Gezelligquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Note to self, hele sterke wijn meenemen!,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat die gekke dingen voor jou toch niet interessant zullen zijn?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
gekke dingen zijn altijd interessantquote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Je weet dat die gekke dingen voor jou toch niet interessant zullen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
We zullen zienquote:
quote:
You made a big mistake, that's what you didquote:
TT ff gefixedquote:Op maandag 18 mei 2009 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You made a big mistake, that's what you did.
Je riep me?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Er is binnenkort een vacature voor een R&P modje, iemand interesse?.
Wat heb ik gedaan?!quote:
quote:
hier kunnen we het wel bij laten lijkt mequote:
Doe maar, no problemquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
hier kunnen we het wel bij laten lijkt me.
Mooi zoquote:
*aanvraag voor ban weghaalt*quote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier kunnen we het wel bij laten lijkt me.
Byequote:
Bodypaintenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef rival het volgende:
Ik wil ook blauw zijn, ik wil ook anderen kunnen naaien dmw veranderen van TT en posts e.d.
Tijd? Rond 13:00/14:00 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Mooi zo.
Anyways. moeten we niet eens over een tijd+locatie gaan babbelen?.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef rival het volgende:
Ik wil ook blauw zijn, ik wil ook anderen kunnen naaien
Hey, waarom denk je dat ik (s)crew ben?quote:
Wel, want cue wil op CS afspreken, die weet het anders niet te vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijd? Rond 13:00/14:00 uur
Locatie? Vondelpark, bij de vijver met de fontein?! (Als er meer zijn, die in het midden)
Tis allemaal zo moeilijk niet
Oow ja dat kan ook inderdaad.. Maar ik moet minstens een half uur langer met de bus als ik naar CS gaquote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Wel, want cue wil op CS afspreken, die weet het anders niet te vinden.
zit toch ergens in buurt van hard rock cafe het vondelpark??quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel, want cue wil op CS afspreken, die weet het anders niet te vinden.
een deel op cs afspreken en een deel gewoon in het vondelpark?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja dat kan ook inderdaad.. Maar ik moet minstens een half uur langer met de bus als ik naar CS ga
Ja kloptquote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zit toch ergens in buurt van hard rock cafe het vondelpark??
als ik weet welke tram en welke halte het is kom ik eindquote:
1,2,5 vanaf CS, halte Leidsepleinquote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik weet welke tram en welke halte het is kom ik eind
en voor het laatste stukkie heb ik een mondje gekregen mocht ik het nite meer weten hahaquote:
Jij zou toch met de fietsquote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja dat kan ook inderdaad.. Maar ik moet minstens een half uur langer met de bus als ik naar CS ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |