thuis, heb een campingbedje enzo...je weet wel.
Taartjesfee, hij vroeg zelfs of jij ook nog op de foto wilde![]()
had jij d'r nog geenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oh echt?
* Memmel rent naar de keuken en begint te vouwen...
<3quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef Reinhilde het volgende:
Oh n0es! Aliens are attacking!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oh echt?
* Memmel rent naar de keuken en begint te vouwen...
Geen wonder dat hij zich overal mee moet bemoeien..je ziet wat er van komt als hij een avondje weg isquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef huuphuup het volgende:
en precies nu komt mn lief thuis.
hoi schat *gnorf*
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij zich overal mee moet bemoeien..je ziet wat er van komt als hij een avondje weg is
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:25 schreef Dakota het volgende:
ik zal dat nannyzijn toch eens overwegen.
dan kan ik de hele dag de robot doen in jullie huis
*bliepbliep*
Ik ga heerlijk, ik hou wel van stomme foto'squote:Op maandag 18 mei 2009 23:25 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil ook een hoedje! Maar heb geen alu-folie geloof ik
Enne huup: Ga je lekker?En die master is trouwens echt heel leuk...maar ik ben bevooroordeeld, ik werkte bij de pliesie
BEAT THATquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik ga heerlijk, ik hou wel van stomme foto's![]()
ja die master, ik ben heel benieuwd, het schijnt een redelijk zware selectie te zijn maar goed, op zich moet je je er voor een groot deel ook wel weer op voor kunnen bereiden (oa de fysieke selectie enzo.)
Memmel![]()
heb je in elk geval wel een lekker vers koppie voor de aliens
jawohl!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kan jij ook met allebei je ogen een andere kant opkijken Koot?
BECAUSE IT IS Iquote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef Memmel het volgende:
Ik denk dat Koot zelfs haar hoofd een 360 kan laten doen...
pfjiew. Net op tijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef Memmel het volgende:
* Memmel voelt met een leeg blikje Sisi en een half leeg blikje tonijn haar bloeddruk eindelijk weer zakken....aliens be gone...
dies tofquote:
je hoofd onder de scanner leggenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
dies tof
[ afbeelding ]
did someone mention a bad hair day?
zeilkampquote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je hoofd onder de scanner leggen![]()
haha dat zal flink kammen geweest zijn![]()
Ho ik ga slapen hoor ik. Ciao bambini!
En we planten ons voortquote:Op maandag 18 mei 2009 23:50 schreef poemojn het volgende:
hihi.. wat een moederlijke types lopen er toch rond op fok
quote:
Thnx voor het aanbod!quote:Memmel schreef het volgende:
P_iglet, voortaan effe bellen he...ben thuis, heb een campingbedje enzo...je weet wel.
bij mij thuis natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:08 schreef Reinhilde het volgende:roti
![]()
de lekkerste roti in den haag haal je in de weimarstraat
oh, da's goed! Maar weet wat je zegt. I have high standards!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bij mij thuis natuurlijk!![]()
kom maar es eten
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Ja, zie je, ik wist nog wel dat het iets met familie en een speciale gebeurtenis was
Leuk die twee samen van ongeveer dezelfde leeftijd!
die is niet lekker. er is een topic in cul daar staan de wereldgerechten van knorr om zelf te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:19 schreef moussy het volgende:
Die roti van knor (die René laatst uit had gekozen om te eten) is om te huilen
haha, ja, dat is grappigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:26 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ja
Ook zo grappig dat die 2 eigenlijk een generatie schelen, en toch maar 4 dagen![]()
(Marianna is de dochter van mijn oom, broertje van mijn moeder!)
het heeft inderdaad vrij weinig meer met roti te makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:19 schreef moussy het volgende:
Die roti van knor (die René laatst uit had gekozen om te eten) is om te huilen
Ik weet hoe het moet, daarom was het waarschijnlijk helemaal om te huilenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:30 schreef Popples het volgende:
[..]
die is niet lekker. er is een topic in cul daar staan de wereldgerechten van knorr om zelf te maken.
heel simpel maar lekker.
gekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:55 schreef pinquit het volgende:
stelletje zieke geesten hier![]()
![]()
![]()
![]()
Huup, die scanner fotokeimooi (en spooky)
Ik zou het niet uit een pakje van knorr eten... tis niet vies hoor, maar mag de naam roti niet hebben.quote:
Even gewoon helemaal jezelf zijn en tegen niemand leuk en aardig hoeven doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
bwahahah. stomme b.![]()
ik ga zo heeriljk in mn eentje door de stad zwalken![]()
dat heb ik echt weer even nodig
van die dagen gehad dat je je kind op een stoel wil planten, dan lekker weggaan en hopen dat je kind nogsteeds op die stoel zit als je terugkomt
![]()
![]()
Ik heb zelfs Skadhd (die vroeg of ik vanochtend met haar de stad in wilde) teruggesmst dat ik echt alleen wilde.
toen vond ze me een bigtimesucker. maarja, dat heb ik er wel voor over.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef pinquit het volgende:
moet ik nog bruine romper met lange mouwen voor je zoeken bij deHEMA
huupsefluups?
Ik maak ook weleens een snelle versie zo ja. Maar wel altijd met echte rotiplatenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik maak voor de kinderen wel eens neproti met sperziebonen en kipfilet en krieltjes.
Echte roti met echte rotiplaat, dat is nou een van die dingen die ik elke week wel zou kunnen eten
Echt niet!! Bij Roomram in Rotterdam. Die is echt far best!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:08 schreef Reinhilde het volgende:roti
![]()
While your at it, probeer ook eens een broodje Pom met zuur (alleen met peper als je er tegen kan want die is hot)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb ook nog nooit Roti gegeten.Staat nog op de to-do list. Maar niet uit een pakje dus.
Succes voor je dochter straks met der examen. Toi toi toi!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef Fannie het volgende:
Mogguh!
Leuke foto's gisteravond![]()
Veel plezier met stadten Pinq.
Ik fiets zo ook de stad weer in, maar dan om te werken![]()
En Roti ken ik ook niet, is dat jammie?
Ow en dochterlief moet straks examen Engels doen, spannenddddd![]()
![]()
Iedereen een fijne dag vandaag
Nog altijd geen bloed, was gisteren na een broodje kroket en een hamkaas croissant even flink misselijk maar nu niet meer misselijk. Ergens wel blij dat ik niet zo misselijk ben. De voorgevel is nog steeds flink gevoelig dus we gaan er maar van uit dat het goed zit. Zo niet dan zien we dat als we een echo krijgen of kramp. Nu ben ik wel weer redelijk positief gestemt.quote:
hij wilde nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]jaaaaa plx?
Mous oeh ja doe es met kat-onder-de-scanner? ik ben benieuwdde foto's die ik gezien heb ergens waren echt hilarisch
(maar ik kan ze niet meer terugvinden, dat stomme forum is opgeschoond
)
ET mag ook wel n keertje roti komen eten hoor
Zeg ik pies hier zo wat in mijn broek van het lachen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:43 schreef huuphuup het volgende:
Hahahhaa Mous
Je moet wel een beetje aanduwen he
[ afbeelding ]
nou vertel dan maar eens waar precies, want dat moeten we dan uitproberern natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:08 schreef Reinhilde het volgende:
roti
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:43 schreef huuphuup het volgende:
Hahahhaa Mous
Je moet wel een beetje aanduwen he
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:51 schreef moussy het volgende:
Zien jullie wel even dat onze kat krulletjeschaamhaar heeft!!
OMG.. ik zie het helemaal voor me!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha nu je het zegt
![]()
hond past nie aahw![]()
ik moet boodschappen gaan doen maar ik voel een onbedwingbare drang om het kopieerapparaat in de supermarkt lastig te gaan vallen![]()
zouden ze dat raar vinden?
weet ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Saffier het volgende:jaaahhhh Roti meet
count me in
![]()
![]()
Vicky je hebt geen smaak mens!
Al die beesten op de scanner
Ik voel een platgedrukte Cas op de scanner aankomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Soms moet je risico's nemen voor Kunst
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Babies passen ook onder de scanner trouwens
[ afbeelding ]
Als je tijd hebt en niet te gek ver weg toko wil shoppen..in Delft, 1 afslag voor Ikea, zit Xotusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
![]()
vis op de scanner is wel beetje zieligmoet je snel scannen en em dan weer teruggooien dan kan het wel toch?
Weer thuis van boodschappen, dat wordt roti zonder mme jeanet vanaafgroenteboer had ze niet. En aan zn gezicht te zien werd er ook niet zo gek veel om gevraagd
Wel lekker watermeloen gehaald, en rauwkostsalade
zijn een bepaald soort pepersquote:
Dezequote:
Ah, dat had ik even gemist, dankquote:
oh dat is zo klotequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:56 schreef pinquit het volgende:
ik ben ook weer thuis.
geen bruine rompertsorrie hup.
wel nieuwe slippertjes![]()
bij v&d
en toen ging ik drogisterijen en toen kon ik niet pinnen vanwege geen saldodat was mijn geen saldo-ontmaagding dus.
godverdegodver. en ik moet nog lessen vandaag
![]()
dus als ik nu geld overmaak van mn spaarrekening en dat vanmiddag gelijk gebruik krijg ik ook nog boeterentepoeP!
maar toko boodschappen doen is toch heul niet te vergelijken met gewoon appie-shoppen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Saffier het volgende:
Is een pepertje, lekker heet
Ik wil nu ook toko-en maar heb net de boodschappen in huis
heuj maar ik had slippers nodig hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat is zo klote![]()
ik had dat altijd met de gezamenlijke boodschappen rekening met mn ex. Dacht je dat er nog 100 euro op stond ofzo, bleek dat die knurft het nodig vond om van de boodschappen-rekening nieuwe schoenen te kopendrol.
Leuke slipperts? Foto? Plaatje?
ooooh die zijn echt heel erg leuk Pinq!quote:
roze of groen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kue lapis..ik denk dat ik dat ga maken vanavond
oeeeeeeeeeeeh mag ik bij je komen snoepen???quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
Ik heb van die gele hittekanonnen in de tuin staan
van die mierzoete eh lapisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:23 schreef Saffier het volgende:
kue lapis? wat is dat?
Ik ken wel Lapis Lazuli maar dat kan je wee rniet eten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kue_lapisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:23 schreef Saffier het volgende:
kue lapis? wat is dat?
chocola... altijd chocola.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef k_i_m het volgende:
Nou, en ik kan lekker kiezen uit chocola of vanille.
is wel heel mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:23 schreef Saffier het volgende:
kue lapis? wat is dat?
He, wat irritant zeg!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Verdorie, ik kan hier nog steeds niet op MijnINGZal wel door die (%)(#@%U#()_!U%!+@%)U hopeloos ouderwetse IE komen die we hier hebben. Waarvoor ik steeds een melding krijg dat er geen ondersteuning meer voor is en zo
Ik ga ze gewoon een keer door elkaar mixenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
chocola... altijd chocola.![]()
vanille schmanille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |