Ja, spelers die niet uit een EU land komen, moet een X aantal interlands voor hun land hebben gespeeld.quote:
allemaal goed nieuws trouwens. Vooral Rajkovic, aan het begin van dit kalenderjaar toen ie voor het eerst meedeed na zijn schorsing had ik mijn twijfels en vond ik hem niet zo goed. Maar hij heeft zich ook goed ontwikkeld is soms nog wat wild maar al met al ben ik heel positief over hem laatste maanden.quote:Tevens meldt de krant dat de kans dat Cissé naar Twente komt zeer groot is. De club en speler zouden nagenoeg akkoord zijn over een 3-jarige verbintenis. Ook gaat Twente ervan uit dat Slobodan Rajković nog een jaar op huurbasis voor Twente speelt. De Servische verdediger is eigendom van het Engelse Chelsea.
Met als hoogtepunt afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
allemaal goed nieuws trouwens. Vooral Rajkovic, aan het begin van dit kalenderjaar toen ie voor het eerst meedeed na zijn schorsing had ik mijn twijfels en vond ik hem niet zo goed. Maar hij heeft zich ook goed ontwikkeld is soms nog wat wild maar al met al ben ik heel positief over hem laatste maanden.
rajkovic komt blijft nog een jaar op huurbasis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Fortitudo het volgende:
cisse vind ik niks
die irakees ken ik niet
wat is het nieuws mbt rajkovic?
Hij legt ze er aardig inquote:
Hij kreeg de vergunning niet omdat Irak toen 72e op de wereldranglijst stond en dat was 2 plaatsen te laag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, spelers die niet uit een EU land komen, moet een X aantal interlands voor hun land hebben gespeeld.
edit: gaat niet op deze keer, hij heeft veel interlands gespeeld.
quote:PSV dicht bij akkoord met Ten Hag
EINDHOVEN - PSV is dicht bij een akkoord met FC Twente over het aantrekken van assistent- trainer Erik ten Hag. De drie betrokken partijen hopen vandaag de laatste plooien glad te strijken.
Ten Hag moet bij PSV een van de assistenten worden van de nieuwe trainer Fred Rutten.
telegraaf
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |