Jij bent wel echt hardleers zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:23 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren 15km gedaan. Na 10km maakte ik een misstap. Met nog maar 5km te gaan, ben ik maar doorgelopen. Nu heb ik dus wel goed pijn in mijn linkervoet
Mijn broertje gaat hem lopen, kan er zelf helaas geen tijd voor maken. De eerstkomende, waarvan ik zeker weet dat ik ze ga lopen, zijn de Singelloop in Enschede en de Zevenheuvelenloop. Tot die tijd maar even kijken of er nog wat leuks valt in te plannenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Vanavond maar eens kijken of het me lukt om 5km dicht bij de twintig minuten te lopen, voel me erg fit de laatste paar dagen (heb het even een weekje erg rustig aan gedaan) na een week maar 3 x 3km gelopen te hebben. (Normaal doe ik rond de 8 op een lager tempo)
Zijn er nog wiezo-lopers hier?
Dat ging dus compleet bagger. M'n 1,5 bord macaroni raakte nogal overstuur in mijn maag na 2km. Volgende keer maar iets langer wachten als ik pasta eetquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Vanavond maar eens kijken of het me lukt om 5km dicht bij de twintig minuten te lopen, voel me erg fit de laatste paar dagen (heb het even een weekje erg rustig aan gedaan) na een week maar 3 x 3km gelopen te hebben. (Normaal doe ik rond de 8 op een lager tempo)
Zijn er nog wiezo-lopers hier?
Ik hou als stelregel aan dat ik minstens 2 uur wacht na het eten, dan heb ik nergens last vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
[..]
Dat ging dus compleet bagger. M'n 1,5 bord macaroni raakte nogal overstuur in mijn maag na 2km. Volgende keer maar iets langer wachten als ik pasta eet
Ik gebruik btw. gewoon zo'n mouwloos t-shirt tijdens het lopen. Is wel fijn tijdens het bewegen van je armen
Dat ook jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:16 schreef koeii het volgende:
1,5 bord macaroni voor 20 minuutjes lopen is ook wel een beetje een overkill
Tja, als je nog 5km moet kan je niet meer omkeren ofzo... En 5km wandelen met een zere voet is even lastig, zo niet lastiger (langere tijd) dan hardlopen. Dan maar ff tanden op elkaar en rennenquote:
10 km gelopen in amsterdamse bos gisteravondquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef computergirl het volgende:
vanavond ook weer lopen, ben benieuwd hoe warm het is
![]()
misschien maar even naar het A'damse bos, daar is het altijd lekker koel onder de bomen
Klopt, maar m'n moeder maakt nou eenmaal enorm lekkere macaroniquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:16 schreef koeii het volgende:
1,5 bord macaroni voor 20 minuutjes lopen is ook wel een beetje een overkill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |