abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:08:11 #151
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69180369
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:58 schreef Takkembah het volgende:
Ik heb net vergrepen aan de zwart-witjes, en nu dus het zuur.
Ow ik heb geen eens last gehad van maagzuur gedurende de zwangerschap, maar als ik dáár nu aan denk, dan krijg ik wel het zuur (terwijl ik het normaal gesproken wel lekker vind trouwens )

En ik wil niet weten hoeveel ik aangekomen ben
Gelukkig wordt er bij mijn vk ook niet gewogen, en hoop ik het beste ervan dat het meeste er na de zwangerschap snel vanaf is
No more games, no more drama...
pi_69180431
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:08 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ow ik heb geen eens last gehad van maagzuur gedurende de zwangerschap, maar als ik dáár nu aan denk, dan krijg ik wel het zuur (terwijl ik het normaal gesproken wel lekker vind trouwens )

En ik wil niet weten hoeveel ik aangekomen ben
Gelukkig wordt er bij mijn vk ook niet gewogen, en hoop ik het beste ervan dat het meeste er na de zwangerschap snel vanaf is
Hier gelukkig 't zelfde. Ik word niet gewogen, maar ik houd het zelf wel een beetje in de gaten. Maar komt straks allemaal wel weer goed
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:14:16 #153
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69180550
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:10 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Hier gelukkig 't zelfde. Ik word niet gewogen, maar ik houd het zelf wel een beetje in de gaten. Maar komt straks allemaal wel weer goed
Ja dat hopen we dan maar
Ik heb wel periodes van "vreetbuien" gekend, dat dan weer wel

Nu overigens, heb ik 3 pakken koek in huis, die ik van mezelf niet aan mag raken. Dat is voor de eerste kraamvisite. Net als dat ik alleen maar water drink, om al die pakken en flessen drinken te sparen.
Anders blijf ik boodschappen doen (3 trappen op om bij de voordeur te komen)
Ben ik erg of ben ik erg?
pi_69180611
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:14 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ja dat hopen we dan maar

Nu overigens, heb ik 3 pakken koek in huis, die ik van mezelf niet aan mag raken. Dat is voor de eerste kraamvisite. Net als dat ik alleen maar water drink, om al die pakken en flessen drinken te sparen.
jij bent erg

Ik had voor Amber om te trakteren een doos soesjes gehaald die ik nog moest versieren.. Nuo ja 2 dozen soesjes eigenlijk.. ze zijn allebei helemaal op. Vanmorgen maar 2 nieuwe dozen gehaald en 3 repen chocola.. ben benieuwd hoelang die blijven liggen

Onze vk weegt aan het begin en een keer tussendoor. Ik ben vorige week vrijwillig op de weegschaal gaan staan omdat ik dacht dat ik wel wer behoorlijk aangekomen was.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69180635
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:14 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ja dat hopen we dan maar

Haha de reden waarom je de koekjes en 't drinken niet aanraakt doet er niet toe. Je hebt gewoon heel veel zelfbeheersing!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:18:57 #156
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69180694
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:16 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Haha de reden waarom je de koekjes en 't drinken niet aanraakt doet er niet toe. Je hebt gewoon heel veel zelfbeheersing!
Ik kan het dus wèl!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:25:53 #157
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69180924
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

jij bent erg

Ik had voor Amber om te trakteren een doos soesjes gehaald die ik nog moest versieren.. Nuo ja 2 dozen soesjes eigenlijk.. ze zijn allebei helemaal op. Vanmorgen maar 2 nieuwe dozen gehaald en 3 repen chocola.. ben benieuwd hoelang die blijven liggen

Onze vk weegt aan het begin en een keer tussendoor. Ik ben vorige week vrijwillig op de weegschaal gaan staan omdat ik dacht dat ik wel wer behoorlijk aangekomen was.
Haha ja dat had ik dus eerst ook, ik bleef roze koeken van de Lidl halen
Gelukkig als ik teveel zoet eet, krijg ik vanzelf last van mijn tanden, aangezien ik het glazuur er in de loop van de jaren heb afgeknarst... dus op een gegeven moment kan ik gewoon niets meer aan zoetigheid eten (hoewel die tandpasta's van tegenwoordig wel beter werken )

Ik vind het knap dat je op die weegschaal durft te staan, en alleen maar heerlijk dat het dan meevalt (ik heb er geen 1 in huis, daar ben ik best wel blij om nu )
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:32:46 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_69181171
Ik word bij elke afspraak gewogen. Geen idee hoe men daar normaal mee omgaat, maar in de meeste gevallen zal het gewicht ook niet het grootste probleem zijn. Maar iedereen die bij de gyn loopt zal wel iets hebben, dus logisch dat ze dan elke keer een kleine checkup doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69181188
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je op die weegschaal durft te staan, en alleen maar heerlijk dat het dan meevalt (ik heb er geen 1 in huis, daar ben ik best wel blij om nu )
die van thuis is al maanden kapot althans, batterijen zijn leeg en ik heb geen zin om nieuwe te halen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69181196
Wat een aankomers hier

Ik wacht nog steeds tot ik het gewicht voorbij ga dat ik had voor ik zwanger werd
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69181254
Ik heb trouwens ook geen eetbuien, of enorme trek in bepaalde dingen.

Maar intussen is het maar goed dat je bij -12 (de beste ijsboer van het Westelijk halfrond) niet kunt parkeren
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_69181288
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef McLaura het volgende:
Ik heb trouwens ook geen eetbuien, of enorme trek in bepaalde dingen.

Maar intussen is het maar goed dat je bij -12 (de beste ijsboer van het Westelijk halfrond) niet kunt parkeren
da kannie.. Talamini is de beste ijsboer
En helaas is dat op loopafstand... dus ik eet regelmatig een Talamini ijsje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:42:51 #163
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69181516
Ik ben in het begin van de zwangerschap 1,5 kilo afgevallen en toen weer 4 kilo bijgekomen. Ik weet niet wat ik nu moet tellen, maar voor het gemak (en het klinkt mooier ) reken ik met 2,5 kilo aangekomen. Nou had ik al een behoorlijk overschot dus t mag ook wel binnen de perken blijven. Ik vrees echter het ergste als ik me nog een maand of drie, vier zo rustig moet houden als nu. Bedliggen en bankhangen is nieeeet goed voor je postuur....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:43:39 #164
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69181549
oh en ik heb een supersonische ijsmachine gekregen dus ik hoef niet eens meer ver te lopen voor lekker ijs
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:45:07 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69181599
Dat is ook waarom ik, als het maar even kan, op de fiets spring Ca.ra.
Is niet leuk voor jou om te horen. Maar ik wil gewoon per se in beweging blijven, anders groei ik volgens mij echt dicht.
pi_69181604
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:36 schreef Vicky het volgende:

[..]

da kannie.. Talamini is de beste ijsboer
En helaas is dat op loopafstand... dus ik eet regelmatig een Talamini ijsje
No way, als je -12 hebt gehad vind je Talamini ook tweederangs
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:46:14 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_69181642
Zelfs met bedliggen en bankhangen kom ik niet aan hoor Maarja, dat valt met mijn lichaam ook niet te verwachten. Ik zit nu op 2 toetjes/drankjes/dingetjes per dag en ik merk eigenlijk nog niet echt verschil in het afvallen. Wel ben ik een voorkeur aan het ontwikkelen voor welke toetjes. Ik had dan ook met opzet verschillende smaken en merken besteld zodat ik bij een volgende bestelling wist welke goed te eten zijn enzo.

Zo zijn de fruitmoesjes echt niet lekker, dus die hoef ik niet meer te bestellen. De vanille en chocoladesmaakpudding zijn favoriet, de bosvruchtensmaak gaat ook redelijk naar binnen. Het is alleen best jammer dat die dingen zo heel erg vullen, want ik moet dus echt goed uitkijken wanneer ik ze eet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:49:12 #168
11753 Roonaan
Strictly
pi_69181757
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef Incantrix het volgende:
Miss_Sly, je hebt echt gróót gelijk, je werkgever moet wel goed voor jou zorgen en jij hebt nu al zo veel voor ze gedaan, bijna tot flauwvallen aan toe.. Nu is de beurt aan je werkgever denk ik zo
De werkgever moet niet te moeilijk doen. Ziekteverlof door zwangerschap wordt 100% vergoed. Mijn vrouw kon vanwege flauwvallen ook niet meer werken (jeugdzorg + aggresieve jongeren + flauwvallen gaat niet samen) vanaf ongeveer 4 weken voor het verlof. In overleg met P&O besproken dat ze beter zich ziek kon melden en eventueel terug zou komen als het flauwvallen weg zou gaan, maar geen moment eerder. Nog tweemaal een telefoon van UVW gehad om te vragen hoe het er meer ging, maar verder heel netjes afgehandeld.
Voor de werkgever was het uiteindelijk ook makkelijker, omdat zij nu iemand anders eerder konden laten beginnen die sowieso het verlof zou gaan invullen, zonder extra kosten.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:50:36 #169
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69181801
Ik vind bijna alle ijs tweederangs sinds ik heb gegeten bij Laboratorio Del Gelato in New York. Appel sorbet en black sesame seed en en en....

nou heb ik zin in ijs
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:51:48 #170
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69181834
Waar gaat dit nog over? toetjes bestellen waarvoor? Bij de AH hebben ze ook wel toetjes!
Iedereen is anders toch? Ik ga mezelf echt niet meer vergelijken met anderen. Dat scheelt een hoop frustratie en onzekerheden
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69181861
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

No way, als je -12 hebt gehad vind je Talamini ook tweederangs
NOOOOOOooooooooooo je zei het M-woord!!

Nu wordt het wel heel moeilijk om straks in één keer naar het station te lopen!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:53:00 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_69181876
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar gaat dit nog over? toetjes bestellen waarvoor? Bij de AH hebben ze ook wel toetjes!
Iedereen is anders toch? Ik ga mezelf echt niet meer vergelijken met anderen. Dat scheelt een hoop frustratie en onzekerheden
Ik heb van die speciale dieettoetjes die energie/eiwitverrijkt zijn Hebben ze niet bij de AH trouwens, zou een stuk makkelijker zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69181878
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:50 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vind bijna alle ijs tweederangs sinds ik heb gegeten bij Laboratorio Del Gelato in New York. Appel sorbet en black sesame seed en en en....

nou heb ik zin in ijs
Jaaaaaaaaaaaaa hallooooooo

New York of Leeuwarden,nogal geen verschil

-12 heeft 48 'gangbaardere' smaken. Al heb ik daar voor het eerst druivenijs, RedBullijs etc gehad
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:54:29 #174
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69181924
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb van die speciale dieettoetjes die energie/eiwitverrijkt zijn Hebben ze niet bij de AH trouwens, zou een stuk makkelijker zijn
En dat moeten wij allemaal weten?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69181925
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

NOOOOOOooooooooooo je zei het M-woord!!

Nu wordt het wel heel moeilijk om straks in één keer naar het station te lopen!
Jij speelt vals, jij bent met de benenwagen. Maarrrrr je hebt straks wel wat te vieren dus een excuuuuus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')