quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:26 schreef Tan het volgende:
Ik zit nu maar aan een broodje cornedbeef en een cup a soup, anders vrees ik dat ik de fietstocht naar school niet ga redden
Maar ik heb niet zoveel zin om straks 15 kilo aan te komen, dus ik wil voorkomen dat ik grijp naar de gevulde koeken en chips. Gisteren tussen de middag twee broodjes hamburger naar binnen gewerkt. Da's voor een keer vast geen ramp, maar als ik dat dagelijks doe heb ik wel een probleem vermoed ik.
Bij mij werd er een datum en (ongeveer) tijd afgesproken waarop ze de uitslag zouden doorbellen. De verloskundige kreeg hem ook nog per brief voor in het dossier enzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Hoor je dan de uitslag bij je verloskundige, of bellen ze je op, weet iemand dat?
Ja dat is wel een goede, zal ik eens proberen. Want drie maaltijden per dag lukt me echt niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Kun je je maaltijden niet anders indelen? Dat je bijvoorbeeld om 11 uur een bammetje eet, om 1 uur een bammetje, om 3 uur nog een. En dan steeds met iets erbij, fruit, rauwkost, cup-a-soup?
Op die manier blijft je maag misschien langer vol en heb je zelf ook het idee dat je meer eet terwijl dat over het geheel genomen hetzelfde blijft.
Ok, bedankt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:40 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Mij mij werd er een datum en (ongeveer) tijd afgesproken waarop ze de uitslag zouden doorbellen. De verloskundige kreeg hem ook nog per brief voor in het dossier enzo.
Fijn dat je misselijkheid weg is!
Toch wel een beetje spannend dus. Wat houdt die test ook alweer in? Wij doen het namelijk nooit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb eind van de middag de combinatietest, ben benieuwd! Eigenlijk verwacht ik dat er geen gekke dingen uitkomen, dus ga er wel relaxed heen. Hoor je dan de uitslag bij je verloskundige, of bellen ze je op, weet iemand dat?
en hier lijkt de misselijkheid toch echt als sneeuw v de zon verdwenen te zijn sinds ik de 12 weken gepasseerd ben, en eetlust komt ook weer langzaam terug, echt snaaizin heb ik (gelukkig) niet
Ohja dat had ik toch meegekregen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Omdat ze veel te laat zijn begonnen met zoeken, en ze nu niet eens worden over wie het gaat worden.
Ze hebben nu twee personen op het oog, dus ik hoop dat er as maandag een begint.
Het schijnt, heb ik uit de Slank topics in LIF, dat zowel pindakaas als een eitje zorgen voor langere verzadiging.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef Tan het volgende:
Nou jullie het toch over voedsel hebben, wat helpt goed tegen steeds terugkerende honger en is geen caloriebom? Ik zoek iets waar ik even langer dan een half uur vol van raak.
Bruinbroodquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef Tan het volgende:
Nou jullie het toch over voedsel hebben, wat helpt goed tegen steeds terugkerende honger en is geen caloriebom? Ik zoek iets waar ik even langer dan een half uur vol van raak.
* delete * Nevermind.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je kunt overal wat achter zoeken natuurlijk
Vast heel slecht van mij, maar daar zou ik me nou echt niet druk om kunnen maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Omdat ze veel te laat zijn begonnen met zoeken, en ze nu niet eens worden over wie het gaat worden.
Ze hebben nu twee personen op het oog, dus ik hoop dat er as maandag een begint.
Ik lust Bambix, babyrijstebloempap en zelfs Havermoutpap (alleen dat krijg ik nu ik zwanger ben wel minder goed weg), maar brinta vind ik echt brrrrrquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:08 schreef WupWup het volgende:
Bij mij helpt een bak Brinta ook altijd goed om een paar uur door te gaan
Beschuitpapquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:43 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm van jullie brinta maak ik een spurt naar beschuitpap.
maar nu eerst even een waterijsje tegen de keelpijn
tis dat ik nog een afspraak heb, maar daarna kruip ik lekker op de bank of terug in bed.
Doe je rustig aan? En bel je de vk als dit morgen weer zo is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb echt knallende hoofdpijnal sinds vanmorgen bij het opstaan. Even liggen, wat eten, water drinken, cola drinken, apserientje, te helpt allemaal niet
niet leuk.
K word er een beetje scheel van. letterlijk helaas
klopt helemaal hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
De onderdruk is volgens mij maatgevend voor evt. problemen, die moet niet door de 90-100 gaan zeg maar, dan gaan er toch wel alarmbellen af als ik het goed heb.
Of ik sla weer eens de plank volledig mis, maar dat het de onderdruk is is wel zeker iig.
ik ook hoor, ze vroeg semi-verbaasd of ik dan helemaal nooit mn bloeddruk had laten meten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Het zegt mij dus ook helemaal niets hoor, eig. pas sinds ik zwanger ben dat ik enig idee heb van mijn eigen bd, maar verder...
Niet helemaal als in 100%, want tegenwoordig is ook de bovendruk iets waar serieus naar gekeken wordt. Zeker in de zwangerschap.quote:
laurierdrop schijnt ook te helpen tegen maagzuurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook 1 keertje bij de sportschool intake, toen vonden ze hem hoog, maar een paar weken later bij de huisarts was er niks aan de hand.
Bah, ik heb keelpijn (hoog in mijn keel), maar tegelijkertijd een soort van brandend maagzuur, laag in mijn keel dus.
En ik heb trek in drop, voor mijn keel, maar volgens mij gaat mijn maag daar juist weer niet blij mee zijn.Keuzes, keuzes...
Ze gaan straks dmv een echo (dus wel weer effe fijn naar baby kijken!) de nekplooi opmeten, daarna moet ik bloed laten afnemen, en die twee dingen samen+mijn leeftijd geeft een kansberekening op een kindje met Down Syndroom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:44 schreef Tan het volgende:
[..]
Toch wel een beetje spannend dus. Wat houdt die test ook alweer in? Wij doen het namelijk nooit.
Oké dat wist ik dan weer niet, ook weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Niet helemaal als in 100%, want tegenwoordig is ook de bovendruk iets waar serieus naar gekeken wordt. Zeker in de zwangerschap.
Er zitten hier in de automaat muntdropjes!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
laurierdrop schijnt ook te helpen tegen maagzuur
zelf nog niet geprobeerd maar och, ik zou de gok wel nemen hoorgewoon rennies bij de hand houden!
als het goed is zakt je bd weer gewoon tot normaal zo'n 12 uur na je laatste dropje toch? (dropje als in, halve zakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zitten hier in de automaat muntdropjes!![]()
Niet te veel natuurlijk want ik moet vrijdag naar de vk en graag met een normale bd dan.![]()
Rennies heb ik toevallig net vanmorgen in mijn tas gestopt, maagzuur speelt de laatste dagen soms op idd.
Ik heb ook echt totaaaaaaaal geen energie vandaag. En net nu ik vanavond de eerste pufclub heb.
Ben ik weer de enige van het klasje dat de helft van het gehups niet mee kan doen natuurlijk.
Echt? Als ik het me goed herinner was het bij ons wel degelijk ook een beetje simpel aerobicsen op muziek. Stapjes opzij etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |