Je hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk nergens op Prosac.
Dan niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk nergens op Prosac.
Ja, mods zijn het altijd met elkaar eens. Maar het is goed, ik weet nu iig wat er wordt getolereerd in VBL.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Ik ben het trouwens wel met Prosac eens.
Situatie en context.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, mods zijn het altijd met elkaar eens. Maar het is goed, ik weet nu iig wat er wordt getolereerd in VBL.
Moeilijke materie Sjimz, moeilijke materie.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Situatie en context.
We kunnen het niet genoeg blijven zeggen en herhalen.
Oh Prosac, jammer dat jij je verlaagt tot dat niveau. Dat je het over die boeg moet gooien. Zeer jammer dat je doet alsof ik jou niet begrijp. Jij legt echter de feiten zelf verkeerd uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moeilijke materie Sjimz, moeilijke materie.
Meer omdat het komt doordat je al vaak genoeg hebt gezegd wat je van PSV vindt.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh Prosac, jammer dat jij je verlaagt tot dat niveau. Dat je het over die boeg moet gooien. Zeer jammer dat je doet alsof ik jou niet begrijp. Jij legt echter de feiten zelf verkeerd uit.
Maar goed, ik ben de rotste niet. Zal het speciaal voor jou uitleggen.
Ik zeg dat PSV een kutclub is. --> Er wordt daarop een vraag gesteld die luidt: Is jouw familie soms verkracht door PSV supporters?
Dus als iemand stelt dat welke club dan ook kut (of een ander scheldwoord) is mag ik die user de vraag stellen of z'n familie soms is verkracht door supporters van die club.
Okee, dat begrijp ik. Maar dan mag ik het andersom dus ook doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Meer omdat het komt doordat je al vaak genoeg hebt gezegd wat je van PSV vindt.
Op een gegeven moment moet je weten wanneer je je mening hebt gegeven en wanneer je in herhaling vervalt.
Wie de bal kaatst.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Okee, dat begrijp ik. Maar dan mag ik het andersom dus ook doen.
En ik vind het zeer kinderachtig van vooral Prosac dat hij doet alsof ik dom ben. Dat slaat echt nergens op.
Nee hoor, ik vind het niks en nu ook nog steeds niks. Het is alleen vermoeiend om elke keer maar weer het weerwoord tegen te komen: "Dus ik mag in het vervolg bla bla bla bla"quote:Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh Prosac, jammer dat jij je verlaagt tot dat niveau. Dat je het over die boeg moet gooien. Zeer jammer dat je doet alsof ik jou niet begrijp. Jij legt echter de feiten zelf verkeerd uit.
Dat is dus het kinderachtige gedrag waar ik op doel. Meester, Peter zegt klootzak.. Tja Kees, jij stak je tong voor de zoveelste keer uit. Oh.. dus dan mag ik nu in het vervolg ook klootzak zeggen meester?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Okee, dat begrijp ik. Maar dan mag ik het andersom dus ook doen.
Ik heb nergens gezegd dat jij dom bent en ook niet gedaan alsof. Als je dat zo gelezen hebt, dan bedoelde ik dat niet zo.quote:En ik vind het zeer kinderachtig van vooral Prosac dat hij doet alsof ik dom ben. Dat slaat echt nergens op.
Okee, laat ik dat maar beschouwen als excuses.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat jij dom bent en ook niet gedaan alsof. Als je dat zo gelezen hebt, dan bedoelde ik dat niet zo.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
KNVB trekt licentie Fortuna in
Zie niet het nut van zijn post. Het lijkt zoals gewoonlijk weer een uitlokking tot iets.
Niet?quote:
Nee ik zie het nut niet van het betrekken van Feyenoord in deze discussie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Niet?
Ik houd het in ieder geval in de gaten.
En dan nog zie ik het nut van zijn reactie niet in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord, net als bijv Vitesse, Eindhovene en Roda, zullen dit nauwlettend moeten volgen. Dus in dat opzicht hoort Feyenoord ook thuis in die discussie. Het moet alleen geen trolls over en weer worden en alleen maar over Feyenoord gaan. Dus hou het gewoon normaal.
Er wordt verder niet meer op gereageerd, dus het is klaar, Dirk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan nog zie ik het nut van zijn reactie niet in.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:12 schreef De_kromme het volgende:
Sjimz, waarom heb je mijn goed geplakte OP in het Ajax topic verneukt?
Okee, dan weet ik datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat we op veler verzoek -zolang de competitie toch min of meer is afgelopen- de OP even mobiel en werkvriendelijk gemaakt hebben met alleen een banner.
Je hebt niks fout gedaan ofzo.
dit deel is nog niet vol hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |