quote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef Spooky4u het volgende:
ff, rustig aan met je Go. ik moet nog ff koffie halen jah
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef foon het volgende:
is ook zo ,copycat, maar kan hier gewoon niet wegkomen...ut is zooooooooo spannend,kzit met mijn broek vol..geen tijd voor de plee snap je...hahaha
ze zitten toch binnen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef Kaat38 het volgende:
Kom net weer binnenvallen, hoor ik nu niet meer naar binnen? Dan wordt het dodelijk saai! Ben ik volkomen niet mee eens. Geef ze alsjeblieft wat opdrachten binnen, ik kan die steeg niet meer zien!
Anderen mee eens?
Je gaat er van uit dat Marielin ook zelf die opdracht gaat krijgen. Maar dat is toch nergens gezegd ? Ze moest een lijstje maken, meer staat er niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, ze heeft drie uur in een plas druppelend ijswater gelegen, 24 uur in de isolatie gezeten (waarvan 8 in d'r eentje) etc. Ze heeft de zwaarste opdrachten gehad van iedereen daar. Dus OF ze gaan d'r nog meer treiteren, OF het is de opdracht die ze voor de finale moeten doen (wat lomp zou zijn want dan bedenkt zij iets heel zwaars en Eline komt dan met dat ze een uur niet aan d'r haar mag frunniken), OF ze beloven haar weer vanalles als beloning en leveren niet.
Komt ook totaal out of the blue volgens mij dit?
preciesquote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef blomst het volgende:
Ik had liever gezien dat Jeroen eens een echte uitdaging zou krijgen.
Voor zichzelf. Dat las ze later voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat Marielin ook zelf die opdracht gaat krijgen. Maar dat is toch nergens gezegd ? Ze moest een lijstje maken, meer staat er niet.
Het maakt niet uit, 't zal haar alleen maar meer populair maken bij degenen die haar wél mogen. Ze wordt zo vanzelf winnaar van de Bunkerquote:Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel te zeggen dat het op deze manier makkelijk scoren is van de Marielin 'haters'.
De redactie plaatst daarop een poll waarvan de uitslag dan bij voorbaat al vast staat.
Als je 5 polls zou plaatsen per overlever en dan Ja of Nee zou het een ander verhaal zijn geweest.
Mij ook een bakkie. En de fik er in. Nee niet in de koffie.quote:
Eline heeft hele zware opdrachten gehad hoor: pannenkoeken bakken, kaneel eten etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:54 schreef Jaydie het volgende:
Laten ze nou miss piepeens pakken ivp Marielin.Is het nu nog niet zat??Mag ze straks ook de groenten niet eten die binnen kwam?
Ik vind dat Eline er te gemakkelijk vanaf komt.
vergeet 'puzzeltje oplossen' nietquote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eline heeft hele zware opdrachten gehad hoor: pannenkoeken bakken, kaneel eten etc.
De laatste dagen niet roken voor Eliene?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat Marielin ook zelf die opdracht gaat krijgen. Maar dat is toch nergens gezegd ? Ze moest een lijstje maken, meer staat er niet.
En terecht.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
1 voordeel: Doordat Marielin het meeste getreiterd wordt hebben de kijkers wel het meeste sympathie voor haar, en staat ze structureel bovenaan in de poll.
En wanneer gaat nou de fik erin? Heb speciaal daarvoor de streams aangezet...
8 uur geen geluid maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eline heeft hele zware opdrachten gehad hoor: pannenkoeken bakken, kaneel eten etc.
Ja, ze moest opschrijven wat voor haar de ultime uitdagingen zijn. Maar er staat niet dat die dan ook voor haar bestemd zijn.quote:
En zoenen met Peterquote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Van de site:quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er staat dus wel dat zij de uitdaging zal moeten uitvoeren....quote:Ultieme uitdaging... Gepubliceerd op: 18/05/2009 Maandag 18 mei, 13.45
Ultieme uitdaging...
Marielin heeft zojuist een briefje gekregen met de opdracht vier ultieme uitdagingen voor zichzelf te verzinnen. De andere Overlevers mogen haar hierbij helpen. Daarna gaan we uiteraard een poll plaatsen om te zien welke van deze uitdagingen jullie Marielin graag zien uitvoeren. Ook de prijs voor deze opdracht zal door de streamer bepaald gaan worden. We wachten af
nee, we hebben gestemd op fase 3 en bij de uitleg daarvan was helemaal geen sprake van de steeg in moetenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Maanvis het volgende:
Wij hebben gestemd dat ze in de steeg moeten 'snachts.
Met dat kaneel eten, verkneukelde het gros van de posters zich van te voren al, dat Eline daar kotstend en stikkend in beeld zou komen. Dat ze vervolgens al giechelend de proef doorstond en won, had niemand verwacht.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kunnen we de redactie niet wegstemmen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de site:
[..]
Er staat dus wel dat zij de uitdaging zal moeten uitvoeren....
En wat mij betreft heeft ze genoeg voor d'r kiezen gehad.
Die zullen ze dus wel niet kiezen uit het lijstje.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
De laatste dagen niet roken voor Eliene?
Wat zit daar boven voor een etterbak. Kan bijna niet anders of het is iemand die Marielin niet mag.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de site:
[..]
Er staat dus wel dat zij de uitdaging zal moeten uitvoeren....
En wat mij betreft heeft ze genoeg voor d'r kiezen gehad.
ho ho ho!!!! Het zou eerlijk en transparant NAAR DE KIJKER TOE zijn. En dat is het wmb ook voor een groot deel. Er is nooit gezegd dat het spel in de bunker zelf eerlijk zou zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
En terecht.
Maar dit is iets wat we in alle RLS zien.
en de volgende waarschijnlijk ook weer , andere poppetjes zelfde script.
En dat is eigenlijk jammer er zou eerlijk spel gespeeld worden, maar dat wordt het niet.
Huub, bart, bram, take your pickquote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zit daar boven voor een etterbak. Kan bijna niet anders of het is iemand die Marielin niet mag.
thanks.. streams gaan weer ff aanquote:
waar komt die nieuwe opdracht dan vandaan? met die achterlijke ultieme challenge?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef lies1958 het volgende:
wat ik niet snap is dat mensen zeggen dat marielin het zwaarder heeft dan de andere. Dat is dan toch onze schuld als streamer dat zei elke keer wordt aangeklikt als diegene die de opdrachten moet doen.
En die opdrachten liggen toch al klaar. Lijkt me niet dat b&b denken hoera marielin moet duel dan pakken we de zwaarste om te doen. En dat water liggen heeft jeroen net zo lang gedaan.
Wij als streamers stemmen toch op personen die iets moeten doen dus is het toch ook in onze handen om op een ander te stemmen als wij dit willen.
er zou ook niet door de regie gemanipuleerd en gescript wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ho ho ho!!!! Het zou eerlijk en transparant NAAR DE KIJKER TOE zijn. En dat is het wmb ook voor een groot deel. Er is nooit gezegd dat het spel in de bunker zelf eerlijk zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |