Je hoéft niet te reageren hequote:
ik wel, nu jullie nogquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Je weet niet wat je eigen UI voorstelt?
Nope.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
het is een oor met een staartjes / lok haar
Jij wel inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Quir het volgende:
Ik heb je geheim tijden terug al ontrafeld. Remember?
VERTEL VERTEL VERTEL HET SNEL!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Quir het volgende:
Ik heb je geheim tijden terug al ontrafeld. Remember?
Jij weet het allangquote:
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef devl1nsect het volgende:
Wat is je klacht? Ow wacht. Weer een aandachtstrektopic van TS.
Klacht? Ga is even terug naar KLB jijquote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef devl1nsect het volgende:
Wat is je klacht? Ow wacht. Weer een aandachtstrektopic van TS.
Please do try again.quote:
Eerst wil ik weten wat je ui isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Klacht? Ga is even terug naar KLB jij
Verpest het nu niet. Ze wil die aandacht. Raad nou ff. Misschien krijgen we zo een nieuwe SHEquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Pollock het volgende:
Kuttopic. Niemand weet wie TS is en helaas is die UI nog interesanter dan TS..
quote:
Gelukkig ben jij popi jopi voor ons tweequote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Pollock het volgende:
Kuttopic. Niemand weet wie TS is en helaas is die UI nog interesanter dan TS..
TS is een kip met borderliner.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Verpest het nu niet. Ze wil die aandacht. Raad nou ff. Misschien krijgen we zo een nieuwe SHE
Ach gut, het durft te reageren op een mindere kwaliteit post van iemand anders! Houd u het nog vol?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij popi jopi voor ons twee![]()
Wat jij wilt. Heb je nog enige inbreng?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef L.no het volgende:
Ah, je had het mij een keer uitgelegd, maar ik snapte het nog steeds niet volgens mij.
Nee ik ga zo huilen in mijn bedje, weet ik hoe jij je iedere avond voeltquote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Pollock het volgende:
[..]
Ach gut, het durft te reageren op een mindere kwaliteit post van iemand anders! Houd u het nog vol?
Hint?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja klopt...Maar zo moeilijk is het niet hoor
Seksualiteit: Yes please!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef PP. het volgende:
heb je je dagelijks portie aandacht niet gekregen, TS?
Hm. Dat gaat op zich vrij moeilijk zonder het gelijk te zeggen.quote:
1 - 0quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Seksualiteit: Yes please!!!
Need to say more?
Wat zouden die donkere strepen dan zijn volgens jou?quote:
o rly?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef Maisnon het volgende:
opgerolde doek iets met 2 zwarte dingen eromheen
Austin Power quotes.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Seksualiteit: Yes please!!!
Need to say more?
Doe eens weer jouw goddelijke paintquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef Maisnon het volgende:
ah ik weet het al, TS draait haar hoofd op de foto gewoon naar de zijkant, richting de schouder waarvan een bandje zichtbaar is, de schouder een beetje naar voren doenend
Nope, ik draaide mijn hoofd niet zoals je zei. Maar goede paintquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef Maisnon het volgende:
ah ik weet het al, TS draait haar hoofd op de foto gewoon naar de zijkant, richting de schouder waarvan een bandje zichtbaar is, de schouder een beetje naar voren doenend
Ik kon niet zo snel een flattering gezicht met de muis paintenquote:
Goede paintquote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Niet zo?en dan met je rechteram de foto gemaakt?
Poepquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Opgelost >> slotje?
MaisNon jouw UI is gewoon van de Jostiband
Mij bestquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Opgelost >> slotje?
MaisNon jouw UI is gewoon van de Jostiband
Nee hoor. Ik zou alleen niet kunnen zeggen uit welke clip of van welke artiestquote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Poepgeeft t dat soort associaties? Het komt wel uit een clip
(goh)
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Smash-it het volgende:
Ik dacht echt altijd dat het een tiet was met een bretels erover.
Je was niet de enigequote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Smash-it het volgende:
Ik dacht echt altijd dat het een tiet was met een bretels erover.
Tuurlijk niet, alleen de mijne doet er toequote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef Quir het volgende:
Gaat dit een raad-waar-mijn-UI-van-is-reeks worden?
In 2012 gaan we toch allemaal doodquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:01 schreef 2cv het volgende:
Wat nou als iemand over 100 jaar dit topic terug vindt en jij hent je UI veranderd ?
25 mei alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |