Oehhh mogelijkheden!quote:
En óf ik serieus voor je zou willen kijken! Heel graag zelfs! Maar die mogelijkheid zal ik je maar niet aandoen! Als je écht besluit om t te willen weten dat moet je gewoon samen met je lief nog een pretecho laten maken en samen te horen krijgen wat t geslacht van jullie uk is... niet door een vermoeden van mij in je PB... dat zou écht een afknapper van een prachtig moment zijn! Dus óf doe t samen GOED, of bewaar dat speciale moment voor direct na de bevalling!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Oehhh mogelijkheden!Zou je serieus willen kijken voor me?
Dan ga ik serieus kijken naar uploadmogelijkheden
Sorbo wat ontzettend lief zegquote:Op maandag 18 mei 2009 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Hier nog even mijn ode aan mijn lieve schoonzus.
[..]
Neuh, geen bewondering voor míj hier hoor, ik wilde het altijd weten, maar m'n vriend niet. En nu is m'n geduld echt helemaal op ineensquote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin!
![]()
Ik vond het al zo knap dat je het toch niet wilde!
Het zou wel tof zijn als je er nog achter zou kunnen komen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Werd vorige week op mijn werk ook al aan een kruisverhoor onderworpen...
heeft de baby ook een lichaam?![]()
Heb jij dan een hoofd in je buik!!!!????![]()
En natuurlijk...hoe komt die baby erin dan? (uh vraag dat maar aan je moeder)
En hoe komt ie er weer uit? (en toen gaf er eentje alvast antwoord "door de navel natuurlijk dommie!")
(bij mij op de groep zijn ze 3 en 4 jaar)
Ik heb bedacht dat ik een kort voor de uitgerekende datum 2 setjes kleren ga kopen, 1 voor een jongen en 1 voor een meisje, zodat ik het ene setje weer terug kan brengen.
(bij hema ofzo, 30 dagen om te ruilen, moet lukken dan)
oooeeeeh jaaaaquote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef Linda2205 het volgende:
Je mag 'm ook sowieso uploaden innepin! Gaan we gewoon met zn allen babygluren voor de lol
ja dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 18 mei 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel, 1e pakje en thuiskompakje? Ga je er vanuit dat jullie moeten blijven in het z'huis?
Tja, ik weet niet hoe een piemeltje op een echo eruit ziet. Maar mij hadden ze alles kunnen wijsmakenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, idd goed idee Troel! Maarre...kan ik dan wel gewoon de echo kijken? Wil wel ff beebje gluren natuurlijk
Zoquote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe een piemeltje op een echo eruit ziet. Maar mij hadden ze alles kunnen wijsmakenBen zo goedgelovig.
Maar als jij vraagt of ze om het geslacht heen willen echoén dan doen ze dat denk ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |