Ja, nu je het zegt.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je het bericht lees van TBO in de OP krijg ik het idee dat het de bedoeling is dat de laagste in stemmen zg Exit moet. Ik heb Bart daar geen uitsluitsel over zien geven. Jij?
In dat geval blijf ik denken dat de fake exit gebruikt wordt om stemmen te generen. Daarbij kan de streamer in deze fase weer iemand bena- of bevoordelen. Dat moet in dit geval overgelaten worden aan de overlevers.
Geen dank.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:38 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe laat komt die poll ook alweer?
en jij of bart nog bedankt voor het verwijderen van de naam FOK! uit het bericht
Poll is niet nodig, de oplossing voor de exit-mindfuck staat in dit topique.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen dank.
Poll komt om 19:00 online.
+1quote:Op maandag 18 mei 2009 18:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Bart vroeg om een soort van eenheid. Hij is bezorgd dat 1 iemand uiteindelijk echt z'n biezen pakt. Wanneer we hem kunnen overtuigen kunnen we deze opdracht meer naar onze hand zetten.
Dus kom maar op ipv de handdoek meteen in de ring te gooien. Fok is toch het discussieforum? Let's try.
Dementor heeft dat iid gezegd:quote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Ik was er vanuit gegaan dat er om 1900 een POLL komt (las ik eerder in de COS), maar het ' hoeft dus niet maar mag wel extra stemmen op uw favoriet.' wekt bij mij ook de suggestie dat het om de laagste in stemmen gaat.
Dus daar ben ik dan mis mee. Maar met een poll is alle aardigheid er wel vanaf. Hte is weer simpel iemand bevoordelen zonder enige vorm van discussie en de verhoudingen onderling blijven onduidelijk.quote:
Ik zal op een poll ook zeker niet stemmen. We hebben al gestemd voor de opdracht. let's tryquote:Op maandag 18 mei 2009 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit was het oorspronkelijke plan.
De reden om dit niet zo uit te voeren is omdat men bang is dat iemand echt wegloopt (zei Bart in de COS).
Dus toen dacht ik: ze zijn bang voor de inkomstenderving, omdat je als er iemand echt wegloopt, 1 eleminatieronde minder hebt.
Maar toen wees Gert mij erop, dat je door de ¤2.500,- aftrek van het prijzengeld dit inkomstenverlies van credits met gemak opvangt (het zijn 11.000 credits van 22,5 eurocent).
En nu zie ik geen enkele reden meer, het oorspronkelijk plan niet uit te voeren.
Yup..alleen het hoog nodige en zeker niet bunkeren tot mijn maag knalt.. emphatie is Marieln vreemd helaas..quote:Op maandag 18 mei 2009 18:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
juist niet als wij bepalenen wat is er arrogant aan luxe als die je gegunt is? zou jij het laten liggen dan?
![]()
Precies, alles beter dan een poll. Helaas mis ik dan nog wel de discussie onderling.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mee eensen is juist leuk om te horen waarom ze juist vinden etc.etc. kijken wat iedereen over elkaar zegt.
Daar zijn juist die isolatie gesprekken voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dementor heeft dat iid gezegd:
[..]
Dus daar ben ik dan mis mee. Maar met een poll is alle aardigheid er wel vanaf. Hte is weer simpel iemand bevoordelen zonder enige vorm van discussie en de verhoudingen onderling blijven onduidelijk.
Dat begrijp ik maar de discussie in de groep is er niet. Er is wel wrijving mar dat komt er niet uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar zijn juist die isolatie gesprekken voor.
Ik mis de optie...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Dementor het volgende:
Poll staat online, de poll uitdaging voor Marielin komt straks weer online.
daar staat niet-roken al dermate ver voor dat stemmen zinloos is. en aangezien ze toch tot het eind niet meer mag roken zou elke andere opdracht een dubbele opdracht betekenen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Dementor het volgende:
Poll staat online, de poll uitdaging voor Marielin komt straks weer online.
maar het staat niet ter discussie, hoe dan ook mogen ze elkaar niet nominerenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat om de discussie onderling, daar gaat 'de mindfuck' nou juist om. Alles is open en bloot op tafel komen te liggen en hoe gaat zich dat de komende dagen tegen de deelnemers keren (ze weten exact wat ze van elkaar vinden). De timing is juist briljant, zo kort voor de finale.
In de isoleer zou al een domper zijn, een poll slaat al helemaal nergens op. Damn
CMS doet aan auto aanvullen, gefixed!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef moha het volgende:
hahaha op de poll fake eliminatie staat: poll sluit 17 mei 20:00 uur moet natuurlijk 18 mei zijn
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
CMS doet aan auto aanvullen, gefixed!
ik had al eens ergens gewaarschuwd geloof ikquote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat om de discussie onderling, daar gaat 'de mindfuck' nou juist om. Alles is open en bloot op tafel komen te liggen en hoe gaat zich dat de komende dagen tegen de deelnemers keren (ze weten exact wat ze van elkaar vinden). De timing is juist briljant, zo kort voor de finale.
In de isoleer zou al een domper zijn, een poll slaat al helemaal nergens op. Damn
Ja alleen de discussie is belangrijk... de poll haalt dit weg... natuurlijk zullen de onderen misschien blij zijn dat er iemand opgerot is op juist niet. Maar dat lijkt me weinig toe te voegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
heb niet voor niets verzocht de naam FOK! niet aan die opdracht te verbinden... Prima als ze de opdracht willen overrulen (er komt wmb ook geen tweede ronde FOK!opdrachten want FOK! staat weer voor lul richting haar users), maar dan niet onder de naam FOK!opdracht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |