"Ja maar als u zelf ook afrikaanse graftyfus had gehad had u ook graag hulp gekregen"quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Terechte klacht.
Er gaat geen dag voorbij of er staat weer een collectant voor de deur die de ene dag komt bedelen voor de aidswezen in China en een dag later een ander kleur collectebus vasthoudt en dan voor de graftyfus in Afrika komt collecteren![]()
![]()
En wanneer je ze afblaft dan hebben ze ook nog een grote muil
De druk werd ook te groot.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:55 schreef Edwinuss het volgende:
Slechte paint. Verschrikkelijk slecht zelfs.
Ja joh, je zou eens normaal nee zeggen....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Terechte klacht.
Er gaat geen dag voorbij of er staat weer een collectant voor de deur die de ene dag komt bedelen voor de aidswezen in China en een dag later een ander kleur collectebus vasthoudt en dan voor de graftyfus in Afrika komt collecteren![]()
![]()
En wanneer je ze afblaft dan hebben ze ook nog een grote muil
1x ja...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:18 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja joh, je zou eens normaal nee zeggen....
Idd. Ik blijf lachen om Ensaftopicsquote:
homooquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Ensaf het volgende:
Neem nou de Stichting Zinloos Geweld Dieren.
http://www.zinloosgewelddieren.nl/joomla/
Met alle respect, wat een stelletje stumpers zijn dat. Ze gebruiken hun donaties voor het drukken van T-Shirts en petjes, het drukken van folders en het uitzenden van TV-spotjes.
Kortom, ze werven fondsen om zelf te kunnen blijven bestaan.
Ik vind vlees niet lekker, ik eet het gewoon om zulke mensen te pesten.
Mensen uit de achterhoekquote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Buschetta het volgende:
Hier in het oostblok zit het vol met dansende beren
En hoeveel van het geld dat er wordt verzameld gaat er daadwerkelijk naartoe?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"Ja maar als u zelf ook afrikaanse graftyfus had gehad had u ook graag hulp gekregen"
Die gelovigen doen het in ieder geval gratis en met volle overtuiging.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef Crash_Nebula het volgende:
Idd, er zijn best wel kut goede doelen![]()
en zeker als die je aanspreken op straat, maar dan erger ik me meer aan die gasten met hun geloofsovertuiging... Rot tog op![]()
als ik het de moeite waard vind ergens aan mee te doen dan beslis ik dat zelf en dan hoef ik me niet te laten overhalen door zon vreemde gast![]()
Ps: geweldige paints
Ik vind het best dat mensen gelovig zijn en dat moeten ze helemaal zelf weten en het maakt mij eigenlijk niet veel uit of deze mensen mensen willen werven, maar soms dan dringen die best wel door en dat is gewoon vervelendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:07 schreef Barachem het volgende:
[..]
Die gelovigen doen het in ieder geval gratis en met volle overtuiging.
Maar ik begrijp je frustratie deels.
Als christen zijnde wordt ik ook zo nu en dan aangesproken door mensen van "De Deur".
Nu is het aanspreken op zich niet erg, maar ik weet uit eigen ervaring dat het een best sectarische groepering is.
Ik zie liever mensen van andere kerken op straat mensen aanspreken.
Maar ja, dat vind jij nog steeds niet fijn.
Wel dikke pech voor jou, in Nederland hebben we gelukkig vrijheid van meningsuiting en geloofsovertuiging.
Zeg maar "NEEN, TOTAAL GEEN INTERESSE!" en loop gewoon door, daarmee wuifel je ook nog de goede doelen verkopers mee af.
DeDeur. Enge lui. In hun folders richten ze zich op ongelovigen, én christenen die volgens hen nog niet Christelijk genoeg zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Crash_Nebula het volgende:
[..]
Ik vind het best dat mensen gelovig zijn en dat moeten ze helemaal zelf weten en het maakt mij eigenlijk niet veel uit of deze mensen mensen willen werven, maar soms dan dringen die best wel door en dat is gewoon vervelendMaar veel mensen bereik je daar tog niet mee..
met die logica is elke serie ook slecht, omdat elke keer dezelfde mensen meedoenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Het is niet echt leuk meer nu, je hebt gewoon ooit paar poppetje (en niet te vergeten: muizen) gepaint, en die worden nu steeds gerecycled
je wordt het na een tijdje tog moequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
met die logica is elke serie ook slecht, omdat elke keer dezelfde mensen meedoen
Ik hou sowieso niet van seriesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:56 schreef Crash_Nebula het volgende:
[..]
je wordt het na een tijdje tog moe
Neuh maar maak dan één Ensaf topic waar hij zn paints in dumpt, en niet weer iedere keer een nieuwequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
met die logica is elke serie ook slecht, omdat elke keer dezelfde mensen meedoen
Het is elke keer een nieuwe klacht. Moeten we anders voor elke user een apart topic maken waar hij/zij zijn klachten in kan dumpen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar maak dan één Ensaf topic waar hij zn paints in dumpt, en niet weer iedere keer een nieuwe
Volgen ze je naar huis dan en blijven ze maar aankloppen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Crash_Nebula het volgende:
[..]
Ik vind het best dat mensen gelovig zijn en dat moeten ze helemaal zelf weten en het maakt mij eigenlijk niet veel uit of deze mensen mensen willen werven, maar soms dan dringen die best wel door en dat is gewoon vervelendMaar veel mensen bereik je daar tog niet mee..
Mee eens, ik wordt weleens door mensen van "De Deur" aangesproken in het centrum van Groningen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
DeDeur. Enge lui. In hun folders richten ze zich op ongelovigen, én christenen die volgens hen nog niet Christelijk genoeg zijn.
Ik heb twee Ensaf Top Tips voor jou!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Het is niet echt leuk meer nu, je hebt gewoon ooit paar poppetje (en niet te vergeten: muizen) gepaint, en die worden nu steeds gerecycled
Cool zegquote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef WouterH het volgende:
Ik heb ook altijd zulke stroeve gesprekken met dit soort mensen.
Mag ik even uw aandacht vragen voor (goed doel)?
Jahoor.......................Alstublieft..
"deur dicht"
Man staat een minuutje vreemd te kijken en ik heb stiekem wel schik.
Oh ja, of je slaat 't topic gewoon over.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb twee Ensaf Top Tips voor jou!
1. Besteed niet veel geld aan een dure verrekijker. Ga gewoon dichter bij het object staan dat je wilt bekijken.
2. Als je weer eens een muis in een paint ziet staan, ga dan voor jezelf na of het geen rat zou kunnen zijn. Immers, dat zou afwisseling betekenen!
Jezelf quotenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh ja, of je slaat 't topic gewoon over.
Ik ben vereerd!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef IJsblock het volgende:
Pada Tsjing, en bedankt voor mijn nieuwe ava!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |