Nee. We komen hier op gezette tijden binnenvallen om mensen 'ratjes' te noemen en meer van dat soort fraais dat in je opkomt als je vlakbij de bron zitquote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik dan svp zeggen wie wel en wie niet gepubliceerd wordt?
komt uit eigen beweging hoor.. als jij van mij moet kotsen......quote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Al met al is het weer onduidelijkheid troef. Ik ga er dan ook geen credit aan wagen. Marielin wil immers zelf dat proberen wat boeit het mij in dit geval dan wat ze door de 'haters' door de neus geboord krijgt.
En Dottey die nog even een suggestie doet wat wel of niet leuk zou zijn...
Feit is dat Marielin haar opdrachten al kenbaar moest maken. De anderen krijgen kans om daarop te anticiperen. Per direct die hele zooi afblazen en eerst eens goed overleg voeren op de redacties en suggesties zoals voorgesteld overwegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:13 schreef Danny het volgende:
Nog maar een keer dan:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
^^ poll zoals die op de bunkersite staat
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt en dus ook mag roken? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee?
Kan je nou echt niet begrijpend lezen? Mijn 'conspiracy-theorie' was sarcasme duidend op jouw gedachtengang. Ik denk juist het tegenovergestelde; dat de redactie niemand benadeeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:18 schreef Danny het volgende:
[..]
je komt met domme conspiracy-theorieën en gaat er vanuit dat je daarmee mijn mening ventileert. Als je dat 'op feiten gebaseerd' noemt zegt mij dat voldoende
Oh, hier mag je krom schrijven wat je wil, als het daar maar niet teveel gebeurt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef Disana het volgende:
Nee. We komen hier op gezette tijden binnenvallen om mensen 'ratjes' te noemen en meer van dat soort fraais dat in je opkomt als je vlakbij de bron zit
En er af en toe aan te ruiken terwijl iemand een peuk opsteekt!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jep. ikzelf zou dan zwichten als ik alleen zou rondlopen. Voor een verstokte roker is er niets erger dan heel graag willen, niet mogen, maar wel kunnen.
Nog even Dottey, misschien dat ik mezelf niet helemaal duidelijk heb gemaaktquote:Op maandag 18 mei 2009 15:18 schreef Danny het volgende:
[..]
je snapt werkelijk de vraag niet?
stuur dementor ff alsjeblieft?
buiten de crew om mag er niemand van buitenaf naar binnenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n nachtje met haar vriend in het grote bed !
allemaal de niet-roken opdracht is ook niet eerlijk natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Feit is dat Marielin haar opdrachten al kenbaar moest maken. De anderen krijgen kans om daarop te anticiperen. Per direct die hele zooi afblazen en eerst eens goed overleg voeren op de redacties en suggesties zoals voorgesteld overwegen.
De opdracht die voor de een geldt ook door de anderen laten uitvoeren.
Waren wij in control of bepaald de redactie met deze vreemde ingreep het vervolg?
Behalve de biertaxi?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
buiten de crew om mag er niemand van buitenaf naar binnen
Maak je geen zorgen over onze beheersing van de Nederlandse taal, er zijn meer mensen die een papiertje hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, hier mag je krom schrijven wat je wil, als het daar maar niet teveel gebeurt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Danny het volgende:
Nog maar een keer dan:
[..]
Nog even Dottey, misschien dat ik mezelf niet helemaal duidelijk heb gemaakt
Meelwormen eten
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen ja of nee is is FOUT)
Niet roken, pakje op tafel
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen nee is is FOUT)
Paar dagen buiten
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen ja of nee is is FOUT)
Hoeveel van bovenstaande vragen heb je met JA kunnen beantwoorden?
(mogelijke antwoorden zijn 0,1 of 2)
Dat ben ik. Ik maak me druk om de taal zodat anderen zich weer ergens anders over kunnen opwindenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef Disana het volgende:
Maak je geen zorgen over onze beheersing van de Nederlandse taal, er zijn meer mensen die een papiertje hebbenStel je liever ochtenden zoals die van vandaag voor, waarop het een na het ander de bunker ingeslingerd wordt ten faveure van de een of de ander. Ik heb er zin in!
Ik kan idd steeds minder respect opbrengen voor een stelletje idioten die hier voornamelijk spelletjes komen spelen op Fok. Vraag om suggesties... vraag van te voren wat wij ervan vinden... maar dat is waarschijnlijk te lastig...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
komt uit eigen beweging hoor.. als jij van mij moet kotsen......
{___________}
Okee, doe jij de taal. Doe ik de chaos.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ben ik. Ik maak me druk om de taal zodat anderen zich weer ergens anders over kunnen opwinden.
stond vandaag een tenenkrommend verslag van de iso-gesprekken met tig keer 'vindt hij' erin *ril*quote:Op maandag 18 mei 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ben ik. Ik maak me druk om de taal zodat anderen zich weer ergens anders over kunnen opwinden.
ik zit hier iets langer dan een uurtjequote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij de volgende editie gaan we er allemaal binnenvallen voor een uurtje tikken en dan zitten we voor we het weten mee te redigeren, polls te schrijven, en voor ons te denken.
Geef Kai maar een lik van mequote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zit hier iets langer dan een uurtje![]()
ik ben vorige week di binnen gevallen.. en niet meer weggeweest. Constant aan het tikken en aan het werken.. maar leuk dat jij snel een gevormde mening hebt zonder te vragen aan mij of ik veel ingezet word of vanuit huis kijk![]()
Ik blijf tot het einde ookHuisdiertje is zelfs mee zodat ik niet weg hoef
![]()
kisses
"ingebunkerde" Dot
Tja, die komen van FOK!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
stond vandaag een tenenkrommend verslag van de iso-gesprekken met tig keer 'vindt hij' erin *ril*
ok, dan gaan we hier ook maar voor de meelwormen en gaan we er vanuit dat ze inderdaad maar één opdracht krijgt en dus gewoon mag roken.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Disana het volgende:
Kennelijk staan akveor, Danny, ik en anderen die het onrechtvaardig vinden niet alleen:
Uitdaging Marielin?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Meelwormen eten
»Meelwormen eten
11 Votes
»Niet roken, pakje op tafel
6 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
Heeft Marilien deze uitdagingen zelf gekozen.Ik snap er echt niks meer van.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Disana het volgende:
Kennelijk staan akveor, Danny, ik en anderen die het onrechtvaardig vinden niet alleen:
Uitdaging Marielin?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Meelwormen eten
»Meelwormen eten
11 Votes
»Niet roken, pakje op tafel
6 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |