Gezelligquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Note to self, hele sterke wijn meenemen!,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat die gekke dingen voor jou toch niet interessant zullen zijn?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
gekke dingen zijn altijd interessantquote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Je weet dat die gekke dingen voor jou toch niet interessant zullen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
We zullen zienquote:
quote:
You made a big mistake, that's what you didquote:
TT ff gefixedquote:Op maandag 18 mei 2009 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You made a big mistake, that's what you did.
Je riep me?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Er is binnenkort een vacature voor een R&P modje, iemand interesse?.
Wat heb ik gedaan?!quote:
quote:
hier kunnen we het wel bij laten lijkt mequote:
Doe maar, no problemquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
hier kunnen we het wel bij laten lijkt me.
Mooi zoquote:
*aanvraag voor ban weghaalt*quote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier kunnen we het wel bij laten lijkt me.
Byequote:
Bodypaintenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef rival het volgende:
Ik wil ook blauw zijn, ik wil ook anderen kunnen naaien dmw veranderen van TT en posts e.d.
Tijd? Rond 13:00/14:00 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Mooi zo.
Anyways. moeten we niet eens over een tijd+locatie gaan babbelen?.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef rival het volgende:
Ik wil ook blauw zijn, ik wil ook anderen kunnen naaien
Hey, waarom denk je dat ik (s)crew ben?quote:
Wel, want cue wil op CS afspreken, die weet het anders niet te vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijd? Rond 13:00/14:00 uur
Locatie? Vondelpark, bij de vijver met de fontein?! (Als er meer zijn, die in het midden)
Tis allemaal zo moeilijk niet
Oow ja dat kan ook inderdaad.. Maar ik moet minstens een half uur langer met de bus als ik naar CS gaquote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Wel, want cue wil op CS afspreken, die weet het anders niet te vinden.
zit toch ergens in buurt van hard rock cafe het vondelpark??quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel, want cue wil op CS afspreken, die weet het anders niet te vinden.
een deel op cs afspreken en een deel gewoon in het vondelpark?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja dat kan ook inderdaad.. Maar ik moet minstens een half uur langer met de bus als ik naar CS ga
Ja kloptquote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zit toch ergens in buurt van hard rock cafe het vondelpark??
als ik weet welke tram en welke halte het is kom ik eindquote:
1,2,5 vanaf CS, halte Leidsepleinquote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik weet welke tram en welke halte het is kom ik eind
en voor het laatste stukkie heb ik een mondje gekregen mocht ik het nite meer weten hahaquote:
Jij zou toch met de fietsquote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja dat kan ook inderdaad.. Maar ik moet minstens een half uur langer met de bus als ik naar CS ga
Ik moet ook op het Leidseplein uitstappenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
en voor het laatste stukkie heb ik een mondje gekregen mocht ik het nite meer weten haha
Mensen die komen Donderdag mogen me PM;en voor mijn 06quote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en voor het laatste stukkie heb ik een mondje gekregen mocht ik het nite meer weten haha
Ik stel voor, we spreken om 13:00 op CS af, en dan om 13:30 op het Leidseplein, en vanaf daar lopen wequote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet ook op het Leidseplein uitstappenAls ik met de bus ga dan, maar fietsend is het maar 5 min verder
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef Lotusss het volgende:
Heb mezelf uit bed gesleept en heb net lekker gedoucht... Hoera!
Komt wel goed (JA MET MUUR) en wat jullie van mijn mooie hoge dikke muur vinden kan me geen hol schelen!
ik kijk eerst aan hoe ik me voel... maar wel goeie therapie voor me om weer met veel mensen om te gaan, ziet er naar uit dat ik donderdag nog niet werkquote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die komen Donderdag mogen me PM;en voor mijn 06.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef Lotusss het volgende:
Komt wel goed (JA MET MUUR) en wat jullie van mijn mooie hoge dikke muur vinden kan me geen hol schelen!
Kijk maar, het is pas maandagquote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kijk eerst aan hoe ik me voel... maar wel goeie therapie voor me om weer met veel mensen om te gaan, ziet er naar uit dat ik donderdag nog niet werk
is jouw muur, moet je mee doen wat je zelf wilt.... wij spuien graag ook alleen onze meningen hiero....quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef Lotusss het volgende:
Mensen met een muur zoeken toch geen toenadering?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef Lotusss het volgende:
IS HET ALWEER MAANDAG?quote:
heel stiekum zoeken met mensen met een muur een sloopbal om muurtje weer stukje lager te makenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen met een muur zoeken toch geen toenadering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijna avond!![]()
dus datquote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heel stiekum zoeken met mensen met een muur een sloopbal om muurtje weer stukje lager te maken
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef rival het volgende:
Ik hou het voor gezien!
En ik heb geen trek in drukte, gehaast, stress en moeten, dus ik ga lekker naar de coffeeshop en ik doe vandaag niets!
fijne aaf rivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijna avond!![]()
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
jawel, lekker vragen om bevestiging en zoquote:Op maandag 18 mei 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen met een muur zoeken toch geen toenadering?
Ik ben niet onzeker! Toch, toch?!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
jawel, lekker vragen om bevestiging en zo
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef rival het volgende:
Ik hou het voor gezien!
En ik heb geen trek in drukte, gehaast, stress en moeten, dus ik ga lekker naar de coffeeshop en ik doe vandaag niets!
Fijne avond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijna avond!![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ikquote:Op maandag 18 mei 2009 15:58 schreef KudFokker het volgende:
Wie komen er donderdag trouwens allemaal?
Even kijken of ik onder dat terrasje met vrienden uit kan komenquote:
nog niet 100% zeker....quote:Op maandag 18 mei 2009 15:58 schreef KudFokker het volgende:
Haha mijn baas zei net: "Lars, sinds jij hier werkt staan er steeds meer mailtjes in de 'bedankjes' mailbox"
Leuk compliment
Wie komen er donderdag trouwens allemaal?
we doen vondelpark met een optie op bbq'enquote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Even kijken of ik onder dat terrasje met vrienden uit kan komen
Amsterdam is namelijk wel een ideale plek...
Ik moet alleen wel rond 6 uur weer in Hoorn zijn ivm dat etentje...
Maar ik neem aan dat jullie ook alleen maar een terrasje doen en dan naar huis gaan?
Ooh dat is helemaal leukquote:Op maandag 18 mei 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we doen vondelpark met een optie op bbq'en
neen als ontbijtquote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh dat is helemaal leuk!
bbq als avondmaal dus
Dusquote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stel voor, we spreken om 13:00 op CS af, en dan om 13:30 op het Leidseplein, en vanaf daar lopen we.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Even kijken of ik onder dat terrasje met vrienden uit kan komen
Amsterdam is namelijk wel een ideale plek...
Ik moet alleen wel rond 6 uur weer in Hoorn zijn ivm dat etentje...
Maar ik neem aan dat jullie ook alleen maar een terrasje doen en dan naar huis gaan?
Ros het even in de OPquote:
Gezelligquote:Op maandag 18 mei 2009 16:05 schreef Howl het volgende:
Ik ben donderdag in die buurt, dus misschien zie ik jullie wel.
Wat is er grappig aan sjaak ?quote:
I agreequote:
daar ga ik wel van uit ja. En zeker omdat iedereen vrijdag vrij isquote:Op maandag 18 mei 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het kan toch ook dat ze daar nog gaan eten en daarna uit ?
Jij weet het dus ook niet zeker, dus waarom in godsnaam die opmerkingquote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
daar ga ik wel van uit ja. En zeker omdat iedereen vrijdag vrij is
Mooi, ff in de OP gezet dan, niet dat iemand dat leest, maar goedquote:
Wat ik zeker weet is dat er na het park en het terrasje wat gegeten gaat worden met zijn allen. En uit zal per persoon verschillen denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij weet het dus ook niet zeker, dus waarom in godsnaam die opmerking?
Voor de vorm tochquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, ff in de OP gezet dan, niet dat iemand dat leest, maar goed.
als ik kom en ook nog daar ga eten weet ik zeker dat ik niet ga stappen... denk dat ik daarna kapot benquote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
daar ga ik wel van uit ja. En zeker omdat iedereen vrijdag vrij is
quote:
je spreek jezelf een beetje tegen hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan sjaak ?
Het kan toch ook dat ze daar nog gaan eten en daarna uit ?
DWZ dat we dus naar huis gaan, en daar lacht hij om, en dan kom JIJ met de suggestie dat we nog verder gaan... jajaquote:Maar ik neem aan dat jullie ook alleen maar een terrasje doen en dan naar huis gaan
Die opmerking maakte ik ook NÁ dat KnuffelZacht vertelde over die BBQquote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je spreek jezelf een beetje tegen hoor
[..]
DWZ dat we dus naar huis gaan, en daar lacht hij om, en dan kom JIJ met de suggestie dat we nog verder gaan... jaja.
aha, ok ook bestquote:Op maandag 18 mei 2009 16:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die opmerking maakte ik ook NÁ dat KnuffelZacht vertelde over die BBQ
LB!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:16 schreef KudFokker het volgende:
Die opmerking maakte ik ook NÁ dat KnuffelZacht vertelde over die BBQ
LBquote:
Lekker Belangrijkquote:
Hoelaat en waar enzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, het begint een aardig groepje te worden toch.
TTquote:
Waarschijnlijk wel, als die mexicaanse griep die ik aan het ontwikkelen ben niet doorzet tenminstequote:
zolang je niet over me heen niestquote:Op maandag 18 mei 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als die mexicaanse griep die ik aan het ontwikkelen ben niet doorzet tenminste
Brrr, ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
leuk dat ik van de chiropracter een aantal x per dag een ijspak op me rug moet dragen... maar dat is wel tering koud brrr
zolang je geen taco of sombrero roept na het niezen/hoesten zit het allemaal wel goedquote:Op maandag 18 mei 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als die mexicaanse griep die ik aan het ontwikkelen ben niet doorzet tenminste
Hoe doe je dat in de bioscoop?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
leuk dat ik van de chiropracter een aantal x per dag een ijspak op me rug moet dragen... maar dat is wel tering koud brrr
kom je me opwarmen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Brrr, ik kan me er iets bij voorstellen...
niet in de bios dragen?quote:
kutmuts!quote:
quote:
quote:
Hahaquote:
Dat kan ik niet garanderenquote:
jaloers?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het valt me mee dat je Nouk nog niet hebt aangerand.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stel voor, we spreken om 13:00 op CS af, en dan om 13:30 op het Leidseplein, en vanaf daar lopen we.
Waar gaat de gaande discussie nu dan over?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
kutmuts!
Heb je nog wat zinvols toe te voegen aan dit topic? Tot nu toe gaat het nergens over
ik kom alleen als ik een hug van jou krijgquote:
Nachoo!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zolang je geen taco of sombrero roept na het niezen/hoesten zit het allemaal wel goed
Natuurlijk krijg je diequote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kom alleen als ik een hug van jou krijg
dawgstar!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar gaat de gaande discussie nu dan over?
Of er guacamole uit je neus komtquote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zolang je geen taco of sombrero roept na het niezen/hoesten zit het allemaal wel goed
quote:
Nergens over, dat typte ik tochquote:
Zal aan Isa wel een paar mondkapjes vragenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen
Gisteren ook de halve bioscoop ondergeniest
Ok tof, zorg ik dan dat ik er benquote:
Welkom !quote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zo mensen om ik had gisteren paar keer gereageerd maar nog niet voorgesteld![]()
Dus bij deze
# Hoe oud ben je? 28 lentes jong
# Sekse? man
# Woonplaats/ regio? Polder
# Interesses? Vrouwen,
# Seksuele voorkeur? vrouwen
# Lengte en postuur? 190, slankpostuur
# Hoe lang single? 3jaar , shit best lang eigenlijk
sinds wanneer ben ikquote:
Geen idee, dat zien we Donderdag misschien welquote:
wat is er met fotoboek?quote:
Wat een kutleven heb je dan!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
# Interesses? Vrouwen,
# Hoe lang single? 3jaar , shit best lang eigenlijk
Valt wel mee heb het te druk gehadquote:
Met vrouwen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Valt wel mee heb het te druk gehad
Begrijpelijkquote:
Blijkbaar niet dus.quote:
quote:
Nou DH, je hoort hetquote:
Niet iedereenquote:
ohw is dat het!quote:
Mij nietquote:
Slechte smaak, zo op de foto's ben je een snoepjequote:
Ik ben dan ook ontzettend afzichtelijkquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
Slechte smaak, zo op de foto's ben je een snoepje
Misschien ben je te jong voor 'm
Nou, nou ook weer niet ontzettend hoorquote:
zo jong nog?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ach je bent zo oud als je je voelt op dit moment ben ik 80
Jij mag niet liegen hequote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben misselijk van die stomme kip van Dreamer
Ach ja, De_Kardinaal vindt mij niks - smaken verschillenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ontzettend afzichtelijk
[..]
Het kan me niet zoveel schelen, eigenlijk
Dat nog net niet?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 17:03 schreef Ripley het volgende:
Ach ja, De_Kardinaal vindt mij niks - smaken verschillen
Nee, zover wil ik niet gaanquote:
Je moet ook de bediendes laten koken he. Voorproevers enzo.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben misselijk van die stomme kip van Dreamer
Dat kloptquote:
Gelukkig maar, ik val al zo vaak huilend in slaap, vandaag wilde ik even overslaanquote:
Ach, 1 dagje gun ik je welquote:Op maandag 18 mei 2009 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
Gelukkig maar, ik val al zo vaak huilend in slaap, vandaag wilde ik even overslaan
wel thuis...quote:
Fijne avondquote:
\quote:Op maandag 18 mei 2009 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, De_Kardinaal vindt mij niks - smaken verschillen
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
\
Als ik zo kijk zo ik denken dat je een fotomodel bent ziet er goed
Meh, selfpics tellen niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef dawg het volgende:
Ja, Rip ziet er leuk uit.Jammer dat ze hard to get is.
De jacht is de helft van de prijs zegt men tochquote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef dawg het volgende:
Ja, Rip ziet er leuk uit.Jammer dat ze hard to get is.
Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat er alleen flattering foto's in mijn FoBo staan hoor, uiteraard val ik tegen in het echtquote:
Kijk, dat is een goeie instelling.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat er alleen flattering foto's in mijn FoBo staan hoor, uiteraard val ik tegen in het echt
Maar ik ben wel veel liever in het echt, dat compenseert weer
Mja, ik dacht dat Dreamer wel te vertrouwen was.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet ook de bediendes laten koken he. Voorproevers enzo.
en uiteindelijk draait het allemaal om hoe lief iemand isquote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat er alleen flattering foto's in mijn FoBo staan hoor, uiteraard val ik tegen in het echt
Maar ik ben wel veel liever in het echt, dat compenseert weer
En nog zo koppig zijn he. Nou ja, moet ook wel om queen te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat Dreamer wel te vertrouwen was.
Op zich dom, want die stak me hier al eens met woorden naar de kroon!
Jouw foto is flut idd, je hebt best leukerequote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 1 hele foto, een die ik hier op mijn werk ff snel gemaakt heb omdat iemand er naar vroeg.
Men doet het er maar mee.
Ja, klopt. Fixen dat fotoboek van je dusquote:Op maandag 18 mei 2009 17:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ja leuk en aardig dat lief zijn maar het oog wil ook wat
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, klopt. Fixen dat fotoboek van je dus
Ja, en? Is dit een datingsite ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jouw foto is flut idd, je hebt best leukere
Nee, maar het ergert mequote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en? Is dit een datingsite ofzo?.
Ga je naast je "het is geen sc" opmerkingen nu nog meer gaten prikken in de OP?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor je het weet zitten er allemaal gasten zonder foto's of alleen uit de verte me af te krakenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Ripley staat op scherp dames en heren!
De goeie worden op levensgrote kussens geprint. Hebben de dames nog wat vast te houden als ze 's nachts weer eens alleen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wordt er ook misschien nog wel een keer echt gekwijld op een fotoquote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
De goeie worden op levensgrote kussens geprint. Hebben de dames nog wat vast te houden als ze 's nachts weer eens alleen zijn.
Jaquote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga je naast je "het is geen sc" opmerkingen nu nog meer gaten prikken in de OP?
Nuchter bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar het ergert me
Je kijkt zo onheatwaverig
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, klopt. Fixen dat fotoboek van je dus
Ik had niet anders verwachtquote:
oenig, hmzzzzz, nou bedankt, denk ik, of niet, ofzo... ik weet het nietquote:
Oenig is dan onheatwaverig, dus het is een goed vermomd complimentquote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oenig, hmzzzzz, nou bedankt, denk ik, of niet, ofzo... ik weet het niet.
Maar ik heb niet zoveel foto's van mezelf, gelukkig.
je weet toch, ik zie dat soort dingen nooitquote:Op maandag 18 mei 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oenig is dan onheatwaverig, dus het is een goed vermomd compliment
Op je hyves heb je leukere
ja, ik. Hoezo?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zijn er meer mensen radio 3fm aan het luisteren, toevallig?
Ik maak ze donderdag wel evenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet toch, ik zie dat soort dingen nooit.
Ja, daar wel.
Met gratis paraplu's!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
FOK! Singlesmeet in het vondelpark.
Van FOK?quote:
Dacht dat het mooi weer zou wordenquote:
In het leven van Q regent het regelmatigerquote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dacht dat het mooi weer zou worden
je woont in nederland... weet je nou nog niet dat je pas weet wat voor weer het is als het al GEWEEST is?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dacht dat het mooi weer zou worden
Wie?quote:
Aaaaaaah okequote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die nieuwe met zijn fotoboek (ik verveel me)
Dat was mijn oude leven. In mijn nieuwe leven ben ik grootgebruiker van zonnebrandolie.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
In het leven van Q regent het regelmatiger
Haha, gefeliciteerd met je zusje!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zusje is jarig, wij op bezoek, zusje onder douche, kindjes kijken, ik fok.
Gezellig
Hoop dat ze zo klaar is!
Zolang het maar zonnebrandolie is en geen vaselinequote:Op maandag 18 mei 2009 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was mijn oude leven. In mijn nieuwe leven ben ik grootgebruiker van zonnebrandolie.
Niet waar, we omhelzen je homoseksuele kant ook hoor, Qquote:Op maandag 18 mei 2009 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang het maar zonnebrandolie is en geen vaseline
* Tally geeft Nouk een kusje op haar voorhoofd.quote:
Maar niet als je je hebt ingesmeerd met vaseline!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet waar, we omhelzen je homoseksuele kant ook hoor, Q
Neuken?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die nieuwe met zijn fotoboek (ik verveel me)
JA, DAT ZAL LEKKER HELPEN TEGEN DE HOOFDPIJN. KNURFT.quote:
Dat mag alleen een selectief gezelschap.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vaseline kun je ook bij andere dingen gebruiken hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dank jequote:
quote:
Lief!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Tally het volgende:
* Tally geeft Nouk een kusje op haar voorhoofd.
Neuken dan maar?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
JA, DAT ZAL LEKKER HELPEN TEGEN DE HOOFDPIJN. KNURFT.
Sex schijnt te helpenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aspirientje, nouk?
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef Ripley het volgende:
Aspirientje, nouk?
Het is zo. Helaas, gebeurt even nietquote:
Veelal bestaand uit mannen vermoed ik, gezien de vorige aantijging over je homoseksuele kant?quote:
Dat helpt heul wel!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aspirientje, nouk?
Bogglequote:Op maandag 18 mei 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Tuurlijk als je dat niet meer wil wat blijft er dan nog over?
Niet aan sex, wel aan seks!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[Singles] Doen niet aan sex. schijnt dat dat wel van toepassing is
Zie het als een uitdagingquote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Boggle is ook niks als je dylescties bent
Seks met jezelf is ook seks. Dus iedereen hier heeft gewoon seks!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
Je gelooft zeker ook nog in de kerstman air?
Leugens! Allemaal leugens!
Ik heb mijn portie legendarische sex al gehad dit weekend.quote:
Lijstjes ben nu toch wel benieuwdquote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef Ripley het volgende:
Volgens mijn lijstjes is heel Singles anders een grote orgie hoor
So they say, en jij gelooft singles?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seks met jezelf is ook seks. Dus iedereen hier heeft gewoon seks!
PM die lijst eens!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef Ripley het volgende:
Tja, iemand moet de frustratiebalans in stand houden.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie legendarische sex al gehad dit weekend.
Patserquote:Op maandag 18 mei 2009 18:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie legendarische sex al gehad dit weekend.
Mensen die in staat zijn om echt legendarische seks te hebben hoeven dat niet te melden op een forum natuurlijk. Die hebben een reputatie die hen vooruitsnelt!quote:
Je moet eens weten wat mij belooft is voor de volgende keer.quote:
Vertelquote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat mij belooft is voor de volgende keer.
Lijstjesquote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef Ripley het volgende:
Wijze opmerkingquote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die in staat zijn om echt legendarische seks te hebben hoeven dat niet te melden op een forum natuurlijk. Die hebben een reputatie die hen vooruitsnelt!
Voor je het weet sta je op een lijstje.quote:
Als je de slet uithangt wel ja...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die in staat zijn om echt legendarische seks te hebben hoeven dat niet te melden op een forum natuurlijk. Die hebben een reputatie die hen vooruitsnelt!
En dat is slecht omdat?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op een lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |