ik vind juist de geluiden en wat daar mee gedaam wordt interessant, niet zozeer of een melodie complex is ofwat.. heb van van ace da brain geluisterd, en ik vind et niet boeiend als geheel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef NaturalBornViking het volgende:
[..]
Bij professionele producties (zelfs kut clubhouse is kwalitatief goed en komt uit studio's van professionele audio-engineers) is het niet de 'rest' die het verschil maakt. Het is juist de melodie die het verschil maakt, de geluidskwaliteit en de ritmes zitten heus wel snor bij alle dance genres. Als je kijkt naar professionele producties althans
Eens. En daarom is het een schande voor de dance, want omdat TMF alleen bagger uit zendt gaan niet-danceliefhebbers al snel denken dat alle dance kut is, want ze kennen het alleen via TMF. Een beetje net zoals dat het gros van het volk Marokkanen gaat haten omdat 20 of 30% van hun (en juist degenen die het meest op straat hangen en dus het meest zichtbaar zijn) klootzakken zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef 2cv het volgende:
Zo'n 95% van de muziek die TMF/MTV uitzendt is regelrechte geluidsvervuiling. Inclusief dance.
Metal? Tmf? Waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef Ritmo het volgende:
En TMF zendt toch veel bagger in elk genre uit en niet alleen in de dance? Denk dat de weinige metal en rock die ze uitzenden ook weinig geliefd is onder de gitaar-fans?
Geen idee, zapte laatst langs 'tmf rockt' ofzo.quote:
Nu kan je altijd lekker die pillenslikkende stampers uitlachen met TMF clubcam ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen idee, zapte laatst langs 'tmf rockt' ofzo.En vroeger (in 2004 en eerder) hadden ze altijd zo'n metal-programma geloof ik. Geweldig altijd om kansloze langharige schooiers uit te lachen.
Op de clubcam zijn alleen 16-jarige chicks (quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nu kan je altijd lekker die pillenslikkende stampers uitlachen met TMF clubcam ofzo
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Ja !
De tmf club/house dan.
Speltip 36: kijk verder, dieper, lager !
Zojuist idd Linkin Park, maar ook Seether, Shinedown en The Killers.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef Agiath het volgende:
En bij TMF rockt komt zeker alleen maar Linkin Park, Greenday en U2?
Agaith is toch zelf ook alternatief?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef AgeEll het volgende:
maar maybe ga ik nu te serieus in op je haat naar langharig tuig.
Hey!quote:
Wat versta je onder 'alternatief?'quote:
O nee hoor, dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lastig te formuleren. Een afgunst van alles wat gangbaar/populair is?
Ah, daar hebben we weer zo'n minimal-snob met shawl.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef teknomist het volgende:
Ik haat melodieën. Melodieën zijn veel te makkelijk, melodieën zijn voor paupers.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef teknomist het volgende:
Ik haat melodieën. Melodieën zijn veel te makkelijk, melodieën zijn voor paupers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |