quote:Trouwens gisteren een superlief gebaar van mijn schoonzus (en vriendin ). We mogen haar kinderkamer, box, kinderwagen, wippertje etc... eigenlijk gewoon ALLES gebruiken voor ons kindje. Het is allemaal maar voor één kindje gebruikt en in prima staat. Dit scheelt ons zo ontzettend veel geld! Zo lief van haar. Zelf kan ze het helaas niet meer gebruiken. Ze kan door ziekte geen kinderen meer krijgen, terwijl ze dat graag zou willen. En in het verdriet dat ze daarover heeft kan ze het gewoon opbrengen om superblij voor ons te zijn, mee te leven én dit aan te bieden. Had ik al gezegd dat ik de liefste schoonzus ter wereld heb?
Dat realiseer ik me maar al te goed, dat het pijn moet doen. Vandaar ook mijn bewondering.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:17 schreef Tan het volgende:
Sorbootje, wat heb jij een superschoonzus. Want reken maar dat het haar aan het hart gaat. Niet om mijzelf nu superschoonzus te noemen, maar ik had het een beetje toen ik mijn schoonzusje alle babyspullen doorgaf die eigenlijk voor Ayden waren bestemd. Was natuurlijk heel blij voor haar en vond het ook super dat alles nu gewoon goed gebruikt zou gaan worden, maar ergens deed het wel een beetje zeer. Toen wist ik natuurlijk ook nog niet dat ik ooit zou besluiten zelf ook weer babyspullen te willen gaan gebruikenHad dat hoofdstukje op dat moment al een beetje afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop