abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 20:27:34 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69163429
Haha, Amaranta!
pi_69163595
Werd vorige week op mijn werk ook al aan een kruisverhoor onderworpen...

heeft de baby ook een lichaam?
Heb jij dan een hoofd in je buik!!!!????

En natuurlijk...hoe komt die baby erin dan? (uh vraag dat maar aan je moeder)
En hoe komt ie er weer uit? (en toen gaf er eentje alvast antwoord "door de navel natuurlijk dommie!")

(bij mij op de groep zijn ze 3 en 4 jaar)

Ik heb bedacht dat ik een kort voor de uitgerekende datum 2 setjes kleren ga kopen, 1 voor een jongen en 1 voor een meisje, zodat ik het ene setje weer terug kan brengen.
(bij hema ofzo, 30 dagen om te ruilen, moet lukken dan)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69163602
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef Poppedein het volgende:
kun je m doorsturen innepin?
Oehhh mogelijkheden! Zou je serieus willen kijken voor me? Dan ga ik serieus kijken naar uploadmogelijkheden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 20:30:38 #54
5428 crew  miss_sly
pi_69163620
haha, amaranta dat wordt nog wat!

och innepin, arme meid kun je niet nog even een pretecho boeken om het dan alsnog te weten te komen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69163726
Oh dat lijkt me echt wel even schrikken ja, als het ineens een ander geslacht blijkt te zijn. Ben wel blij dat wij bij 3 echo´s gezien hebben dat we echt een jongetje krijgen

Mikoxx, dat dat gerommel zo lang door zou kunnen gaan zeg! Sterkte!

Amaranta, haha! Dat wordt nog wat als je het gaat vertellen dan

Sorbootje, wat ontzettend lief van je schoonzus!

En verder weet ik niet meer wat ik allemaal nog wou schrijven, mijn geheugen doet het echt niet meer...
Gister een feestje gehad, wat toch echt te lang duurde voor mij, dus vandaag zowat de hele dag alleen maar geslapen, en ben echt nog helemaal gaar. Ben die moeheid echt zo zat Volgende week bij de VK toch nóg maar een keer vragen of er nu echt helemaal niks aan te doen is.... Ik weet echt niet hoe ik over een paar weken moet gaan bevallen, terwijl ik nu vaak niet eens energie heb om de afwasmachine in en uit te ruimen......
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 18 mei 2009 @ 20:39:11 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69164102
Innepin!
Ik vond het al zo knap dat je het toch niet wilde!
Het zou wel tof zijn als je er nog achter zou kunnen komen.
pi_69164147
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef innepin het volgende:

[..]

Oehhh mogelijkheden! Zou je serieus willen kijken voor me? Dan ga ik serieus kijken naar uploadmogelijkheden
En óf ik serieus voor je zou willen kijken! Heel graag zelfs! Maar die mogelijkheid zal ik je maar niet aandoen! Als je écht besluit om t te willen weten dat moet je gewoon samen met je lief nog een pretecho laten maken en samen te horen krijgen wat t geslacht van jullie uk is... niet door een vermoeden van mij in je PB... dat zou écht een afknapper van een prachtig moment zijn! Dus óf doe t samen GOED, of bewaar dat speciale moment voor direct na de bevalling!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69164153
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Hier nog even mijn ode aan mijn lieve schoonzus.
[..]

Sorbo wat ontzettend lief zeg Fijn dat ze zo oprecht blij kan zijn voor jullie ondanks haar eigen verdriet!

Ik ben nog wel heel moe, maar ik heb het idee dat het iets minder is. Zo kon ik vandaag een deel van de babystrijk doen en de was afhalen en een nieuwe ophangen enzo

Wel erg veel last van mijn banden, het voelt net alsof ik mega-ongesteld ben zeg.

Verder voel ik me echt heerlijk en verheug ik me zó ontzettend op mijn meisje

Ik lees even verder, wil weten hoe het met jullie is
#geen
pi_69164321
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin!
Ik vond het al zo knap dat je het toch niet wilde!
Het zou wel tof zijn als je er nog achter zou kunnen komen.
Neuh, geen bewondering voor míj hier hoor, ik wilde het altijd weten, maar m'n vriend niet. En nu is m'n geduld echt helemaal op ineens

Poppedein, da's een lief verhaal, maar zo gaat het sowieso niet gebeuren, zie de reden hierboven Pretecho's komen er niet meer, en hem overhalen gaat ook écht niet lukken.

Nou ja, misschien is het gewoon even een bui, en vind ik het morgen wel weer prima
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69164659
Innepin Wát een droom!

Mikoxx bah ik hoop niet dat je nog weken zoveel last zult hebben!

MamaNik, hoessie?

Mefke, ik ben erg benieuwd naar hoe het morgen gaat op de Fontys, ik heb een afspraak voor 25 mei.

Euhm..wat ik nog zeggen wilde...? Ben het alweer kwijt
#geen
pi_69164961
Als t nu niet "een bui" is innepin..dan weet je me te vinden!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69165029
Je mag 'm ook sowieso uploaden innepin! Gaan we gewoon met zn allen babygluren voor de lol
Lotte!
Noah!
  maandag 18 mei 2009 @ 20:56:49 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69165061
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Werd vorige week op mijn werk ook al aan een kruisverhoor onderworpen...

heeft de baby ook een lichaam?
Heb jij dan een hoofd in je buik!!!!????

En natuurlijk...hoe komt die baby erin dan? (uh vraag dat maar aan je moeder)
En hoe komt ie er weer uit? (en toen gaf er eentje alvast antwoord "door de navel natuurlijk dommie!")

(bij mij op de groep zijn ze 3 en 4 jaar)

Ik heb bedacht dat ik een kort voor de uitgerekende datum 2 setjes kleren ga kopen, 1 voor een jongen en 1 voor een meisje, zodat ik het ene setje weer terug kan brengen.
(bij hema ofzo, 30 dagen om te ruilen, moet lukken dan)
heerlijk toch!
Toen ik zwanger was van Eva had ik groep 3, en toen vroeg er een wat er in mijn buik zat. Waarop ik zei: ik geloof een hond.
En dat kind???? Dat kan toch helemaal niet
  maandag 18 mei 2009 @ 20:58:03 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69165137
Oh Innepin, wat spannend zeg. Het zullen inderdaad je hormoontjes zijn. Maar poppedeintje heeft wel gelijk hoor. Dat moet je samen doen.
  maandag 18 mei 2009 @ 21:00:27 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_69165292
Wat lief Poppedein

Enne, inderdaad, gewoon uploaden, baby's kijken is altijd leuk Ben nu eindelijk bezig met wat echo's te scannen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 mei 2009 @ 21:01:35 #66
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69165357
Ik heb vandaag de laatste spullen gekocht voor de baby, dacht ik. Een boxkleed en een Lodger baddoek. Lekker zacht. Weet je wat ik nou alleen nog niet heb? Sokjes voor de baby. Die vergeet ik nu al een week of 5 te kopen. Ik word zo moe van mezelf...

Mijn eerste pakje is een kroko-pakje van Carter's en het thuiskom pakje is een blauwe van Petit bateau .
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69165375
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef Linda2205 het volgende:
Je mag 'm ook sowieso uploaden innepin! Gaan we gewoon met zn allen babygluren voor de lol
oooeeeeh jaaaa

amaranta en karin wat een verhalen!! Zo leuk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69165454
nav wat Poppedein zei...ik heb woensdag controle bij de gyn en dan zou 'ie ook nog een keer kijken of ukkie deze keer wel meewerkt met laten zien wat het is. Maar kan er niet bij zijn, hij moet werken. En nu vind ik het stiekem helemaal niet leuk...want als ik 'm wel weet ik dattie maar 2 minuutjes tijd heeft ofzo en het zo lang voor me houden kan ik ook niet
Lotte!
Noah!
  maandag 18 mei 2009 @ 21:05:19 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_69165576
Linda, vraag of de gyn niets zegt maar het opschrijft en in een envelop doet zodat je het samen open kan maken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 mei 2009 @ 21:10:37 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69165860
Memmel, 1e pakje en thuiskompakje? Ga je er vanuit dat jullie moeten blijven in het z'huis?
pi_69165959
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel, 1e pakje en thuiskompakje? Ga je er vanuit dat jullie moeten blijven in het z'huis?
ja dat vroeg ik me ook af

Linda wat Troel zegt is wel een goed idee
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69166528
Ja, idd goed idee Troel! Maarre...kan ik dan wel gewoon de echo kijken? Wil wel ff beebje gluren natuurlijk
Lotte!
Noah!
  maandag 18 mei 2009 @ 21:25:00 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69166632
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, idd goed idee Troel! Maarre...kan ik dan wel gewoon de echo kijken? Wil wel ff beebje gluren natuurlijk
Tja, ik weet niet hoe een piemeltje op een echo eruit ziet. Maar mij hadden ze alles kunnen wijsmaken Ben zo goedgelovig.
Maar als jij vraagt of ze om het geslacht heen willen echoén dan doen ze dat denk ik wel.
  maandag 18 mei 2009 @ 21:27:31 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_69166753
Als je dat aangeeft bij de gyn dan zal hij je op tijd waarschuwen even niet te kijken denk ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69166792
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet hoe een piemeltje op een echo eruit ziet. Maar mij hadden ze alles kunnen wijsmaken Ben zo goedgelovig.
Maar als jij vraagt of ze om het geslacht heen willen echoén dan doen ze dat denk ik wel.
Zo

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')