Ja.quote:
Dat iemand je zó staat aan te staren, dat je elk moment verwacht dat er een "Bèèèèèèèèèèèèèh" uit gaat komenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik snap heel dat "schaapachtig" niet, wie legt het me uit?
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:16 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Dat iemand je zó staat aan te staren, dat je elk moment verwacht dat er een "Bèèèèèèèèèèèèèh" uit gaat komen
Dat had ik inderdaad even kunnen doen (al had ik dan echt verwacht dat ze terug zouden gaan zwaaien, zo ver van de kaart leken ze wel). Maar het leek mij een algemeen bekend feit dat je bij een zebrapad oversteekt als er een auto op je staat te wachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:23 schreef kree het volgende:
dan moet je effe wuiven met je hand, dan gaan ze wel lopen.
Huh?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef TNA het volgende:
De TT impliceert iets over meelopers, maar de klacht gaat over suffe eikels. Dit even ter verduidelijking.
Ben ik de enige die deze uitdrukking kent?quote:schaap·ach·tig bn, bw onnozel, dom
Mensen zijn altijd domschaapachtig?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
Wehehehe, pleonasme.
Ze waren nog beleefd ook. Wat is je punt ?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:25 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad even kunnen doen (al had ik dan echt verwacht dat ze terug zouden gaan zwaaien, zo ver van de kaart leken ze wel).
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd domschaapachtig?
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:23 schreef kree het volgende:
dan moet je effe wuiven met je hand, dan gaan ze wel lopen.
ze dachten waarschijnlijk datj e door zou gaan rijden wanneer zij midden op de weg staan.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:25 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad even kunnen doen (al had ik dan echt verwacht dat ze terug zouden gaan zwaaien, zo ver van de kaart leken ze wel). Maar het leek mij een algemeen bekend feit dat je bij een zebrapad oversteekt als er een auto op je staat te wachten.
Deze komt denk ik beter in de buurt -->quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef Heatseeker het volgende:
Ik dacht altijd datnogal schaapachtig kijken is.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Rbnn het volgende:
Een schaap met twee lammetjes voor jou topic! Incl #1308
[ afbeelding ]
Op de 1 of andere manier doet die gelaatsuitdrukking van dat schaap me sterk hier aan denken;quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Rbnn het volgende:
Een schaap met twee lammetjes voor jou topic! Incl #1308
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |