Ow ik heb geen eens last gehad van maagzuur gedurende de zwangerschap, maar als ik dáár nu aan denk, dan krijg ik wel het zuurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:58 schreef Takkembah het volgende:
Ik heb net vergrepen aan de zwart-witjes, en nu dus het zuur.
Hier gelukkig 't zelfde. Ik word niet gewogen, maar ik houd het zelf wel een beetje in de gaten. Maar komt straks allemaal wel weer goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ow ik heb geen eens last gehad van maagzuur gedurende de zwangerschap, maar als ik dáár nu aan denk, dan krijg ik wel het zuur(terwijl ik het normaal gesproken wel lekker vind trouwens
)
En ik wil niet weten hoeveel ik aangekomen ben
Gelukkig wordt er bij mijn vk ook niet gewogen, en hoop ik het beste ervan dat het meeste er na de zwangerschap snel vanaf is
Ja dat hopen we dan maarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:10 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hier gelukkig 't zelfde. Ik word niet gewogen, maar ik houd het zelf wel een beetje in de gaten. Maar komt straks allemaal wel weer goed
jij bent ergquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:14 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ja dat hopen we dan maar
Ik heb wel periodes van "vreetbuien" gekend, dat dan weer wel
Nu overigens, heb ik 3 pakken koek in huis, die ik van mezelf niet aan mag raken. Dat is voor de eerste kraamvisite. Net als dat ik alleen maar water drink, om al die pakken en flessen drinken te sparen.
Anders blijf ik boodschappen doen (3 trappen op om bij de voordeur te komen)
Ben ik erg of ben ik erg?
Haha de reden waarom je de koekjes en 't drinken niet aanraakt doet er niet toe. Je hebt gewoon heel veel zelfbeheersing!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:14 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ja dat hopen we dan maar
Ik heb wel periodes van "vreetbuien" gekend, dat dan weer wel
Nu overigens, heb ik 3 pakken koek in huis, die ik van mezelf niet aan mag raken. Dat is voor de eerste kraamvisite. Net als dat ik alleen maar water drink, om al die pakken en flessen drinken te sparen.
Anders blijf ik boodschappen doen (3 trappen op om bij de voordeur te komen)
Ben ik erg of ben ik erg?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha de reden waarom je de koekjes en 't drinken niet aanraakt doet er niet toe. Je hebt gewoon heel veel zelfbeheersing!![]()
Haha ja dat had ik dus eerst ook, ik bleef roze koeken van de Lidl halenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
jij bent erg
Ik had voor Amber om te trakteren een doos soesjes gehaald die ik nog moest versieren.. Nuo ja 2 dozen soesjes eigenlijk.. ze zijn allebei helemaal op. Vanmorgen maar 2 nieuwe dozen gehaald en 3 repen chocola.. ben benieuwd hoelang die blijven liggen
Onze vk weegt aan het begin en een keer tussendoor. Ik ben vorige week vrijwillig op de weegschaal gaan staan omdat ik dacht dat ik wel wer behoorlijk aangekomen was.
die van thuis is al maanden kapotquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je op die weegschaal durft te staan, en alleen maar heerlijk dat het dan meevalt(ik heb er geen 1 in huis, daar ben ik best wel blij om nu
)
da kannie.. Talamini is de beste ijsboerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef McLaura het volgende:
Ik heb trouwens ook geen eetbuien, of enorme trek in bepaalde dingen.
Maar intussen is het maar goed dat je bij -12 (de beste ijsboer van het Westelijk halfrond) niet kunt parkeren
No way, als je -12 hebt gehad vind je Talamini ook tweederangsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
da kannie.. Talamini is de beste ijsboer
En helaas is dat op loopafstand... dus ik eet regelmatig een Talamini ijsje
De werkgever moet niet te moeilijk doen. Ziekteverlof door zwangerschap wordt 100% vergoed. Mijn vrouw kon vanwege flauwvallen ook niet meer werken (jeugdzorg + aggresieve jongeren + flauwvallen gaat niet samen) vanaf ongeveer 4 weken voor het verlof. In overleg met P&O besproken dat ze beter zich ziek kon melden en eventueel terug zou komen als het flauwvallen weg zou gaan, maar geen moment eerder. Nog tweemaal een telefoon van UVW gehad om te vragen hoe het er meer ging, maar verder heel netjes afgehandeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef Incantrix het volgende:
Miss_Sly, je hebt echt gróót gelijk, je werkgever moet wel goed voor jou zorgen en jij hebt nu al zo veel voor ze gedaan, bijna tot flauwvallen aan toe.. Nu is de beurt aan je werkgever denk ik zo
NOOOOOOooooooooooo je zei het M-woord!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
No way, als je -12 hebt gehad vind je Talamini ook tweederangs
Ik heb van die speciale dieettoetjes die energie/eiwitverrijkt zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar gaat dit nog over?toetjes bestellen waarvoor? Bij de AH hebben ze ook wel toetjes!
Iedereen is anders toch? Ik ga mezelf echt niet meer vergelijken met anderen. Dat scheelt een hoop frustratie en onzekerheden
Jaaaaaaaaaaaaa halloooooooquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:50 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vind bijna alle ijs tweederangs sinds ik heb gegeten bij Laboratorio Del Gelato in New York. Appel sorbet en black sesame seed en en en....
nou heb ik zin in ijs
En dat moeten wij allemaal weten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb van die speciale dieettoetjes die energie/eiwitverrijkt zijnHebben ze niet bij de AH trouwens, zou een stuk makkelijker zijn
Jij speelt vals, jij bent met de benenwagen. Maarrrrr je hebt straks wel wat te vieren dus een excuuuuus!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
NOOOOOOooooooooooo je zei het M-woord!!![]()
Nu wordt het wel heel moeilijk om straks in één keer naar het station te lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |