abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69173402
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dit slaat werkelijk nergens op Prosac.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Ik ben het trouwens wel met Prosac eens.
  maandag 18 mei 2009 @ 23:34:21 #52
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69173448
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dit slaat werkelijk nergens op Prosac.
Dan niet.
Maar een beslissing omtrent het wel of niet editten op VBL staat niet gelijk aan het scheppen van een precedent, zoals je wilt doen voorkomen.
pi_69173498
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Ik ben het trouwens wel met Prosac eens.
Ja, mods zijn het altijd met elkaar eens. Maar het is goed, ik weet nu iig wat er wordt getolereerd in VBL.
pi_69173514
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ja, mods zijn het altijd met elkaar eens. Maar het is goed, ik weet nu iig wat er wordt getolereerd in VBL.
Situatie en context.
We kunnen het niet genoeg blijven zeggen en herhalen.
  maandag 18 mei 2009 @ 23:36:19 #55
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69173540
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Situatie en context.
We kunnen het niet genoeg blijven zeggen en herhalen.
Moeilijke materie Sjimz, moeilijke materie.
pi_69173769
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:

[..]

Moeilijke materie Sjimz, moeilijke materie.
Oh Prosac, jammer dat jij je verlaagt tot dat niveau. Dat je het over die boeg moet gooien. Zeer jammer dat je doet alsof ik jou niet begrijp. Jij legt echter de feiten zelf verkeerd uit.

Maar goed, ik ben de rotste niet. Zal het speciaal voor jou uitleggen.

Ik zeg dat PSV een kutclub is. --> Er wordt daarop een vraag gesteld die luidt: Is jouw familie soms verkracht door PSV supporters?

Dus als iemand stelt dat welke club dan ook kut (of een ander scheldwoord) is mag ik die user de vraag stellen of z'n familie soms is verkracht door supporters van die club.
pi_69173856
Als je trollt, is het dan zo gek een troll terug te verwachten?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_69173899
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Oh Prosac, jammer dat jij je verlaagt tot dat niveau. Dat je het over die boeg moet gooien. Zeer jammer dat je doet alsof ik jou niet begrijp. Jij legt echter de feiten zelf verkeerd uit.

Maar goed, ik ben de rotste niet. Zal het speciaal voor jou uitleggen.

Ik zeg dat PSV een kutclub is. --> Er wordt daarop een vraag gesteld die luidt: Is jouw familie soms verkracht door PSV supporters?

Dus als iemand stelt dat welke club dan ook kut (of een ander scheldwoord) is mag ik die user de vraag stellen of z'n familie soms is verkracht door supporters van die club.
Meer omdat het komt doordat je al vaak genoeg hebt gezegd wat je van PSV vindt.
Op een gegeven moment moet je weten wanneer je je mening hebt gegeven en wanneer je in herhaling vervalt.
pi_69173959
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Meer omdat het komt doordat je al vaak genoeg hebt gezegd wat je van PSV vindt.
Op een gegeven moment moet je weten wanneer je je mening hebt gegeven en wanneer je in herhaling vervalt.
Okee, dat begrijp ik. Maar dan mag ik het andersom dus ook doen.

En ik vind het zeer kinderachtig van vooral Prosac dat hij doet alsof ik dom ben. Dat slaat echt nergens op.
pi_69174024
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En ik vind het zeer kinderachtig van vooral Prosac dat hij doet alsof ik dom ben. Dat slaat echt nergens op.
Wie de bal kaatst.

En voor de laatste keer: situatie en context.
Nu ik dit heb gezegd laten we deze discussie voor wat het is.
Ik heb namelijk geen zin in een ellenlange discussie waar we niet van mening zullen veranderen.
Je mag het andersom niet per definitie doen en daar moet je het maar mee doen.
  maandag 18 mei 2009 @ 23:49:44 #61
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69174072
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het niks en nu ook nog steeds niks. Het is alleen vermoeiend om elke keer maar weer het weerwoord tegen te komen: "Dus ik mag in het vervolg bla bla bla bla"
Als het antwoord dan "nee" is, is het ook niet goed.
Context en situatie.. maar dat is blijkbaar voor veel mensen (ik sprak in het algemeen, niet tegen jou) heel moeilijk, omdat we het steeds maar weer moeten herhalen.
Als jij vanaf nu de hele tijd met het antwoord "hebben supporters van club X je familie verkracht ofzo?" dan komt er vanzelf snel een moment dat we daar flauw van zijn en je weer een tijdje mag gaan wieberen.
Genoeg users die dachten dat "iets" vanaf dat moment altijd wel kon en het niet konden nalaten de hele tijd op die manier discussies in te gaan of te antwoorden. Viel ze uiteindelijk toch tegen.
Bijvoorbeeld een user die recentelijk vond dat constant "haakneuzen" dus buiten het Ajax topic best kon.

Soms is het moderaten hier net of je een stel kleine kinderen moet opvoeden en ze aan het handje door VBL moet leiden en steeds maar weer bepaalde zaken moet herhalen.
  maandag 18 mei 2009 @ 23:53:08 #62
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69174181
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat is dus het kinderachtige gedrag waar ik op doel. Meester, Peter zegt klootzak.. Tja Kees, jij stak je tong voor de zoveelste keer uit. Oh.. dus dan mag ik nu in het vervolg ook klootzak zeggen meester?
Nee dus.
quote:
Ik heb nergens gezegd dat jij dom bent en ook niet gedaan alsof. Als je dat zo gelezen hebt, dan bedoelde ik dat niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Prosac op 18-05-2009 23:59:06 ]
pi_69174317
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat jij dom bent en ook niet gedaan alsof. Als je dat zo gelezen hebt, dan bedoelde ik dat niet zo.
Okee, laat ik dat maar beschouwen als excuses.

Ik vind de opmerking over situatie en context nog steeds niet helemaal terecht. Maar ik laat het hier ook maar bij.
pi_69184533
Sjimz, waarom heb je mijn goed geplakte OP in het Ajax topic verneukt?
pi_69184733
KNVB trekt licentie Fortuna in

Zie niet het nut van zijn post. Het lijkt zoals gewoonlijk weer een uitlokking tot iets.
pi_69184823
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
KNVB trekt licentie Fortuna in

Zie niet het nut van zijn post. Het lijkt zoals gewoonlijk weer een uitlokking tot iets.
quote:
Niet?

Ik houd het in ieder geval in de gaten.
pi_69184853
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Niet?

Ik houd het in ieder geval in de gaten.
Nee ik zie het nut niet van het betrekken van Feyenoord in deze discussie.

betekende dat het eens tijd werd.
pi_69184971
Feyenoord, net als bijv Vitesse, Eindhovene en Roda, zullen dit nauwlettend moeten volgen. Dus in dat opzicht hoort Feyenoord ook thuis in die discussie. Het moet alleen geen trolls over en weer worden en alleen maar over Feyenoord gaan. Dus hou het gewoon normaal.

Overigens lijkt het me dat wanneer 'KNVB trekt licentie Feyenoord in' er zou zijn en er zouden volgen van users, dat het wel uitlokking was geweest volgens jou.
pi_69185018
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord, net als bijv Vitesse, Eindhovene en Roda, zullen dit nauwlettend moeten volgen. Dus in dat opzicht hoort Feyenoord ook thuis in die discussie. Het moet alleen geen trolls over en weer worden en alleen maar over Feyenoord gaan. Dus hou het gewoon normaal.
En dan nog zie ik het nut van zijn reactie niet in.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:28:08 #70
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_69185023
Gaan we weer.
pi_69185130
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En dan nog zie ik het nut van zijn reactie niet in.
Er wordt verder niet meer op gereageerd, dus het is klaar, Dirk.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:17:32 #72
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69186750
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:12 schreef De_kromme het volgende:
Sjimz, waarom heb je mijn goed geplakte OP in het Ajax topic verneukt?

Omdat we op veler verzoek -zolang de competitie toch min of meer is afgelopen- de OP even mobiel en werkvriendelijk gemaakt hebben met alleen een banner.
Je hebt niks fout gedaan ofzo.
pi_69186883
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Omdat we op veler verzoek -zolang de competitie toch min of meer is afgelopen- de OP even mobiel en werkvriendelijk gemaakt hebben met alleen een banner.
Je hebt niks fout gedaan ofzo.
Okee, dan weet ik dat
  dinsdag 19 mei 2009 @ 14:01:46 #74
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69188266
Stats?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 mei 2009 @ 14:41:23 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69189444
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:01 schreef Grulez het volgende:
Stats?
dit deel is nog niet vol hè
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')