Zo dan, bokkenpruik of anti-troel?quote:
En gelijk heb je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar gaat dit nog over?toetjes bestellen waarvoor? Bij de AH hebben ze ook wel toetjes!
Iedereen is anders toch? Ik ga mezelf echt niet meer vergelijken met anderen. Dat scheelt een hoop frustratie en onzekerheden
Het is minstens net zo interessant als weten dat het lekkerste ijs uit NY komtquote:
bij Talamini hebben ze kersenijs dat ook echt naar kersen smaakt, en Cherry Mania met hele grote stukken chocolaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa hallooooooo
New York of Leeuwarden,nogal geen verschil
-12 heeft 48 'gangbaardere' smaken. Al heb ik daar voor het eerst druivenijs, RedBullijs etc gehad
[klein kind modus aan] Ja maar bij -12 smaakt alles naar wat erop staat, niet alleen het kersenijs [klein kind modus uit]quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij Talamini hebben ze kersenijs dat ook echt naar kersen smaakt, en Cherry Mania met hele grote stukken chocola
Ik nog 58 meer.... wat gaat het snel hè!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:57 schreef Vicky het volgende:
oei das vervelend McLaura!!
Hier gelukkgi al een hele tijd geen jeuk meer.. maar ik gebruik ook geen creme meer...nog maar 12 dagen
gaat echt snel.. maar ik ga er van uit dat deze dame gewoon een week langer blijft zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik nog 58 meer.... wat gaat het snel hè!
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef Tan het volgende:
Nou jullie het toch over voedsel hebben, wat helpt goed tegen steeds terugkerende honger en is geen caloriebom? Ik zoek iets waar ik even langer dan een half uur vol van raak.
Ik denk dat het niet eens zo vreselijk veel scheelt. Zijn verraderlijke dingen die fruitkicks en aanverwante repen enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookEn ik heb wel fruit en komkommers en minitomaatjes, maar dat werkt dus allemaal niet he
![]()
Ik heb nu fruitkick, dat gaat wel aardig. Tis vast gezonder dan een stuk taart
niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:15 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik vind die dingen alleen zo duur, en ik raak er niet echt vol van eigenlijk.
vegetarische kaasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef Tan het volgende:
Nou jullie het toch over voedsel hebben, wat helpt goed tegen steeds terugkerende honger en is geen caloriebom? Ik zoek iets waar ik even langer dan een half uur vol van raak.
Bij een groter bedrijf is dat ook wel wat gemakkelijker natuurlijk. Ik werk in een klein bedrijf met 8 personen, waarvan 2 man directie en een staigiar. Mijn vervanging is nog niet aanwezig (hopelijk volgende week) en er ligt behoorlijk wat werk. Ik ben ook nog niet flauwgevallen, alleen maar bijna. Ik voel me moe en doe niets anders dan werken, eten en slapen, maar het is nog te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:49 schreef Roönaän het volgende:
[..]
De werkgever moet niet te moeilijk doen. Ziekteverlof door zwangerschap wordt 100% vergoed. Mijn vrouw kon vanwege flauwvallen ook niet meer werken (jeugdzorg + aggresieve jongeren + flauwvallen gaat niet samen) vanaf ongeveer 4 weken voor het verlof. In overleg met P&O besproken dat ze beter zich ziek kon melden en eventueel terug zou komen als het flauwvallen weg zou gaan, maar geen moment eerder. Nog tweemaal een telefoon van UVW gehad om te vragen hoe het er meer ging, maar verder heel netjes afgehandeld.
Voor de werkgever was het uiteindelijk ook makkelijker, omdat zij nu iemand anders eerder konden laten beginnen die sowieso het verlof zou gaan invullen, zonder extra kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |