quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel, begrijpelijk hoor, zo kort op de datum zou ik hem ook niet weg laten gaan.
Vertel eens van die krant?
Leuk!![]()
En terecht, jullie huis figureert nu in mijn dagdromen van 'later als ik ooit nog eens de loterij win'.![]()
je post editten, dan komt de PI wel te voorschijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Lois het volgende:
Waar Memmel in de krant komt en we niet meer zo lekker ruiken
Dem weer posticon vergeten, weer geen leuk figuurtje in de AT lijst![]()
Jaaa maar niet in de topiclijst helaasquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
je post editten, dan komt de PI wel te voorschijn(geloof ik
)
Ja tuurlijk! Waar?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
....
Memmel wat tof! Ik ben benieuwdoeh een beroemdheid in ons midden. mag k je aanraken?
Kun je die van jou niet instellen met een timer? Die van ons gaat om 6 uur sochtendsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Rewimo het volgende:
De Roomba heeft de keuken verkend. En de telefoon van de vensterbank getrokkenNu staat ie uit want als je ernaast zit maakt ie toch wel veel herrie.
Ik programmeer qltel nu om hem aan te zetten overdag als ie naar buiten of naar de studio gaat
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Waar?*gaat er effe goed voor staan...
hehehehequote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Waar?*gaat er effe goed voor staan...
Ja, dat kan. We moeten even uitvinden wat een handige tijd isquote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef Estrys het volgende:
Kun je die van jou niet instellen met een timer? Die van ons gaat om 6 uur sochtends
*ping* ik weet gelijk hoe meneer Ikea op de naam voor zn boekenkast is gekomenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef Sugar het volgende:
Billy wilde ik ook.![]()
Voor een meisje.
![]()
Uiteindelijk heb ik de seizoensbrochure van mijn werk de werktitel Billy maar gegeven.
ahw die is ook leukquote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef innepin het volgende:
Nou ben ik helemaal benieuwd naar Memmels huis![]()
Huup... vind je deze geen leuke, betaalbare variant op het bruine-bloemetjes-pakje?
Mwah, jouw vent is toch juist betrokken tot op het irritante af? Die van mij heeft nog helemaal niks gekocht hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw die is ook leuk![]()
eigenlijk vind ik dat mn lief maar es wat moet kopen ofzomeneer heeft geloof ik 3 stuks kleding gekocht in totaal. Dames die op de kledingruilbeurs waren kunnen wel een inschatting maken van wat ik ongeveer gekocht heb
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Mwah, jouw vent is toch juist betrokken tot op het irritante af? Die van mij heeft nog helemaal niks gekocht hoor
jah maar hij snapt et nietquote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Mwah, jouw vent is toch juist betrokken tot op het irritante af? Die van mij heeft nog helemaal niks gekocht hoor
Ik kan zo subtiel zijn hèquote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nicely put!
Hier heeft papa ook nog niks gekocht hoor. Maar die vind het gelukkig allemaal wel best.
Kleurenblindheid is goed!![]()
ja dat heeft mn lief ook gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
De papa hier heeft ook echt niets aangeschaft hoor. Wel wat dingen samen uitgezocht, zeker voor de oudsteMaar kleren kopen was niet zijn ding. Wel heeft ie veel werk gemaakt van het uitkiezen van een knuffel.
![]()
Echt tijd uitgetrokken en alleen wezen neuzen.
Zo'nquote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
De papa hier heeft ook echt niets aangeschaft hoor. Wel wat dingen samen uitgezocht, zeker voor de oudsteMaar kleren kopen was niet zijn ding. Wel heeft ie veel werk gemaakt van het uitkiezen van een knuffel.
![]()
Echt tijd uitgetrokken en alleen wezen neuzen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Dát roept pas op een foto!leuk Bix!
![]()
Bij mij is de trigger de stem van Sonja.Kan ze echt niets aan doen, maar asjeblieft! Eet wat ofzo, maar stop met praten!
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef snoopy het volgende:
Ik moet denken aan Villa Felderhof met Sonja en Braakhekke. Op de markt liep het water hem uit de mond bij gebraden kippetjes. En zij maar bazelen over dat je het wel mocht eten maar dan wel het vel eraf halen.
Ik geloof dat hij serieus dacht dat ze niet goed bij haar hoofd was![]()
Bix, ik verwacht morgen toch ook wel een foto van jou als indiaan
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat stukje piemel van Dennis.En dan daarna helemaal.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat stukje piemel van Dennis.En dan daarna helemaal.
Oh echt? Lief! Ik kijk daar eig. bijna nooit omdat ik altijd te laat ben.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef bixister het volgende:
Memmel, leuk!
BE, onlangs had Dakota (of iemand anders?) toch van die egel-rompertjes in 't V&A-topic? ik heb toen nog voor je gelobbied.misschien heeft ze ze nog!
morgen mag deze moeder verkleed als indiaan mee naar school, om te helpen bij Het Grote KleuterFeest. UCH!
1 ervan was nooit gedragen! je moet er ook gewoon kijken! dommie!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh echt? Lief! Ik kijk daar eig. bijna nooit omdat ik altijd te laat ben.
Maar ik wil eig. graag een nieuwe.![]()
Ik heb een 74/80 van Sasha en een 50/56 nieuw nog en je ziet toch wel kleur verschil.
Het is om voor het raam te hangen.
Haha!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef Sugar het volgende:
Zeg BE.
Waarom ben jij nog op?
Jij ging slapen!
En nu is er een stukje piemel.
En stinky nergens te bekennen.
En post jij ineens weer.
Ik vind zijn bouw erg mooi.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:31 schreef bixister het volgende:
[..]
1 ervan was nooit gedragen! je moet er ook gewoon kijken! dommie!
trusten!
Nou, hij doet het wel, maar ietsje te fanatiek. Het is 20gr, thermostaat staat inmiddels op 14, maar het kreng blijft maar draaien en pompen. Nu is alles dichtgedraaid, maar ik weet niet of het kwaad kan. Heb er dus maar eentje weer open gezet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef bixister het volgende:
aiks, CV-ketel-perikelen vind ik ook maar niks hoor. succes ermee! is er een nood-cv-ketel-dienst die je kunt bellen?
tijgerleliequote:
Dit is hetquote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef bixister het volgende:
slaap lekker sugar!
wat voor soort werk is 't dan huup?
G is naar een vergadering die altijd uuuren duurt. zal mij benieuwen of ie straks zelf nog wel into kappertje spelen is.
Anna had een mooie vaderdag-achtig versje hoorde ik net, ook al over indianen.![]()
Oh echt?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Reinhilde het volgende:
Door alu-folie kunnen de aliens je hersens niet overnemen...echt waar
ik raad het jullie allemaal aan.. en post pics
[/nixxx]
Ohhquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Memmel het volgende:
Rein! Zat je draagdoek te strak om je nek vanmiddag?Wat doe je?
P_iglet, voortaan effe bellen he...ben thuis, heb een campingbedje enzo...je weet wel.
Taartjesfee, hij vroeg zelfs of jij ook nog op de foto wilde![]()
had jij d'r nog geenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oh echt?
* Memmel rent naar de keuken en begint te vouwen...
<3quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef Reinhilde het volgende:
Oh n0es! Aliens are attacking!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
[..]
Oh echt?
* Memmel rent naar de keuken en begint te vouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |