te vroeg miepen voor het hele plaatje bekend is geeft altijd gepiep achteraf door de grootste ratjesquote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef Danny het volgende:
[..]
nostradamus effect. als je lang genoeg achteraf naar de zaken kijkt kun je er alles in teruglezen.
'n nachtje met haar vriend in het grote bed !quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
...... Wat zou dan leuk zijn dat zij zou kunnen winnen?
En daar zit hem de kneep in dit format.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee man, dan gaat het hele concept naar de kloten. Wij bepalen, dus wij bepalen het ook als het zwaarder wordt voor iemand.
Daar denken we dan verschillend over. Ik denk namelijk dat potentiële kandidaten zich wel drie keer bedenken voordat ze de bunker ingaan als het op deze manier gaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee man, dan gaat het hele concept naar de kloten. Wij bepalen, dus wij bepalen het ook als het zwaarder wordt voor iemand.
Proberen iemands mening te bagatelliseren omdat ie tegengas geeft is een makkelijke uitweg hé.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had je toch al gezegd dat ik geen enkele aanleiding zie serieus op je in te gaan? Net zoals jij mij zou negeren.
Zorg dan dat het plaatje wat sneller bekend is... Laat weten wat je van plan bent dmv updates. Dat kost maar 1 zinnetje extra in het bericht over marielin's ultieme uitdaging. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
te vroeg miepen voor het hele plaatje bekend is geeft altijd gepiep achteraf door de grootste ratjes
bron: Dottey
Welnee. Zorg gewoon dat de streamers je over het algemeen gezien mogen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar denken we dan verschillend over. Ik denk namelijk dat potentiële kandidaten zich wel drie keer bedenken voordat ze de bunker ingaan als het op deze manier gaat.
Zie het maar zo: De allergrootste criticasters kijken na 20 dagen nog steeds naar het programma. Je kunt je als redactie geen beter compliment wensen, zo lijkt mequote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef lies1958 het volgende:
Een vraag aan sommige mensen hier: Zijn er eigenlijk wel dingen waar jullie het wel mee eens zijn wat de redaktie ook doet. Al die negatieve berichten op van alles en nog wat. Er zijn er een paar bezig om op alle slakken zout te leggen.
Voor mij verpest het een klein beetje het doorlezen van de cos. En natuurlijk krijg ik nu het antwoord van: dan lees je toch niet meer.
Ik geloof niet dat de redaktie een favoriet heeft. Het heeft volgens mij gewoon heel veel te maken met achterdocht van mensen. En maar schoppen, schoppen en nog eens schoppen.
ik doe het omdat ik je dom vindt hoor, en omdat je doelbewust probeert me op te naaienquote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Proberen iemands mening te bagatelliseren omdat ie tegengas geeft is een makkelijke uitweg hé.
Ja dat kan kloppen, of blijven kijken om maar door te kunnen gaan met klagen. Zit natuurlijk ook in het karakter van een nederlander negatief zijn op iets wat leuk is.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie het maar zo: De allergrootste criticasters kijken na 20 dagen nog steeds naar het programma. Je kunt je als redactie geen beter compliment wensen, zo lijkt me. En natuurlijk zijn er dingen waar wij het wel mee eens zijn. Maar die hoef je natuurlijk niet te posten, want daar is geen discussie over.
Bij de volgende editie gaan we er allemaal binnenvallen voor een uurtje tikken en dan zitten we voor we het weten mee te redigeren, polls te schrijven, en voor ons te denken.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
En Dottey die nog even een suggestie doet wat wel of niet leuk zou zijn...
Ik denk dat het niet roken, met een pakje in de buurt juist de uitdaging is hierin Danny. Niet roken zonder sigaretten in de buurt is helemaal geen uitdaging natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:13 schreef Danny het volgende:
Nog maar een keer dan:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
^^ poll zoals die op de bunkersite staat
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee?
ok, dus ze mag OF niet roken, OF niet roken met meelwormen, OF niet roken en buiten zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet roken, met een pakje in de buurt juist de uitdaging is hierin Danny. Niet roken zonder sigaretten in de buurt is helemaal geen uitdaging natuurlijk.
Goed beargumenteerde meningen en weerleggingen die wel op feiten gebaseerd zijn, zijn immer een teken van domheid in de ogen van de ijlende iddquote:Op maandag 18 mei 2009 15:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ik doe het omdat ik je dom vindt hoor, en omdat je doelbewust probeert me op te naaien
Mag ik dan svp zeggen wie wel en wie niet gepubliceerd wordt?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Disana het volgende:
Bij de volgende editie gaan we er allemaal binnenvallen voor een uurtje tikken en dan zitten we voor we het weten mee te redigeren, polls te schrijven, en voor ons te denken.
Marielins opdracht wil zeggen Marielins gekozen ultieme opdrachten (staat nog steeds niet dat deze voor haar zijn, maar ik heb het over de "stel dat, wat zou leuk zijn?")quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
DAT IS NIET DE VRAAG
de poll staat er al en die quote ik:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
^^ poll zoals die op de bunkersite staat
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee?
Ook lullig om aan te sturen op niet-roken trouwens. dat is aan de streamer.
Jep. ikzelf zou dan zwichten als ik alleen zou rondlopen. Voor een verstokte roker is er niets erger dan heel graag willen, niet mogen, maar wel kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dus ze mag OF niet roken, OF niet roken met meelwormen, OF niet roken en buiten zitten.
De opdracht is dus dat er een pakje peuken op tafel ligt?
je komt met domme conspiracy-theorieën en gaat er vanuit dat je daarmee mijn mening ventileert. Als je dat 'op feiten gebaseerd' noemt zegt mij dat voldoendequote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Goed beargumenteerde meningen en weerleggingen die wel op feiten gebaseerd zijn, zijn immer een teken van domheid in de ogen van de ijlende idd
Maar ik zal je mijn domheid besparen hoor
Jij moet je overal buiten houden, Kopijkatquote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik dan svp zeggen wie wel en wie niet gepubliceerd wordt?
je snapt werkelijk de vraag niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Marielins opdracht wil zeggen Marielins gekozen ultieme opdrachten (staat nog steeds niet dat deze voor haar zijn, maar ik heb het over de "stel dat, wat zou leuk zijn?")
De opdrachtenbeloningen willen niet betekenen dat zij altijd peuken krijgt als beloning. Er kan uit meerdere dingen gekozen worden. Dus ik zie niet hoe jij een dubbele opdracht ziet hierin.
Ik stuur niet aan.. ik geef mijn mening wat ik zelf leuk zou vinden.. Net zoals jij dat ook doet
Ik zie dat als een plaatje waarin de peukjes gewoon op tafel liggen en Marielin het enorm zwaar heeft om ze niet te pakken. het is de leukste uitdaging die Marielin heeft verzonnen voor zichzelf.
Ik ben nieuwschierig wat jullie er van vinden wat dan de winst zou kunnen zijn. Dat kan ik mee laten nemen door de redactie(zit met pen en papier al klaar)
Lol, bij gebrek aan andere amoreuze activiteiten in the Bunker?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n nachtje met haar vriend in het grote bed !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |